ik heb toen ik t vruchtje verloor ook een foto gemaakt.. twas heel duidelijk...een vruchtje is nl vleeskleurig en heel stug.. een stolsel is donker bloed en valt uitelkaar of kun je makkelijk uit elkaar halen.. een vruchtje niet.. (hoe luguber dit ook klinkt)
heb je fotos net bekeken dat ziet er raar uit zeg.... ik zou ook echt niet weten wat dat is .... pff moeilijk hoor
Kan het misschien oud weefsel geweest zijn van de maand februari? Zie test in album. Toen wel ongie geweest, maar toen voelde ik me ook zwanger ed. Of test je met oud weefsel positief en kun je geen eisprong krijgen? Had toen na het vloeien van toen veel bruine afscheiding gehad voor deze afgelopen eisprong en kwam deze eisprong later....
bel anders een VK en vraag of je langs mag komen voor een echo dan kunnen ze gelijk kijken of er nog wel of niet wat zit natuurlijk ja het kan oud weefsel zijn ....
goedmorgen meiden, bruisje gefeliciteerd! meiden moest 2 weken geleden voor kroon naar tandarts erg getwijfeld en al zei iedereen kan gewoon had ik er geen goed gevoel bij: afgeblazen.. Ben ik net met zoon bij tandarts en vertel hem waarom ik de afspraak afgezegd heb en toen zei hij gelijk ooo maar ik had je ook zeker niet behandeld als je wel gekomen was. Zwangere vrouwen doe ik geen grote behandelingen alleen als er echt grote pijnklachten zijn. Juis ja. Zo stom dat die vrouw bij de balie dan tot 2 keer toe tegen me gezegd heeft dat t gewoon door kan gaan.. Maar goed had dus de juiste keuze gemaakt... @mamatje zou ff testen, tuurlijk hoort temp om laag te gaan maar je kan natuurlijk ook gewoon wat verhoging te hebben enne tje wat zien die fotos er echt leguber uit. Heb je die aan Huisarts laten zien?
Hoi Suusje, Ja had het weefsel aan de huisarts laten zien...die zei dat het van een miskraam was....maar ja....die van mij is af en toe ook zo`n huisarts van duhhh ben je nog wel huisarts....
weet niet meer wie t zei maar hier wordt t waarschijnlijk ook t ikazia. Mijn zoon is daar geboren enne nu ga ik naar verloskundige maar ivm keizersnee tijdens eerste bevalling zal ik in later stadium naar gynecoloog moeten enne ikazia ligt dan wel voor de hand..
Wat een raar weefsel Mamatje. Toen ik zo kort zwanger was en een mk kreeg was het een en al bloedstolsel ets. Dit lijkt er niet eens op. Zou zeker nog een test wagen! Bruisje, van harte meid! Miracles, heel veel plezier met de echo!
@mamajte.. ja tis idd wel vleeskleur.. dus dat zou idd van t vruchtje kunnen zijn.. tis iig geen bloedstolsel.. dat is duidelijk... ik had met 5,3 wk duidelijk een vruchtje.. de vk heeft er zelfs nadat ik de foto had toegestuurd via de mail bijgezet wat wat is.. zal m even in mijn album zetten, maar verwijder m daarna wel weer..momentje
foto staat in album.. haal m wel zo weer weg.. dus mamatje.. als je wilt kijken.. waarschuw wel.. tis niet fraai...
@bruisje sorry heb ook ff stiekum gekeken..pff wat bizar he, dat er precies al gezien kan worden watwat is.. Wat heb jij trouwens al een prachtige buik!
5,3 wk.. ze vond t ook erg bijzonder dat het zo duidelijk was allemaal.. als het vruchtje anders in het bakje had gelegen had ze het waarschijnlijk niet zo duidelijk kunenn zien.. nu is het vruchtje zelf heel goed zichtbaar.. wij herkenden het ook meteen van de foto's op internet rond die termijn..
wat ik wel "mooi" vond is dat het zo zo echt voelde en we konden er nu ook heel bewust afscheid van nemen.. ook voor hubbie was het nu veel tastbaarder.. het heeft hem ook diepgeraakt toen.. terwijl hij mega nuchter is altijd..
@mamatje.. ik roep maar wat hoor.. maar zou t neit zo kunnen zijn dat t er 2 waren en dat je er 1 bent verloren? wil geen valse hoop geven hoor.. denk alleen maar mee..