ja is goed, of wil je liever dinsdag? anders kom ik morgen met de fiets, en dan ben ik rond vijf voor half 10 bij je ok?
ja voorspellingen zijn goed, als het morgen regent kom ik alsnog met de auto,ok? ik ga tv kijken, tot morgen!
maagzuur: hier ook regelmatig last van! heb zelf wel maagtabletten maar weet niet of ik die mag gebruiken? Verder heb ik ook Rennie's maar dat weet ik ook niet of ik die mag gebruiken... Verder heb ik hier sinds een kwartiertje ongelooflijk veel dorst heb al een halve liter op en nu nog steeds ontzettend dorst :S zo raar.... als het maar niet mijn suiker is ofzo :s (aangezien ik voor de zwangerschap weleens had gecontroleerd en dan wat laag zat) Vandaag met ouders naar baby-dump geweest en ze hebben alvast een wandelwagen voor ons besteld aawwwww zo lief van ze ik vind het wel vroeg maar we konden het terug brengen als het mis zou gaan en dan zouden we het geld terug krijgen.... Gisteren op kraamvisite geweest en gisterenmiddag / avond bij vrienden van ons geweest tot vanochtend... erg druk dus! En omdat mijn internet verbinding eruugg traag is lees ik niet alles en ga ik er maar meteen weer vandoor.... Morgen avond ben ik er weer!
Hoi dames, Jaa lees nog steeds mee met jullie hoor. Hier gaat het het nog steeds niet helemaal ,ekker met me...nog steeds zo duizelig en hoofdpijn. En errug moe. Ben blij dat ik dinsdag naar de huisarts moet, gelijk ff bloed laten prikken op bloedarmoede of zo...En het rare is....met temperaturen ben ik nog steeds niet onder die verticale lijn gekomen. Kijk maar naar me templijstje in me onderschrift...snap er niets van. Voel me verder niet ziek of zo. Dus het kan ook geen verhoging zijn. Zo te lezen gaat het lekker met jullie zwanger zijn...veel misselijk zo te lezen. Wat helpt schijnt gewoon op je nuchtere maag van die droge crackertjes te eten. Liefs van mamatje
hallo allemaal, Bruisje, was je verjaardag gisteren nog gezellig. Verveledn dat ze omste beurten afbelden. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een schrik als de kinderen van de trap vallen. Gelukkig hebben ze niets. Een bult zullen ze nog wel vaker hebben. Claire wat heb je een parchtig boeket gekregen. Mooi hoor! Effe een vraag: welk medicijn is meds. Bij mij helpt namelijk niets; cyclizine, emasefene en primperan. Het laatste een beetje. Misschien iets voor mij om uit te proberen. Hier voel ik alles in mijn onderbuik. Maar ja ga ervanuit nu ik zo ziek bent dat alles goed zit. Fijne zondag nog Gr gaby
Och meid "meds" is een afkorting voor medicijn Ik heb ook trekken in mijn zij Dan linkerkant dan rechterkant Speciaal als ik lach en hoest Bandenpijn? Yoohoo!
Ik heb af en toe een raar gevoel met plassen. Ofdat ik zo erg moet plassen dat mijn blaas pijn doet. Nou moet ik zeggen dat ik nu al meer moet plassen.
Ik moet er nu savonds 3 tot 4 keer uit. Is best erg, aangezien ik normaliter maar 3 keer per dag naar het toilet ging, smorgens, savonds en rond 6 uur smiddags. Vorige zwangerschap bracht ik ook al vaak op het toilet door.. zo wen je alvast voor als de kleine er is.
Ik hoef er 's nachts gelukkig nog niet uit. Maar als ik 's morgens vroeg wakker word, dan moet ik ook rennen! Haha! Ik plas normaal ook helemaal niet veel. Nu drink ik wel al meer dan voorheen, dus dat is de reden. Hoofdpijn kan heel goed nu he?! Heeft met het hcg wat toeneemt te maken.
Ik had die hoofdpijn alvoor de test positief aangaf. Ik heb die week dan ook een week thuis ziek gezeten van een naar gevoel en hoofdpijn. Ik belde trouwens vandaag huisartsenpost, maar kruik schijnt ook niet goed te zijn.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap drie dagen voor mijn nod ontzettende hoofdpijn en nu weer precies hetzelfde. Verder helemaal niet meer gehad. Eigenlijk al geen hoofdpijn meer sinds ik gestopt ben met de pil. Ongelooflijk eigenlijk, wat een rotzooi die pil! Van een kruik wist ik het niet.
goede morgen november mama's! Hier ook nog steeds misselijk, ik hoop dat ik me morgnvroeg wat beter voel dan vandaag. Vandaag ben ik gelukkig nog vrij, maar morgen heb ik een vroege dienst. En het is niet echt makkelijk als je cliënten thuis aan het verzorgen bent en je moet steeds naar de toilet rennen ale:
Hallo meiden! Zo ben lekker een weekendje weg geweest.Was heerlijk alleen veel regen gehad.Maar voor dat ik op vakantie ging heb ik nog een echo gehad bij de verloskundigen.WAUW wat mooi zo klein wondertje.Ik heb 2 foto mee gehad.vraag vanavond wel aan me man of hij ze even wil scannen en in een foto album van mijn profiel wilt doen.het zag er allemaal super uit en het hartje klopte mooi! fijne dag allemaal
Afspraken voor 30 Maart! 30-03-09 11.15 suusje34 Afspraak verloskundige 30-03-09 15.30 Enise 1e echo 30-03-09 14.50 nathaliejanzen 1e echo 30-03-09 17.00 Knippy Moeders voor Moeders Succes vandaag damens!