Bruisje: misschien ben ik wel heel stom maar ik zie eigenlijk niks erop waar zit het kindje precies? Bij veel mensen zie ik het meteen bij jou moet ik echt zoeken en dan zie ik het nog niet goed (dat komt waarschijnlijk omdat ik een leek ben daarin ) Zou je me misschien kunnen vertellen waar ik moet kijken?
bruisje! Gefeli meid! Hoe fijn altijd zo'n nieuws! Fantstisch, je buik trouwens ook, wat gaat dat snel! Haha, heb er nog sosm wat moeite mee te verbergen, maar wil dat op mijn werk nog zeker 4 weken doen Losse trui doet veel he en dan is het mijn tweede pas... GEniet van alles vooral! Dikke knuf
Oke thanx Ik zeg al ik heb er dus weinig verstand van, misschien dat ik bij mijn eigen echo strax wel ga zeggen ow kijk eens wat schattig en zit ik ergens heel anders tegen aan te kijken (hahaha dat zou dus echt een actie voor mij zijn ) Claire: Woww wat een buik al zeg! pffff hoe krijg je dat voor elkaar
@ kleintje88.... geen idee maar mn antwoord op de vraag van iedereen hoe gaat het : rond en gezond is wel erg toepasselijk begint erop te lijken dat ik mn moeder achterna ga weinig klachten en tonnetje rond o das trouwens de broek en blouse die ik gister heb aangeschaft 8)
bruisje; mooie echo meis! Lekker genieten nu. Jessica; heb jij al echo gehad? Ben benieuwd of je nog herrie hebt lopen schoppen hihi. Claire; mooi buikje al meis. En al bijna 8 weken. Wat moet dat heerlijk voelen
@Bruisje, Suusje en Fl3x, gefeliciteerd met jullie mooie echo! @Afscheiding, hier heb ik ook veel last van... @Mamatje, ben benieuwd naar de uitslag van je bloed! @Claire, mooie aanbieding van die angelsound, maar s ff in gedachten houden! En de echo kun je ook uit mn album plukken als je wil! @Nieuwe novembermama's welkom en gefeliciteerd!
Pfff, net wakker trouwens, heb een dikke 2 uur liggen pitten! Ben echt helemaal gaar vandaag... Was trouwens nog bij de prenatal geweest, was me natuurlijk toch wat aan de vingers blijven plakken. Heb wat monddoekjes, hydrofiel luiers, kleerhangertjes, een leuk pakje van nijntje en een knuffel gekocht!
Ja klopt.. rechtsboven in.. zwart is bm en dan in het midden witte vlek is beeb.. is idd wat onduidelijk...
Ik heb even een andere banner genomen. Ik kan er niet tegen als de site steeds uit de lucht is haha. Pfff hier al de hele dag het gevoel alsof er een steen in mijn maag ligt.
Ik heb ook mijn banner maar ff aangepast... gedoe steeds.. ga straks wel op zoek naar een nieuwe... ben helemaal in een roes nu.. zoo heerlijk... ik klim nu op de roze wolk!
en nu naar school..tot later weer. oh en de anderen ook GEFELI met de mooie echo's .. zou t bijna vergeten!
Hey meiden ik ben net huis hihihhi ik kom zo ff verslagje doen eerst ff wat eten enne me fotos inscannennnnnnnnnnnnnn hihii
Hey hey, Wat fijn dat jullie allemaal een mooie echo hebben gehad! Gefeliciteerd! Maar uuhh, ik wil niet bijdehand doen ofzo maar volgens mij is dat zwarte toch echt je vruchtwater en wat je er omheen ziet is je baarnoeder. Maar goed ik kan er ook naast zitten hoor. Ben benieuwd naar je verhaal jessica! XXX
Zo dat gaat hard hier met de berichten Mooie echo Bruisje, kan niet wachten totdat ik mn eerste krijg ... dat duurt nog fftjes 14 april eerst maar eens naar de VK en als het goed is krijg ik mss de week erop al mn 1e (had ik ff gevraagd). Wie van jullie is buiten de VK om weleens naar een echo-bureau geweest of heeft daarover nagedacht? Ik wil onze ukkepuk wel vaker zien/horen dan 2 keer in de 40 weken 8)