November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Lieve schat ik heb net boekjes gekregen van de gynocoloog en staat ook in dat je geen mozzarella mag ;)

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb een keer een mail gestuurd naar dr. oetker omdat ik pizza'tjes had met 4 soorten kaas. Ik kreeg een mail terug dat ik dat gerust kan eten tijdens de zwangerschap omdat het verhit wordt in de oven.

Ik wilde het toch even dubbel checken wat jullie ervan vonden.

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @REL, waarom kreeg je al zo vroeg echo? kan me voorstellen dat je je er druk om maakt maare het is nog vroeg dus ff afwachten..sterkte ermee!

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hey allemaal,

iedereen gefeliciteerd met jullie mooie echo's! heb de meesten al even bekeken in jullie album's :)
    ziet er goed uit al die beebjes :thumup:
    hier alles ondertussen weer goed. Bruinverlies is zo goed als voorbij en ik voel me zwanger :D

hmmm het zou wel balen zijn als je geen mozarella mag als je zwanger bent... ben zooo gek op pizza's :)

xxx

5. Jessica26i

hihih ja dat snap ik maar ik heb boekje gekregen van de gynocoloog en daar staat toch echt dat je mozarella niet mag hebben.... ;) maar denk als je het in mate eet dat niet errug is....... ik eet het in ieder geval niet...

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga lekker bankhangen. Ik ben erg moe. Ik slaap 's nachts erg slecht! Vanavond X-factor en de tvkantie kijken. :D

7. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
  8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Yoohoo pagina 300!
    Iedereen gefeli!

;)

(ja ik verveel me whahah)

9. puzzcat24

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    koude mozzarella niet idd.. maar verhit op een pizza kan idd geen kwaad!

11. Jessica26i

12. puzzcat24

Door jullie gepraat over pizza's haalt hubbie nu een pizza voor mij op
    Yum yum

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @fl3x: ik heb even je echo bekeken in je album! Wauw! super hoor, het is weer echt! Fijn dat alles goed is en dat het hartje mooi klopte! Geweldig! Nu helemaal gaan genieten hè!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Een pizza bak je over het algemeen boven de 100 graden (hier meestal op 200 - 220 graden) dus mocht er al iets van een bacterie inzitten dan is hij zowiezo al dood...
    Zowiezo als het van te voren ook al ingevroren is geweest en als je het daarna nog bakt in de oven dan helemaal! '
    Misschien mag je gewoon mozarella niet? maar zodra het in de oven is gebakken zijn de bacteriën wel dood.....
    Want ik geloof niet dat er bacteriën zijn die overleven boven de 100 graden?

Hier trouwens vanavond ook gewoon pizza gegeten (geen idee of het met mozarella was)

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ik ga shoppen(wilde vanmiddag al gaan maar geen puf!)(
    Laarzen kopen voor mezelf, broeken voor mijn zoon EN een lief babyachtig shirtje of rompertje..omdat dat nu weleens tijd wordt vind ikzelf!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heb je die ook met een vulling?
    Nou niet om je borsten groter te laten lijken maar ik heb een ontiegelijke hekel aan "punten" die je door je truitje heen ziet dus pak ik altijd iets met vulling / laagje ervoor zodat je die punten eigenlijk niet ziet....

17. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey Dames,

Ik heb even een vraagje: Ik ben van mezelf donkerblond maar verf het al jaren lichtblond. Ik heb inmiddels een flinke uitgroei en wil het dus graag weer verven (lees blonderen). Maar mag dit nu eigenlijk wel? Ik hoor en lees zoveel verschillende verhalen? Jullie nog adviezen?

Fijn weekend trouwens,
    XXX

18. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    he meiden!

Hoe gaat het hier?..hoop vrolijke berichtjes gelezen..niet allemaal wnt het gaat wel in een mega rap tempo..

Ik heb het eerlijk gezegd he-le-maal gehad.
    Ik slaap al weken slecht...nou en die 1e echo vd week waarop weining te zien was..sloopt me..en kreeg woensdag zalmkleurige afscheding..en dat ik gister en vandaag wat meer cremige met bruinige shit.
    wat moet ik hier nou mee?..ben echt van slag..probeer positief te blijven maar ik kan wel janken..

sorry voor mn getrut maar ik wil &^%#% zo graag!

Kuzzzz

19. Jessica26i

Ik weet het niet precies maar wat ik heb begrepen en in het boek van moeders van moeders dat de verf ook niet pakt door je hormonen ik heb ook een flinke uitgroei maar doe het ook mara niet zonden van geld en anders gewoon ff met kapsalon bellen die weten het toch ook wel....

20. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    meid zover ik weet mag je het gewoon blonderen/verven hoor.
    Ik ben kapster geweest...dus ik verf mn haar ook nog regelematig..hihi..kan geen kwaad.

verfse!

gr mop

Deel Deze Pagina