ik heb al een angelsound nog van esmay en ik had idd een uitwendige echo en weet dus niet hoe snel het hartje klopte dat gaan we met de 12 weken echo allemaal doen
Hey meiden, Marieke welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan... Fl3girl gefeliciteerd met je goede echo... Suusje ook gefeliciteerd met je goede echo... Claire mooie aanbieding hoor, ik wil eerst m n eerste echo afwachten op 20 april...
Goede morgen / Middag Iedereen die een mooie echo heeft gehad: gefeliciteerd Iedereen die nog moet vandaag: veel succes! Ik schork net lag om 11.30 nog een beetje te doezelen in bed toen de bel ineens ging ik dacht huh nu nog eens controle ik ben gisteren al gebeld Dus ik snel badjas aan als een speer naar beneden staat daar een politieagent op de stoep! Nou ik schrok me kapot zeg! Ik dacht echt dat er iets met mn vriend was zegt ie; Stoor ik? dus ik; ligt eraan waar je voor komt want je laat me wel schrikken.... hij: ow het is niks ernstigs voor u hoor ik wilde alleen even weten of u vannacht iets gehoord heeft want er is 3 huizen verderop ingebroken.... owww wat was ik opgelucht nog even met die man gepraat en gezegd dat ik het zo raar vind dat ze hier in de straat komen inbreken en nog aan de voorkant ook omdat hier veel lantaarn palen staan en je eigenlijk altijd dus in de kijk staat, en dat ik de hond van die vrouw niet heb gehoord terwijl je die s'nachts als zij weg is regelmatig hoort blaffen! Van het weekend zijn wij weg maar dan doe ik dus mooi via de achterkant eruit gaan zodat de voordeur goed op slot zit en we achter de rolluiken van de deur dicht kunnen doen....
Ik ben weer terug.... EN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH het HARTJE KLOPT! ik ben zoooo blij... volgens de meting nu zou ik 8 wk 6 dgn zijn.. en ook uit komen op 31 okt., maar omdat ze het niet zo makkelijk kon meten wil ze over 3 wken nog een keertje..primaaaaaaa ook hier bewoog beebje al een beetje.. volgens mijn vk is dat best bijzonder...ik vind t allemaal best.. ben al blij dat t hartje klopt.. heb uitwendig en inwendig gehad.. uitwendig kon ze alles wel zien hoor.. ook kloppend hartje, maar t meten ging wat moeilijk dus vandaar ook inwendig.. we hebben dus best lang mogen kijken.. daarna intake gehad.. bloed afgenomen etc etc..standaard verhaaltje voor ons.. Een leuke goodiebag gekregen van zwitsal, met knuffeltje, badeendje.. veel leesvoer en cremepjes enzo..leuk leuk.. zal zo ff foto plaatsen... eerst even wat eten.. wat een spanning valt er weg zeg..... echt geweldig..
Bruisje, Gefeliciteerd meis met je mooie echo! Ik zal buufje meteen een smsje sturen met het goede nieuws
Gefeliciteerd bruisje! Super om te horen Ik heb ook zo'n goodiebag Zitten ook kortingsbonnen enzo in! Geniet er lekker van! Liefs, Bloempjuh
@naatje.. heb r net ook een smsje gestuurd.. en thnx.. all.. @Flex.. hier had ze het over de lengte.. 20, 7 mm en toch zou ik verder zijn dan jou? raar toch? jou mm waren meer..nou ja.. boeit ook eigenlijk niets.. t gaat goed en ziet er allemaal mooi uit.. ga ook ff foto plaatsen..
Gefeliciteerd dames! Hier ook een aanstaande november 2009 mama. Ik ben a.s. maandag 6 weken zwanger, super blij, maar moet stiekum ook nog ontzettend wennen aan het hele idee. Hebben jullie dat ook?
gefeliciteerd bruisje nog een week wachten en dan mag ik voor mijn eerste echo pfffffff duurt nog zoooo lang
Echo staat in mijn album... @Foody.. GEFELICITEERD en welkom.. en onwerkelijk is het hier sinds vanmorgen niet meer...hihihihi... maar snap wel wat je bedoeld..komt goed meis... @claire.. plukse uit mijn album....echo staat erin..