Hallo Iedereen, Ik heb niet alles terug kunnen lezen en daar heb ik de energie ook nog niet echt voor. Ik ben gisteravond uit het ziekenhuis ontslagen. Ik he helaas mijn slang wel mee naar huis genomen in mijn neus. Ik krijg nu continusondevoeding het eten wil gewoon niet. Drinken gelukkig wel nader mocht ik niet weg. Ik zou evn kort vertellen wat er is gebeurd. maandag urine laten testen en die zat dus vol ketonen (afvalstoffen) Ik had drie plussen dus de vk heeft mij doorgestuurd naar de gyn. ja daar weer plassen en weer drie plussen. Ook moest ik bloed prikken en dat was niet goed. Ondertussen al aan het infuus. & keer opnieuw geprikt. Kalium was te laag dus kreeg in het infuus ook nog kalium erbij. Mijn bloeddruk was erg laag., maar dat maakt niet veel uit. En ook een echo gehad en ja hoor het hartje klopte en hij of zij was al een halve cm lang. Het zegt dus helemaal niets als je geen goede echo hebt gehad. het groeit allemaal zo hard. Vijf dagen aan het infuus en vanaf woesndag sonde voeding. En gisteren naar huis met sondevoeding. het was even wennen, maar ben er gelukkig aan gewend nu. En mijn dochtertje van 2.4 jaar reageert heel lief, als ik moet hoesten klopt ze op mijn rug en zegt mamma weer beter worden. Ze vond de slang erg eng in het begin, maar is er nu aan gewend. En kusjes kan ik weer krijgen. Nou hier dus een heftige week gehad. Ik moet heel rustig aa doen en kan voorlopig ook niet werken. En hier nog belangrijk nieuws gemist? Ik kan niet alles terug lezen dat kostmij teveel energie. Ik las wel iets over namen bedenekn. Nog niet meebezig alleen de jongensnaam staat bij on smin of meer vast. Die hadden we anders aan elina gegeven. Gr gaby
Jee gepke, wat een verhaal. Wat rot allemaal. Gelukkig ben je nu weer thuis ookal is het niet op de manier die je het liefste zou hebben. Doe maar rustig aan! En Bruisje en puzz....jee 9 weken alweer. Het gaat snel. Ik wil steeds ook zo ver zijn als dat jullie zijn maar ik haal jullie toch maar niet in....haha. Zo ik ben lekker naar de kapper geweest en heb de boodschappen gedaan. Zo maar ff een powernap dan. Die heb ik wel verdiend en vooral ook nodig!
@ gepke fijn dat je weer thuis bent, hoop dat je snel verder opknapt. Fijn dat je t hartje heb zien kloppen @ princi, vanmorgen gewerkt en stond net met schoenen aan om naar winkels te gaan met zoon en vriend. Heb gezegd gaan jullie maar ik ga ff liggen...voelde me opeens zoooo moe en dan de wetenschap dat we vanavond bij vrienden gaan eten............pffffffffffffffffffff hier ook tijd voor een dutje!
@Gepke wat fijn dat je weer thuis bent, rustig aan doe en aan je zelf en je beebje denken.... @Bruisje wat bijzonder he hoe je beebje er nu al uit ziet en hoe hard het groeit, bijna niet voor te stellen...
Gepke, fijn dat je weer lekker thuis bent.. Ik hoor jullie allemaal over moeheid... Ik werk 36 uur op een kinderdagverblijf, zwaar werk. Maar ben niet veel vermoeider... Weer zo'n ding waardoor je onzeker wordt.... Ik denk dat iedereen op een of andere manier onzeker is nog, helaas... Maar er komt een dag dat al die onzekerheden weg zijn?
@Suus hier ook moe hoor, en dan nog te bedenken dat wij deze week 3 verjaardagen hebben.30, 31 maart van mijn 2 jongste zoontjes en mijn oudste zoon 4 april, we houden ze alle 3 tegelijk op 4 april maar dan komen de kinderfeestjes ook nog en 20 april verjaardag van andere zoon pffff.....
nou vieren hubbie en ik vanavond onze verjaardagen.. konden er al een paar mensen niet en nu belt ook nog eens de rest om de beurt af.. zit ik vanavond met 3 mensen.. en daar zit je dan met alle boodschappen die ik net in de regen heb gekocht...pfff.. Is mooi meteen de laatste keer geweest dat ik mijn verjaardag vier zeg.. gats...
@ gepke fijn dat je weer thuis bent meid! @ bruisje dat is even shrikken dat je kleine van de trap viel! heb je um al wakker gemaakt om te kijken of ie goed reageert? @ puzzz JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ GEFELICITEEERD 9 weken alweer!
Bruisje, jeetje wat hebben de kids jou laten schriken zeg, gelukkig is alles goed afgelopen! Fijne avond vanavond! Gepke, fijn dat je wer thuis bent, ik hoop dat je snel weer opknapt! Maar wat super dat jullie en mooie echo hebben gehad, gefeliciteerd!
Ja dat hebben we zeker, onze 4e is 2 maanden te vroeg met een keizersnee gehaald, was allang blij dat het niet op dezelfde dag al mijn andere zoontje was.
@suus, nou ik heb dan net ook superlang geslapen. Wel heeel lekker! @Robijntje, ik zat gewoon mij adem in te houden toen ik al je verjaardagen las. Haha. Maareh, ik snap wel dat je daar qua drukte een beetje tegenop ziet. Ik wens je nu alvast veel energie toe. @Bruis.....o, dat is rot als ze allemaal om de beurt en zo laat nog afbellen. Ik vind het STOM. Toch veel plezier vanavond! Enneh, doordat je nu waarschijnlijk veel boodschappen overhoudt, kun je de hele week elke avond nog een beetje verjaardag vieren. Dat is wel weer leuk dan.... Oh volgens mij heb ik de eerste 'verslaving' gevonden....hmmmm komkommer. Hihi. Dat is wel een gezonde dat is fijn. Ook wil ik de hele tijd erg graag frietjes. Er voorbij lopen als ik het ruik is erg lastig.....dus is komkommer een betere optie. Hebben jullie al van die 'behoeftes' ?
Ik heb de hele tijd zin in hele zoete dingen. Het kan mij niet zoet genoeg hahah. En chocola. Vooral chocolademelk mmmmm
@ gepke... blij je weer thuis te zien! hoop dat nu alles voorspoedig mag blijven gaan! @ robijntje.... pooh dan heb je alles in 1 keer gelukkig deze uk in november
ik enorme trek in fruit en groente en alles wat na fruit smaakt had net een halve winkel wagen vol sapjes en fruit
Gepke; fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat het beter met je gaat. bruisje; dat was vast wel even schrikken van je kids die van de trap af rolden. En lullig dat iedereen op het laatste moment nog even afbelt.