goeiemorgen allemaal lijst is bijgewerkt en echos staan erop! ben helemaal gebroken gisteraaf dinnetje geweest en gingen pas op half 1 weg Voel me een wrak
Jee, wat is het hier rustig vandaag zeg. Zit iedereen stiekem buiten van de zon te genieten of zo? Ga k ook maar eens doen en ga ik meteen ff de was ophangen!
ja zon heerlijk! Én zie net dat t vrijdag 18 graden wordt! Ik bijna klaar met soppen zo lekker naar buiten. Heb energiek dagje. Lekker! @claire ff echos bekeken en wat staat mijn kleine er mooi tussen..
Ja goed hè! Komend weekend wordt het echt heerlijk en precies dan doen wij een weekendje Groningen. Heerlijk! Ik heb er nu al kei veel zin in! Oh Lautjuh, bij jou geen zon....ik stuur wel wat zonnenstralen van hier naar daar!
hier heerlijk zon.... waar mn was van aan t genieten is ik zou vandaag t liefst de hele dag op bed willen suffen
*kwam even bijlezen om op de hoogte te blijven.. zegt hooooooooiiiiii tegen iedereen en gaat er ook meteen weer vandoor...druk druk druk*. hoezooo rustdag? ...nou ja.. hier verder gaat t goed..voel mijn bm wat samentrekken.. herken ik van de vorige keren.. hoe meer kids je hebt, hoe eerder je dit kunt voelen.. voelt wel als bevestiging, maar prettig is t niet..ach ja.. kan t niet zo goed uitleggen.. ik moet er vandoor... TOT STRAKS!
Crap mijn tand begint te ontsteken... Nu begin ik te denken dat ze wel gelijk hebben 1 tand per kind...
zal hm later er bij zetten **algemeen** Beste kan je me even PB en als je je echo op de site wilt hebben
Hallo dames, Alles goed met jullie? Hebben jullie ook wat krampen in de onderbuik? Een trekkend gevoel? Maak me een beetje zorgen. Schijnt wel dat bij het tweede kind je meer voelt dan bij de eerste.
hey meiden.. oeff wat schrijven jullie veel! kan het niet echt bijhouden! maar iemand zei dat hij niet meer misselijk was 's ochtends? Nou bij mij is dat ook. Ben ongeveer een week vreselijk misselijk geweest en nu voel ik me al twee dagen prima. Wel komt er af en toe even een vlaagje beroerdheid, maar dat is nog wel te doen Verder hier ook een vreselijke drang naar chocolade en andere zoetigheid. Maar vooral die paaseitjes! die zijn echt niet veilig bij mij hier is trouwens vandaag ook een heerlijk zonnetje en 19 graden... hmmm kan niet wachten tot het echt voorjaar word! Nou allemaal een fijne zondag liefs loez xxx
Volgensmij is iedereen ofwel aan het slapen ofwel van de zon aan het genieten. Is er iemand aanwezig?
ik ben dr weer... ff maar, want moet zo koken.. wat eten we vandaag.. gebakken aardappelpartjes op zijn mexicaans, witlof met ham en kaas uit de oven en rundvlees.. dat ga ik zo maar vast op zetten.. zal wel te laat klaar zijn.. @MamaT.. ik heb dat dus ook bij mijn bm.. maar dat had je dus al gelezen..ik kan het t beste om schrijven als het gevoel van harde buiken, maar dan zonder dat ie hard wordt,,,.. snap ie t nog?
@Puzzz.. AUWIE.. je tand ontstoken. YAK.. weet maar al te goed hoe dat voelt.. gelukkig krijg ik dat nOOOOOIT meer...heerlijk idee.. nou ja.. boven tenminste.. onder moet ik nog maar zien..hihihi...maar dat is wel in orde dus kan ik nog wel even mee voort....
@speciale hongergevoel.. heb ik helemaal niet eigenlijk.. heel af en toe hunker ik naar patat.. of iets dat erop lijkt.. en hartige dingen daar hou ik wel van, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel.. kan me prima beheersen.. GELUKKIG...heb geen zin om weer zoveel aan te komen dus hoop dat die beheersing blijft plakken..
Mijn luchtalarm hoor ik boven dus ik ga t jochie ff halen.. ben benieuwd of ie komende week last krijgt van de tijd die veranderd is.. ik heb er wel altijd wat last van.. en ben bang dat hij het ook wel onprettig vind..
oh dat heb ik ook bruisje vandaag eten we lekker friet en heb ook in eens super trek in hamburgerssssssssss eet ik anders nooi..........