November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Foody: Ik heb toevallig gisteren op de site van babyvieuw zitten kijken. Het liefst zou ik iedere week een echo laten maken maar dat wordt een beetje gekkenwerk natuurlijk. Ik ga denk ik rond de 16 weken ofzo een keer naar zo'n echobureau, ik kan echt niet zo lang wachten.

Denk jij er ook over dan?

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Trieske.. klopt hoor.. het zwarte is het vruchtwater.. daaromheen zit natuurlijk je bm.. maar niet alles is je bm.. dus daarom zei ik t zo ff.. maar klopt dus wel...

@Jessica.. ben heeel benieuwd...

3. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Vanochtend echo gehad in het ziekenhuis. Er was nog niks te zien :(.
    Jeetje zeg, wat baalde ik!
    Ze zei dat mijn baarmoederslijmvlies wel op een zwangerschap duidde, maar dat ze nog niet kon zeggen of het een goede of slechte zwangerschap was.
    Pff, ik vind het helemaal niet leuk!
    Het kan idd natuurlijk wel want ik ben echt net 5 weken. Nou moet ik over 2 weken op donderdag 9 april terug.
    En dan moet er echt iets te zien zijn volgens haar, anders is het niet goed.. Dus we wachten af! Ik hoop gewoon echt dat er nu niks te zien was omdat het zo vroeg in mijn zwangerschap is..
    We gaan gewoon maar van het goede uit!
    Nu dus wel de afspraak van volgende week bij de vk afzeggen, balen!

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Dames,

Nou heb de uitslag van het bloed mijn hcg waarde stond op 3. Dus dat is niet goed naar mijn inziens...
    Maaaar als ik weer de waardes bekijk op freya....is het 14 dagen na bevruchting dat ie tussen de 3 en de 426 moet zitten. Beetje raar eigenlijk want is het kleiner dan 5 ben je niet zwanger beetje vaag.
    Bij mijn vorige keren dat het mis ging, zat ik op kleiner dan 2...

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Rel84 balen dat ze nog niet zo veel zagen op de echo!

Bruisje, mooie foto van beeb!

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mamatje.. meid wat balen... heb je nog een beetje hoop?

@Rel.. jemig zeg.. das ook wat? misschien idd.. laat ei of late innesteling..positieve test heb je niet voor niets natuurlijk... hoop dat je volgende week een duidelijke zwangerschap te zien krijgt meid... dikke knuff

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ga er eerder vanuit dat het gewoon mis is gegaan....maar als ie 3 is..zou die test toch niet meer positief moeten zijn vraag ik me af....dus die ik gisteren gedaan had.

8. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

tochzou ik gaan naar de vk en vragen of je daar echo mag laten maken..... bij mij kon je ook eerst niks zien ;)

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    ze zei want ik heb de vk ook al gebeld, dat er nu nog niets met een gewone echo te zien zou zijn.

10. Jessica26i

zo daar ben ik dan.......
    Nou het is allemaal rustiger verlopen dan vorige week....eerst om 10 uur afspraak werd al weer half 11 grrrr me geduld raakten alweer op.......nou he eindelijk kon me hubbie ook ons wondertje zien en het hartje zien kloppen hihih zo blij was ie.....nou toen zouden we om even over half 11 afspraak hebben bij die kut nou een uur wachten nog niks me geduld raakte nu echt op hoor....nou toen heb ik maar mooi ff 2 keer me mond open getrokken van hallo waar zijn we mee bezig ik ga geen 2 uur wachten vor een gesprek van 10 minuten ben me der gek....nou toen kwam een andere vrouw naar ons toe of we al informatie boekjes hadden gekregen enz nee nou die ging nog ff vertellen wat ik wel en niet mag eten enz nou toen moesten we weer ff wachten zouden we de eerst volgende ijn maar ik zag die kop al van haar en had toen echt geen zin om naar binne te gaan hihi werd al misselijk van haar..... nou toen mochten we eindelijk naar binnen en het eerst wat ze deed was haar excuus maken voor de vorige keer en voor vandaag omdat we zo lang moesten wachten goed ook maar, maar heb haar wel gezegd dat ik het onrespectloos vond de vorige keer en dat begreep ze ook wel dus afijn een goed eind maar ik kookte wel van binnen er zat ook een stagiare bij dus ik d8 ga maar niet uit me dak daar hahahaha vond ik sneu voor haar.....nou leuk dat zwanger zijn met een spierziekte pfff hebben ze me bloeddruk gemeten nu al te hoog pfff dat gaat wat worden straks......als ik verder ben maar goed minder zout eten en goed me rust pakken dan moet alles goed komen............nou meiden dat was het wel weer ff zo me Echo's staan in me album..............oh en nu 14 april bloed prikken en dan 2 dagen later als het goed is de uitslag dus nog ff geduld ;)......

Dikke kus

11. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Mamatje, vervelend meid...

Ik had de vorige keer met 5 weken een hcg waarde van 225 en dan vond mijn arts al niet voldoende, de week erop, met 6 weken een waarde van 413, dat was al helemaal niet goed, toen kreeg ik te horen dat ik een miskraam zou krijgen...

Wil je niet ontmoedigen met deze informatie, maar ik zou wel proberen om duidelijkheid te krijgen, zodat je weet waar je aan toe bent.
    Wat zei je HA?

@Rel, denk dat je met 5 weken gewoon nog niks tot heel weinig kan zien, nog ff 2 weekjes wachten dus en dan hoop ik dat jij ook je bbeje mag bewonderen!

@Jessica, whahahaha, zal wel zijn dat je bloeddruk nu al hoog was!
    Als je daar al zo opgefokt moet zitten wachten tot je eindelijk aan de beurt bent!
    Mooie echo!

12. Jessica26i

nou me bloeddruk was al hoog voor dat ik moest wachten enz

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Jessica, Je hebt je mannetje ehh vrouwtje gestaan meid!
    En fijn dat alles goed was!

Mijn huisarts wist niet eens wat deze waarde betekende....normaal laat ie nooit bloedprikken op iemand zijn hcg waarde...

Maar idd ik weet voldoende....Op naar de volgende ronde! Ga gewoon door hoor.

Liefs van mamatje

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik wil een pizza bestellen, maar dan geeft het niet toch als er mozzarella op zit?

15. Jessica26i

Ja wellllllllllllll mag je Niet hebben...........

16. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Dat is niet waar wat je nu zegt!

De listeria-bacterie kan ook voorkomen in de kaas die is gemaakt van ongepasteurieseerde rauwe melk. Het gaat hier dan vooral om verse kazen die niet voorverpakt zijn. In de supermarkt zijn alle verpakte kazen met een lange houdbaarheidsdatum veilig. Kaas die verhit wordt, op bijvoorbeeld een pizza, is ook altijd veilig..

Fijn dat je echo goed was Jessica!

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ben toch maar wat anders gaan maken hihi.
    We hadden nog ingevroren nasi. Saté stokjes en een gebakken eitje erbij....klaaar.

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Mmmm pizza *kwijl kwijl*

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Even spammen voor pagina 300 ;)

*Spam Spam Spam Spam Spam Spam *

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582