Alles weer bijgelezen ... alleen te moe om te reageren. Herkenbaar? Valt niet mee die eerste maanden zwangerschap! Ben echt uitgeteld na een dagje kleuters ... lig steeds al om 8 uur op bed. Pffff ....
Ik verf ook altijd, ook blondeer, pakt bij mij net zo goed als wanneer ik niet zwanger ben en kan absoluut geen kwaad. Ik vond het alleen erg stinken. Hier net griek op en een heerlijke feta salade
Hihi wat een discussie over kaas. Ik ben dol op kaas. Eet ook alle kaas (brie, mozarella, roquefort etc.) zolang er maar geen rauwe koemelk in zit.
Hey hey, Wij hebben een dealtje he, dus hier ben ik dan. Ik snap helemaal dat je hier onzeker van wordt hoor. Nou moet ik wel zeggen dat ik regelmatig lees dat er mensen last hebben van bruinige afscheiding en dat dat volgens de vk totaal geen rede was om ongerust te worden maar zodra het helder rood wordt je even de vk moet inlichten. Maar goed iedereen kan lullen wat ie wil maar jij zit ermee en waarschijnlijk ben je pas gerust als je je beebje hebt gezien met een kloppend hartje. Kun je maandag je vk niet bellen om t evragen of je eerder een inwendige echo kunt krijgen. Als je gewoon heel eerlijk verteld dat je helemaal gek wordt van dit onzekere gevoel gaat ze er miss wel mee akkoord. Jer bent dan ook alweer bijna een week verder en dat scheelt in deze fase al heel veel he. Niet te druk maken zou ik zeggen maar ik weet net zo goed dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Weet dat je hier altijd even je gal kunt spugen he! Doe ik ook hoor, hihi. XXX
O sorry lees net dat je di je tweede echo hebt. Nou dat zal een hoop onzekerheid wegnemen. Een week is veel nu. Kindje kan dan al wel twee keer zo groot zijn heb ik me laten vertellen...
bedankt schat...zit gewoon te janken..getsie.. heb het gewoon ff gehad..probeer gezllie mee te beppen hoor maar edie kutkazen kunnen me ff gestolen worden.. Bedankt dat jij reageerde mop..echt waar.. En weet je..mn mannetje is de hort op..iets wat ie echt nooit doet..dus dat gun ik hem onwijs..maar afleidingtechnisch is het kut en zit ik maar te malen.. Nogmaals bedankt schat..echt!
moppie ken je gevoel hoor, hier al heel de dag buikpijn waarna ik denk, shit, gaat toch niet mis. Kan ook om minste geringste janken, maar merk dat juist dom gelul mij beter helpt, anders blijf ik malen.
Snap je helemaal hoor. Ik val iedere dag kei hard van die roze wolk af. Ben ik er eindelijk met veel moeite weer opgeklommen, pleur ik er weer af, hihi. Tuurlijk zijn het ook een hoop hormonen maar je moet er wel mee dealen. Tja en die mannen komen nu eenmaal van mars en snappen normaal al niet veel van onze hormen laatstaan van die overvloed aan HCGhormonen. Het is ook allemaal niet niets. En dan zeggen ze: Je moet je niet zo druk maken meid, geniet er nou van. En: Ben er toch eens niet zoveel mee bezig. Ja daag, we zijn wel ff zwanger hoor! Zometeen gewoon lekker GTST en X factor kijken, misschien helpt het voor de afleiding. Tenzij je daar niets aan vind natuurlijk... Dikke kusss
@Moppie, kan me heel goed voorstellen dat je er erg onzeker van word... Hoop dat je volgende week gewoon een mooie super echo hebt, met kloppend hartje en al! T is je gegunt! @Euhh, je mag toch zeker wel een gewone pizza eten of niet? Zit daar mozerella op? Geen idee eigenlijk...
ja weet ik lieve Debie...je hebt gelijk..sorry..het is ook belangrijk....maar wilde zo graag dat iemand ff antwoorde..en dat niet gelijk kreeg..en mn lontje is even 2 keer zo kort als normaal..mijn excuses..
Dit is toch wel de laatste plek waar je je excuses aan hoeft te bieden lijkt me. Enne, wij zullen jouw 'luisterend oor' waarschijnlijk ook nog weleens nodig hebben...
hahaha..ik herken je verhaal ZO goed..hihi... ja echt mn snack is echt een labrador maar alleen al die opmerking idd van"je moet je niet zo druk maken"..ik zeg tegenwoordig maar niets maar kijk hem wel ff heel vuil aan waarna hij de hint gelijk begrijpt..hahaha Ja..ik kanl die tv aan ..al moet ik Lingo kijken..zal me aan mn kont oxideren.. Jullie hebben gelijk..ik moet er gewoon weer ff pos. inzitten en niet zeuren..( zei ik nu heel stoer..)
joh, je hoeft geen sorry te zeggen, je zegt toch niets verkeerds. Zijn gewoon de hormonen en geloof me, die gaan nooit meer weg. Hopelijk is de volgende echo gewoon helemaal geweldig.
ola, ik meng me nog heel even in de kassdiscussie. je mag alle kaas eten zolang die niet gemaakt is van ongepasteuriseerde melk. Mozzarella is bijna(!) altijd gemaakt van koemelk, dus kan geen kwaad. Zelfde geldt voor brie etc..De enige kaas die ik ben tegengekoemn tijdens mijn eerste zwangerschap die ik niet mocht eten is emmentaler... Maar er wordt veel gezegd hoor over wat wel en niet. Haar verven mag ook gewoon, zodra haar je hoofd verlaat is het in principe dood materiaal en kan je dus zonder eigenlijke rare uitvallen je haar verven...! x
he schatties.. ik ben echt naar de tandjes..tv staat inmiddels aan..hihi..ik ga op mn nappie zitten.. Mag ik jullie hartelijk bedanken?.. BEDANKT! Fijne avond allemaal! Kuzzz van een labiel chickie..
is ook lastig positief zijn, je lichaam doet die eerste 12 weken zo ontzettend debiele dingen met je, herken mezelf echt niet terug soms. Hier ook geen roze wolk tot een goede echo.
Laat de hormonen tot ons komen! Nooit sorry, het is er gewoon! Hebben we allemaal, en we zitten er voorlopig nog wel even mee IK ben al weer zwangerschapsdementie aan het kweken, haha