November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    *foto weer verwijderd* vind t niet iets om in mijn album te laten staan.. mamatje.. mocht je m gemist hebben dan hoor ik t wel..

ik ga ff verder in huis..

2. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Goedemorgen,

@Bruisje [=#FF0000 GEFELICITEER MET JE VERJAARDAG

Alle dames met een echo of afspraak bij de vk succes....

@Mamatje misschien is je hcg zo laag dat de zwangerschapstest daarom negatief is....[/code]

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mamatje ik denk dat je jezelf een beetje aan het gek maken bent, wat natuurlijk logisch is want je voelt van alles en kan het niet goed plaatsen! Maar ik denk dat het het slimste is om gewoon even die bloeduitslagen af te wachten, hoe moeilijk ook...
    Als je strax weer een negatieve test hebt dan zal dat je gevoel / humeur denk ik ook niet veel goeds doen dus mijn advies zal zijn: even afwachten op de bloeduitslagen!
    Sterkte meid!

Bruisje: gefeliciteeerrddd :D

Ik blijf vandaag en morgen toch nog maar een dagje thuis de manager zei en wat denk je over morgen kan je dan al wel werken? ik zeg: nou ja kweet niet hoor voel me nog steeds niet helemaal top!
    zegt ze: Nou ja anders zie ik je wel verschijnen morgen en zo niet dan moet je morgen maar even bellen....
    Ehummmm ja zo werkt dat ook echt he in de zorg? kom maar als je zin hebt en kom maar niet als je geen zin hebt zo komt t op mij over :p

Maar zojuist is me duidelijk geworden waarom:
    Telefoon ging en was een vrouwtje van het UWV goh ik wist niet dat die zo snel waren? ben pas 1 dag thuis :S Nou die wilde even doorspreken wat ik had en dan zouden zij het geld van mijn ziekte dagen overmaken naar mijn werk ofzoiets.. Dus ja volgens mij zou het op mijn werk een worst zijn of ik kom of niet :p
    Zegt dat vrouwtje van het UWV ja je krijgt een brief van me waarin staat wanneer we weer contact hebben HALLLLOOOO ik ben alleen ontzettend misselijk en brak en heb enorme braakneigingen gehad, wat niet zo handig is in de zorg! Dat gaat echt niet een veel langere tijd duren hoor en zo wel dan moet ik toch wel weer snel aan het werk maar oké...... :p
    Als ik de brief heb dan meld ik me maar weer beter... (want tja maandag ga ik gewoon weer werken)

4. Niet meer actief

bruisje, ik heb de foto nog net gezien, heel duidelijk, mooi dat jij en je hubbie echt afscheid hebben kunnen nemen... :(

Toen ik de miskraam kreeg van de 1e van 2ling, zag je het ook heel duidelijk. Ik was 6 weken en had een intact vruchtzakje met duidelijk een vruchtje...ik kon het nog net opvangen op een toiletpapertje. Ik heb hubbie toen geroepen, helaas begon die meteen te gillen en heb ik van schrik alles in de toilet gegooid en doorgespoeld...ik vind het heel erg dat ik er geen foto van heb gemaakt, het is heel goed dat jij dat wel hebt gedaan...

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Naatje.. ja dat was idd heel bijzonder.. en hoe dubbel ook ook heel mooi zo...

zo huiskamer is gedaan.. nu ff was verzamelen en dan richting school...

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    hey dames,

Hoe gaat het hier?

Ik merk dat het voor mij lastig is om alles bij te lezen/ bij te houden. Sorry daar voor. Ik werk 36 uur (loopt meestal uit naar 40) en dan verder natuurlijk nog het huishouden en de rest.

Het is dus niet dat ik geen interesse heb in jullie, maar ik heb gewoon weinig tijd om te forummen.

Liefs,
    Aleida

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hey dames hoe gaat het hier

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Net terug van het ziekenhuis!

Ik ben 2 dagen verder dan ik dacht!
    Ipv 6 weken en 3 dagen ben ik 6 weken en 5 dagen!

Ook hebben we t hartje zien kloppen, moest wel effe janken toen ik thuis kwam...

Mij krijg je in elk geval niet meer van die roze wolk af vandaag! \:D/ :whistle: :baby:

9. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

super super blijf maar lekker zitten op die roze wolk

10. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Wow wat een goed nieuws! Plaatst je hem wel effe in je album. Wij willen je beeb natuurlijk wel even bewonderen.

En Jessica heeft besloten een liedje voor jullie te gaan zingen vertelde ze net. ;) :D

11. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

whaaahhahahh he eliesje jij bent wel een grapjas he zit je op je lolstoel :p:p:p:p jij zou toch een liedje zingen.....................

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @miracles: gefeliciteerd met je mooie echo -morgen wil ik er ook zo een- en gelijk weer 2 daagies verder,dat is mooi meegenomen toch.. kan moe voorstellen hoor dat je ff moest huilen..is ook allemaal niet niks!

13. Jessica26i

je bent bijna net zover als mij hiih das leuk zeg..... mij ook nog steeds niet van die roze wolk af te stoten hihih morgen kunnen we ons frummeltje weer zien en nu ok de aanstaande papa kan hem/haar zien.....

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ miracles fijn dat je echo goed was! :D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik hoop dat ik me morge bij die roze wolk kan aansluiten :D

16. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik wacht....... Zeg je wanneer je begint? ;) :)

17. Jessica26i

Zal ik jouw eens voor je ass *smacken* whahahahhah kan je lang wachten k ga nu lekker van me broodje met warme grillworst genieten hihiihhhi

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Miracles.. geweldig meis...

@Flex.. dan hoop ik dat we dat morgen samen mogen doen.. weet zeker dat als het goed dat ik dan ook wel een treentje moet wegpinken..

ben blij als ik zo mag werken..dan vliegt de tijd tenminste...

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Net dus nog maar even een testje gedaan met CB de gewone....nog wel wat positiefs op te zien....
    Nu wil ik toch wel heel graag de uitslag van die bloedtest weten...maar ze hadden hem nog niet....
    Foto van de test staat in me album.

20. Jessica26i

ikke zie hem nog niet......

Deel Deze Pagina