Laat me raden die aardbeien kwamen van de c1000 Geen goed woord over voor die winkel hier! Alle fruitjes stinken naar schimmel En vlees is als je het koopt (maakt echt niet uit welke) de volgende dag overdatum! Ze kennen het begrip KIJKEN niet daar!
Ohh butterfly effect super film is dat zeg!( De andere delen heb ik nog nooit gezien) Ik heb Zeven pounds en The day the earth stood still gedownload even turen of die leuk zijn
Ja maar dan moet je ook eerst die andere delen zien hahhaa the day the earth stood still heb ik al hele tijd terug gezien alleen een kut eind...bagger film vond ik het nu ben ik knowing aan het downloaden met nicholas cage ik haal in 1 uurtje film binnen dus ideaal..... oh en ben zo beroerd momenteel bah ik gooi alles eruit hou niks binnen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hier ook verschrikkelijk weeig en misselijk fruit en ijs zijn heerlijjk. Maar de lucht van kaas of vlees verschrikkelijk. Water krijg ik ook niet weg. Ik laat het mannetje maar lekker naar voetbal kijken, hij doet op het moment zoveel voor me omdat ik niet lekker en moe ben, dus dat heeft hij wel verdiend
hier ook een appeltje gaat er heerlijk in hoor maar me slaatje eruit en me tosti ok eruit brrrr mijn ventje kijk ook voetbal die van mij is ook al zo lief voor me......
@Jessica, heb je de DVD al opgestuurd? Ben heel nieuwschierig.... als het niet zo is, is het ook niet erg hoor! Fijne avond allemaal![/quote] Hey princi ik heb hem wel al gebrand en al klaar liggen maar ben vandaag zo beroerd ben geen moment de deur uitgeweest vraag of mannetje hem van de week op de bus wil doen
Haaii meiden, Ik lig lekker lui met de laptop op bed met de tv aan Ben echt verschrikkelijk moe maar kan niet slapen. Dat is best irritant! Ik snaai nu ook de hele dag alles wat los en vast zit. Mijn maag is weer helemaal zichzelf gelukkig! Ik krijg net als wat jullie zeggen misselijkheid van het niet eten dus loop de hele dag door van alles te eten. Van héél gezond tot heel eh.. ongezond haha Wat een mooie bos bloemen Claire! Gefeliciteerd nog bruisje met je verjaardag. Princi weet niet of je het had gezien maar ik had je toegevoegd op msn. Gepke ik ben blij dat je weer thuis bent. Jammer dat je met een sondevoeding moet lopen. Over films ik ga straks bride wars kijken. Er komt de hele tijd zo'n leuk stukje op de televisie dus heb die maar gedownload. Mannetje is naar een verjaardag. Ik had echt geen zin om daar netjes te zitten terwijl ik lui op bed wil liggen Liefs, Bloempjuh
Hoi meiden, Hoe is het hier? Ik voel me gelukkig vandaag al weer veel beter. Gister echt de hele dag misselijk geweest. Heb gegeten, maar kreeg niet veel weg en het hielp ook niet.
Hallo allemaal, Hoe is het met iedereen? Pff, heb ik eindelijk weekend en dan kan ik gewoon niet slapen. Het is niet te geloven. Zijn jullie misselijk zo de eerste drie maanden en hebben jullie veel trek in eten..? Ik merk tot nu toe nog geen verschil.
morgen meiden! ik had gehoopt dat mevrouw hier niet door zou hebben dat de klok een uur vooruit ging en pas half 10 wakker werdt maar helaas 8 uur ging het alarm alweer af
morgen, hier ook weer misselijk, gelukkig zorgen de meds ervoor dat ik niet overgeef, maar huishouden lukt me echt niet op het moment. Zelfs de luchtverfrisser is weer uit de wc verdwenen gepke; fijn dat je thuis bent, hoe lang moet je met de sonde blijven? Bruisje; jeetje schrikken zeg, hier is ilse 5 treden naar beneden gedondert, daar schrok ik me al rot door.
Goedemorgen allemaal, Nou stresskip meldt zich hier ook. Ik was vanochtend ineens niet misselijk. Tenminste niet echt, beetje weeig dat wel. Ik moet nu al twee en een halve week echt iets eten 's ochtends voor ik uit bed stap maar nu ineens niet zo nodig. En hoewel ik weet dat dat kan, vertrouw ik het dan toch niet.... Een vrouwenhoofd is snel op hol gebracht zal ik maar zeggen. Oh dinsdag echo. Dat lijkt nu helemaal eindeloos te duren. Ik probeer heel erg vertrouwen te hebben maar dat is dus best moeilijk. Maar goed. Ik ga dadelijk maar in bad em beetje lezen. Misschien ontspant dat wel een beetje. Zo dat was even ego..... Liefs Princi
@ princi ik snap dat dat jou onzeker maakt maar je hoeft niet elke ochtend misselijk te zijn ik heb ook wel eens een ochtend dat ik niet hoef te spugen en niet misselijk ben dinsdag krijg jij een hele mooie echo
Hmm vaag ik heb 1 week gehad dat ik extreem misselijk was en wat bleek was het obstipatie... Alles bleef in mijn maag hangen... AUWIE... Maar daarna helemaal nergens last meer van Zelfs sochtends geen aggressieve honger meer Mijn onderbuik begint wel te prostesteren als ik op mijn zij lig en mijn knien hoog optil (zoals ik altijd lag) Dus nu lig ik recht op mijn zij Voelen er nog meer meiden de onderbuik al?
Goeiemiddag allemaal, Hier uitgeslapen en nog moe.... Vanavond weer werken. Ik merk dat als ik te druk ben dat mijn buik ook wat protesteert. Gister had ik de hele tijd een soort zijsteek gevoel.
@lautjuh..dat herken ik had t gister druk en krijg een 'zwaar' gevoel in buik en aan zijkant. toen ik in bed lag kon ik eindekijk buik neerleggen voor mijn gevoel..gek want vind t zo snel.. nu een soort nesteldrang..alles moet schoon, vandaag begonnen om kamer van zoon uit te mesten(dacht eerst opruimen maar uitmesten is echt een beter woord) wat n werk..denk dat ik morgen maar verder ga. HEt is welweer genoeg voor vandaag.. ik trouwens na gode echo ook een megabos bloemen van vriend gehad, superlief!