November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hihi claire, ik heb net een beschuitje met aardbeien op. Met suiker uiteraard hahah

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    *kwijl*

de aardbeien zagen er hier zo belabberd uit dat ik ze niet gekocht heb :(
    anders had ik ze direct weg kunnen gooien

3. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Aaah wat lief zeg, dat zou de mijne nooit doen hoor. Dan zegt ie ga het zelf maar halen als je iets wilt hebben....Wij zijn in juni 18 jaar samen en in augustus 15 jaar getrouwd....

4. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ik zit hier nu aan een sinaasapppel....

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga naar mijn werk. Moet van 18.00-23.00 pfff
    Tot morgen en iedereen een fijne avond!

6. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Gepke, welkom thuis meis! Beterschap en knap maar snel weer op.

Bruisje, wat een gedoe met je kleinste. Ik heb precies hetzelfde gehad zo/n twee weken geleden. Ik gilde en jankte alles bij elkaar want ik zag het gebeuren.

Gaat het nu goed met je kotertjes?

Hier vandaag even gelunched met mijn vriendinnen in de stad, daarna effe winkelen met de meiden. Manlief ging met kotrs naar zijn ouders en is nog niet terug dus ik ga effe gooische vrouwen kijken.

Hier trouwens ook zwaar verrot geslapen terwijl ik erg moe was. Werd na 2 uur wakker, vreselijk misselijk, naar beneden wat gedronken, dochter wakker bla bla bla kortom...drama nacht.

xxx

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    oh Claire, die zijn echt heel mooi die bloemen!

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ja ik wordt echt wel in de watten gelegd
    toen we trouwden hadden we niet zoveel geld voor trouwringen
    laatste jaren finacieel enorm vooruit gegaan
    vorig jaar een mooie gouden ring gekregen met wit goud en met een aardige diamant [​IMG]
    :) maar gelukkig is ie ook zo dat ie me gerust terug fluit en goed zn mening geeft gelukkig!

:) toen mn fiets (alweer de 9de keer ondertussen al aan de 11de bezig) kreeg ik ook een enorme bos bloemen omdat ie het zo erg voor me vond

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Annie.. nou jullie zijn welkom hoor..whaahaha.. kom maar snaaien..

@Verslaving.. nou niks nog eigenlijk.. heb wel constant zin in hartige dingen, maar dat had ik altijd al.. kan t goed laten staan..ben nog niets aangekomen iig...

@Hier gekookt en gegeten..Hubbie is pas later terug dus moet nog wel wat doen hier..kids moeten nog in bad en naar bed..kamer nog opruimen (lees speelgoed verzamelen) en zuigen en dweilen.. en dan ga ik op mijn gat en kom ik ern niet meer af.. ja voor een kop koffie en een stuk taart.. zal blij zijn als ik in bed lig..

Kiddies.. gaat helemaal goed.. ze hebben er niets aan overgehouden.. Marijn heeft een buil, maar mankeert niks..die gaat nu eerst in bad en dan naar bed..

dan kunnen de andere twee bengels ondertussen mooi de kamer opruimen..

s kijken of ze dat goed kunnen..;) zou mooi zijn.. scheelt mij weer werk..

TOt straks nog ff.

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Claire.. zooo heej. das een mooie bos...

@Robijntje.. dan hebben jouw hubbie en de mijne veel gemeen.. ik krijg ook nooit wat.. ooit voor valentijn een luchtje gekregen.. hij was alleen vergeten de sticker TESTER eraf te halen..:(

@Gepke.. lekker dat je weer thuis bent meid.. hoop dat je weer kunt gaan genieten....

de rest ben ik weer kwijt..

oh ja..

@Puzzekat.. Jij ook gefeli met je 9 wk.. we lopen gelijk....

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en toen belde er weer iemand af...

er komt nog 1 stel wel...

nou dikke fun hoor!

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik zou er bijna iets van denken.. grrrrr....

13. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

nou lekker dan hadden ze niet ff gister kunnen bellen voor dat je de boodschappen deed ;) ik ken het hoor gebeurt hier ook wel eens..... pfff ben al de hele dag moe lig al de hele dag plat op de bank heb zon zeurderig gevoel in me buik word je moedeloos van......en hoest bij jouw?

14. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Dat is dan leuk geregeld, heb je alles voor niks gehaald.Nou ja dan hebben jullie in ieder geval morgen wat te eten haha

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou idd.. kan er wel een hele week van eten zo..whahahahaha.. is mijn snaaibehoefte iig bevredigd..

heb net t laatste stel maar ff gebeld en gezegd dat zij de enige zijn.. ze komen toch gezellig.. fun part.. zij weten van de zwangerschap dus dat is dan weer wel fijn.. kan ik er gewoon over beppen..

Ik ga de kids in bad gooien...
    en sluit af voor vandaag...

TOT MORGEN!

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Oh ja.. en NIET VERGETEN!

de klok gaat een UUR VOORUIT!

17. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

nee hoor zal het niet vergeten ikke ben ook lekker bankhangen al de hele dag voelde me beroerd straks lekker zeg eens AAAAA kijken en dan ik hou van holland en dan hopelijk nieuwe film kijken butterfly effect 3 heerlijk en dan K1 heerlijk om ook naar te kijken hhaha tenzij ik onder tussen al in slaap ben gevallen......

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Princi, hier precies t zelfde... word ook misselijk van niet eten. Vannacht een halve kom yoghurt gegeten, kon dr echt niet meer van slapen!
    Helaas word ik ook misselijk van wel eten en van alle geurtjes, boodschappen doen is nu een hel, als ik alles ruik in de winkel, moet ik oppassen dat ik niet moet overgeven... verschrikkelijk!

@Gepke, fijn dat je weer thuis bent, hopelijk sterk he gauw weer aan!

@Bruisje, dat zal wel schrikken zijn geweest met je kids zeg... jeetje!
    En wat jij zegt over je verjaardag, dat heb ik ook eens gehad, verschrikkelijk, was zooo boos toen!
    Zat ik daar met een taart voor 25 personen... toen zijn we met degene die wel kwamen maar lekker gaan uit eten!
    Maarre, geen probleem hoor, als je bezoek wil hebben, zeg maar waar we naartoe moeten!
    Fijne avond, ook met minder mensen kan het gezellig zijn!

Hier vandaag weer een zware dag achter de rug!
    Vanmorgen gewerkt, maar ben zo moe en misselijk, dat ik t gevoel heb, dat ik gewoon niet normaal kan functioneren...
    Toen ik thuiskwam dus eerst maar een uurtje geslapen, daarna naar de winkel geweest en toen op kraamvisite! Lekker met t hummeltje op mn schoot zitten zwijmelen!

Ik ben dr vandoor, duik lekker op tijd mn nestje in, morgen om 6 uur nieuwe tijd op, dus kan de slaap wel gebruiken!

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @Jee Miracles, dat is vervelend zeg. Dat je ook misselijk wordt van wel eten en geurtjes. Dat heb ik gelukkig niet zo. Ik kan er steeds redelijk dorrheen ademen zeg maar. Ik mag niet klagen dus. Stoer van je dat je wel gaat werken gewoon! En heb je thee met gember al geprobeerd?
    Sterkte!

@ Bruisje, veel plezier!

@oja de klok....ik hou daar niet van van de klok verzetten. Ben altijd een week lang de kluts kwijt.

@Jessica, heb je de DVD al opgestuurd? Ben heel nieuwschierig.... als het niet zo is, is het ook niet erg hoor!

Fijne avond allemaal!

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wij kunnen wel met zn allen komen! ;)

Deel Deze Pagina