morgen meiden, hier nog niet echt bezig met namen al hebben we al wel een leuke jongens naam gevonden maar of dat um ook echt gaat worden weten we nog niet meisjes namen maak ik me nie zo druk om die hebben we zat hihi @ bruisje jeetje 9 weken alweer dat gaat hard!
Goede morgen allemaal. nog voor alle nieuwe november 2009 mama's Welkom. En jee wat een hoop mooie echo's gister helemaal toppie! Zeg ik was net een beetje aan het internetten en ik tikte Kluun in jullie weten wel de schrijver van het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en wat zag ik. je kan voor 14,95 een gesigneerd exemplaar laten opsturen. Kluun zal dan de door jouw opgegeven tekst in het boek zetten. Ik heb het gelijk besteld met de tekst voor pappa Danny. je hebt ruimte voor 100 tekens dus het kan nog uitgebreider. www.kluun.nl Iedereen een leuk weekend[/url]
Goedemorgen dames: Leuk he, namen uitzoeken. Wij zijn er inmiddels helemaal uit. Voor een jongen en voor een meisje. het zijn allebei stoere namen. Ik ga ze hier nog niet neerzetten want er zijn bekenden vanme die ook op de zw.pagina zitten. Zul je net zien... Ik ga nu snel douchen want moet naar mijn werk, pff. Tot 5 uur, heb zo geen zin. Fijne dag allemaal en tot snel. XXX
Wij zijn ook van de stoere hollandse namen, onze zoon heet Frank. Voor een meisje hebben we al een naam, overgehouden van de eerste. Nu op zoek naar een andere stoere jongens naam. Ik vind Chris ook heel erg leuk maar een oom en een neefje heten al zo. Verder vind ik Tom, Jan, Hugo en Simon ook leuk, beetje retro zeg maar.
even inbreken, maar wat een leuke namen! onze zoon heet Thijmen Valentijn, past wel in het rijtje toch? (thijmen komt van tidemon en betekent man van het volk) *breek uit*
hmmm weet niet wat knorretje aan t uitspoken is maar het borrelt en knort flink in mn buik al sinds vanochtend vroeg
Oeh.. Thijmen is idd erg mooi.. ga ik voorleggen aan hubbie.. Valentijn is de roepnaam van zoonlief van zwager dus dat wordt m niet.. Thijmen past ook idd wel in het rijtje...THNX voor t idee...
@Claire JEUH 8 WEEKS.. @FLex.. ja alweer 9 weken.. net als Puzz.. volgens vk dan he hier.. kan nog veranderen over 3 weken...
Goede morgen lady's! Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom! Claire, Gefeliciteerd met je 8 weken! puzzz en bruisje, gefeliciteerd met jullie 9 wken! Hier gisteravond een avonddienst gehad, pppfff ik was zo moe...maar gelukkig ben ik de zorg weer doorgekomen. Nu lekker weekend vrij met mannetje en kids. Ik heb besloten om ondanks mijn onzekerheden en angsten te gaan alleen nog maar gaan te genieten. Het is zo'n wonder dat ik mijn zwangerschap niet door de angsten mag laten overschaduwen, dus dat ga ik dan ook proberen niet meer te doen! Wat betreft de namen daar hebben hubbie en ik het vanmorgen nog over gehad. Onze meiden hebben alle twee een niet allerdaagse naam en we hebben nu ook al weer een idee voor een mooie naam. Tussen de jongens naam en meisjes naam zit maar 1 letter verschil, lekker makkelijk
Ik ben me rot geschrokken vanmorgen... waas boven bezig en marijn kroop rond.. lisa was ook boven.. traphekje dicht...niets bijzonders.. hoor ik op eens een ge bommel..was lisa naar beneden gegaan, maar had het hekje vergeten.. Marijn er dus achteraan.. viel helemaal naar beneden.. halverwege knalde hij tegen lisa aan dus ook zij viel halverwege naar beneden..pff. buiten een bult op zijn hoofd schijnt ie niets te hebben.. hij slaapt lekker.. ga m zo nog even wakker maken om te kijken hoe het nu is...
ik ga nu ff boven de boel doen.. dan de was.. dan beneden.. dan nog boodschappen.. volgens buienradar is het rond 15u droog hier dus dan kna ik ff boodschappen doen.. vanavond verjaardag hier dus dan ben ik er niet.. maar kom tussendoor nog wel spieken..moet toch ook ff mijn rust pakken tussendoor..whahahaha tot straks..
Hoi hoi allemaal, Claire gefeliciteerd met je 8 weken... Bruisje en puzzcat gefeliciteerd met jullie 9 weken... Hier weer wat opgeknapt gelukkig, ik voelde me gisteravond echt niet lekker.Misselijk, wou wel wat eten zodat het wat af zou zakken maar kreeg niks naar binnen...s ochtends gaat het wel hier moet dan wel gelik iets eten als ik ui bed kom,einde van de middag en s avonds dan slaat de misselijkheid toe... Over namen hebben wij nog niet nagedacht, als het net al bij mijn vorige zwangerschap gaat zijn we er wel uit als ik 38 weken ben...we hebben allebei een andere smaak, als ik met een naam kom vind mannetje het niks en andersom ook.Vorige keren is het ok goed gekomen dus zal nu ook wel...
He Bruisje, Jeetje, wat een verhaal van je kleine! Dochter ook geschrokken zeker dat ze het hekje was vergeten? Hoop dat alles goed is. Ik had je gister al in een ander topic gefeliciteerd met je goede echo. Echt super! Heb jij nu ook weer een beetje meer vertrouwen? Hier gister de hele dag misselijk geweest, maar weet niet of het bij de zwangerschap hoort. Had ook een beetje last van mijn maag. Ik hoop het in ieder geval niet, maarja moet het er wel voor over hebben. Verder wel een positief gevoel. Ik voel toch aardig wat, dus dat zou toch goed moeten zijn?!?! Kan alleen niet wachten op de echo over een paar weken en ben bang voor aankomende week (de 6,2 weken grens).
@Bruisje Gefeli met je 9 weken! En wat sneu dat ze allemaal vielen van de trap... Dus we zitten nu in week 10... Pfftt wat gaat het snel niet bruisje?
@Robijntje.. fijn dat je je wat beter voelt.. b ij mij begint de misselijkheid in de middag.. heel prettig.. heb t liever adersom.. @Annie.. ja die grens is erg belangrijk...je zult zien dat t daarna makkelijker wordt om te genieten...echt.. @Puzz. ja t gaat echt heel snel.. en mijn termij ka nog worden bijgesteld op 17 april, maar ik hou t nu maar ff hierop... @Hier : dus nu misselijk.. het is droog en t grote opruime is gedaa.. nu nog stofzuigen, dweilen en boodschappen doen.. oh ja..en koken natuurlijk.. nou dat wordt dan een instant magnetron maaltijd, want daar heb ik dus echt geen zin in en tijd voor... nu heel ff zitten voor ik over mijn nek ga.. even wat gegeten.. hebben jullie ook dat tijdens t eten is de misselijkheid weg, maar zodra ik stop komt t weer terug.. kan moeilijk de hele dag blijven eten.. zal een zak zoute drop kopen.. ga ik daar wel op sabbelen.. pfff... oh en ik ben zooo moe.. lijkt idd wel of de kwalen die ik vorige week miste nu 3 x zo hard terugkomen.. heb t liever zo dan niets, maar handig is t niet...