@ Miracles. Super meid! Ik ben zo blij voor je! Ik hoop dat ik morgen ook zo blij terug kom uit het ziekenhuis. Ik twijfel alleen of er bij mij al hart activiteit te zien zal zijn... Ik hoop het!
@mamatje.. nu wel en idd is ie positief.. wel licht, maar mooi breed en blauw.. ook negatief duidelijk te zien..hoop dus op een late innesteling..ben nu wel erg benieuwd naar je bloeduitslag...
Ik had allang de HA gebeld met je conclussie over dit! bel anders een VK of je daar even langs mag komen...............
@Miracles super dat je het hartje heb zien kloppen, en nog 2 dagen verder als gedacht.Geniet ervan meid...
Net de VK gebeld die vind het ook allemaal apart, mag zou even de dienstdoende vk bellen die maakt ook echo s ed en kan ik het verhaal nog maals voor leggen
nou ja.. morgen misschien.. er is iig nog hoop meis.. hou daar aan vast.. met een beetje zelfbescherming..goed dat je gevoel volgt meis... knuff en hopelijk kun je een beetje afleiding vinden in je werk...
Hoi meiden, Kom ook even mijn neus laten zien. Was benieuwd hoe de echo's van Jessica en Miracles waren gegaan Miracles -> Super meis! Heb je al een foto in je album? En nog wel 2 dagen cadeau Ik was 2 dagen minder ver zeiden ze. Jessica -> Ik zou niet graag de gyn morgen willen zijn waar je naar toe gaat Ik hoop dat je andere uitslagen straks ook goed zijn! Flex en Bruisje -> Spannend dat jullie morgen de echo hebben. Ik zal voor julie duimen dat alles goed is! Mamatje -> Pff wat een onzekerheid. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je is! kleintje -> Goh ik zou willen dat mijn manager zo flexibel was toen ik in de zorg werkte. Was altijd een hoop ellende als je je eens ziek moest melden. Ik ben zelfs een keer met koorts te werk gegaan en flauw gevallen bij een bewoner die veel zorg nodig had. Erg gevaarlijk. En toen zei mijn teamcoach nog: Ach even een slokje water en je kan weer te werk.. Nou ik ben toen toch echt naar huis gegaan.. Ben blij dat ik nu lekker op kantoor zit Is het bij jullie ook van dat druilerige weer? Dat is nooit zo goed voor mijn humeur! Ik wil zon en voorjaar Liefs, Bloempjuh
Tja ik ga geen hoop kweken....eerst die uitslag van het bloed maar! Zou ik niet naar het ziekenhuis kunnen bellen voor die uitslag naar het lab of zo? En anders kan me lichaam me vreselijk goed voor de gek houden! Speelt ie een spelletje met me! Dikke xxx