ik moet 23 maart ook naar de vk (heb het alleen nog niet aangepast. wat grappig is dat ik 23 jan, febr en mrt heen moet / moest. Zal het volgende keer weer de 23ste zijn? ben benieuwd
heb al eens een mk gehad en voelde niet zo was echt ongi krampen steeds met bruinverlies bij esmay had ik ook wel dit soort dingen maar niet zo heel erg volgens mij en ben al heel de dag weeig en af en toe misselijk ben er bij om (klinkt stom )
Ik snap wel dat je blij bent om bepaalde klachtjes te hebben. Ik heb een fobie voor overgeven en hoop dus niet misselijk te worden Dat zou bij mij nog wat worden. Dus alhoewel ik soms ook een beetje een weeig gevoel heb, hoop ik dat het daar bij blijft. Geef mij maar andere klachtjes
nee hoor, ik zag dat flexgirl de 23ste moest vandaar, ik weet het zit in november en ik ben een augustus mama (of wordt)
Ik kon nooit overgeven totdat ik zwanger was van esmay heb letterlijk 3 maanden lang boven de wc gehangen (zo erg hioeft het van mij nie meer haha)
@ Brusje, oke @ Flex, als je zo vaak moet overgeven, dan kom je er vast wel overheen ja Hopelijk blijft je dat deze keer bespaard! Nu ga ik er wel vandoor, fijne avond!
met de zwangerschap gaat het goed, en ik heb een termijn echo gehad, echt prachtig, mijn 2 kids waren mee en ook die waren er helemaal beduusd van. ja prachtig om zo'n mensje te zien, als ik niet zwanger was........hihihi (dan wou ik het het wel erg graag) Hoe is het met jou? wen je al aan het idee dat je zwanger bent? Hopelijk niet te veel last van kwaaltjes, of toch wel, ik vond het wel fijn om herinnerd te worden aan het feit dat ik zwanger ben. Best wel jammer dat de tijd de eerste drie maanden relatief langzaam gaat. Maar elke keer als er hier een maandje bij komt zie je dat er vooruitgang is
geweldig he zo'n echo bij esmay was ik zooo zenuwachtig of ik nu wel een levend mensje zou zien zou bij deze ook wel zijn blijft spannend gelukkig gaat de tijd nu wat sneller als bij de eerste heb je het toch al mega druk met de kleine
Even een kijkje nemen hoe het hier is ... ben al een paar dagen niet geweest. Zijn druk bezig om de zolderkamer op te ruimen en zo ... pff wat een klus. Wist niet dat ik in die 2 jaar al weer zoveel troep het huis in heb gesleept. Binnenkort krijgen we ook een aanbouw ,.. wordt onze woonkamer 2.50 meter groter. Zit me nu suf te piekeren hoe ik dan de woonkamer zal gaan inrichten. En wat voor schuifpui ik wil .... valt niet mee ... luxeproblemen!
@Claire85 ik denk dat het komt omdat ik nooit buikspieroefeningen doe, heb er een hekel aan! En dat je daardoor eerder een buikje bij me ziet. mijn onderbuik is juist dunner geworden en mijn darmen zijn naar boven geschoven denk ik.. verder geen last, alleen heeeel moe en idd een beetje wazig ook. @ zwangerschapsvitamine, ik slik gravitamon, daar zitten de minste chemicalien in, en visoliecapsules. drink aangemaakte roosvicee, rijk aan vitamientjes en probeer zo gezond mogelijk te eten. al lukt dat niet altijd
zoof ben ik even, duik zo mn bedje in ben doodmoei hmmmm ik kan effe niet inlogge op onze mama site op dingen te veranderen hun inlog server ligt plat veel gelezen maar ga nu echt slapen voordat ik op mn hoofd t toetsenbordafdruk heb 8)
zo nog even een moeie bruis...... *gaap* ik duik mijn bed in... ik slik alleen foliumzuur.. hou niet zo van slikken Nou ladies.. truzzzz en misschien tot morgen.. ben druk druk morgen met verjaardag hier...pffff.. taart gemaakt.. morgen versieren enz enz... ben er nu al moe van whahahaha... kom tussendoor wel ff spieken...kuzzz
Trieske ook nog een keertje hier GEFELICITEERD! Alle andere nov '09 mama's natuurlijk ook gefeliciteerd. groetjes een jan '08 mama (en tante van de beeb van Trieske )
goede morgen meiden zo was er gezellig gister heerlijk gegeten en spannende film! ik slik ook DA zwangerschap verder niets. zo nu ff de kachel aanmaken en straks naar de kerk wieweet tot straks!