November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Meiden succes vandaag!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen dames,

Wat gaan jullie hard zeg met kletsen kan het allemaal niet bij houden hoor
    komt doordat ik naturlijk zelf heel druk ben en ben ook echt een heel stuk moeier nu lig al vroeg in me bed 's avonds
    maar goed we zijn weer aan het werk dus ga proberen weer wat te volgen van jullie beloofd

wat ik terug heb gelezen zag ik wel dat er veel misselijkheid voorkomt en veel plassen verder gaat het wel redelijk met iedereen dacht ik zo

hier althans wel soms beetje misselijk maar is te overzien

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen:

@Maagzuur.. rennies mogen best.. ook kun je via vk of ha een drankje vragen...

@Misselijk.. valt nog steeds mee.. echt met vlagen..wel heel veel plassen.. pfff

@Dames met echo vandaag of andere bijzonderheden.. SUCCES en geniet ervan..

@KRUIK.. zou niet weten waarom dat niet zou mogen..vk zegt dat kruik best mag.. natuurlijk niet te heet.. ik heb aan het eind van mijn zwangerschap (in de hoop dat de ontspanning van de warmte de weeen op gang zouden komen) hele dagen met een kruik (omwikkeld in een theedoek) op mijn buik gehad.. T mocht niet baten helaas..whhahahah..
    maar goed.. ik ben verder neit zo'n kruiken mens.. geen geduld voor..

@Bewegingen.. tis dat ik weet dat t echt nog niet kan, en dat t dus mijn darmen zijn.. maar de plopjes die ik zo af en toe voel zijn identiek aan de eerste lichte schopjes.. nu is het nu natuurlijk nog geen schopjes, maar wordt er nu al emo van.. het idee dat ik dat straks weer mag voelen.. heerlijk...

@Manlief heeft nu de hele nacht kiespijn gehad (is net 2 wk geleden geholpen door w.kanaalbeh.) dus gaat zo meteen weer naar de tandarts.. arme lief.. heeft t nog nooit zo erg gehad.. weet zich geen raad..

ik ga ff koffie drinken..

tot later..

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hier precies t zelfde!
    Heb van t weekend gewerkt, werk als verpleegkundige bij de thuiszorg en stond ook de hele tijd te kokhalzen... en constant misselijk!

Begint trouwens ook steeds erger te worden, zit nu ook al de hele tijd muisje stil op de bank, en dan nog af en toe boven de pot hangen... al van gisteravond!

Heb vanmorgen de HA gebeld, want kan zo echt niet gaan werken morgen... moet na 11 uur terug bellen!

5. Miss Mommy

@Kleintje, wat leuk dat jullie al een kinderwagen hebben gekregen, wat heb je er voor eentje uitgezocht?

@Mamaflower, super als je t hartje ziet kloppen he!

@meiden met een echo vandaag, heel veel succes!

6. Niet meer actief

Ik werk ook in thuiszorg en terminale nachtzorg als wijkziekenverzorster. ;)

Ik hoop dat de HA wat voor je heeft zodat je je snel weer wat beter gaat voelen. Ik wil nog niets tegen de misselijkheid, na 3 jaar MMM is die misselijk voor mij een echte bevestiging...

7. Miss Mommy

Wat toevallig zeg! Ongeveer t zelfde werk!

Dat kan ik me voorstellen ja, dat t een bevestiging is, dat heb ik zelf ook wel na 2 x een vmk...

Maar t is echt niet meer uit te houden, ben de hele dag misselijk en als ik me beweeg, dan hang ik al boven de pot... (vandaag zelfs als ik me niet beweeg)
    Weet ook niet meer of ik nu juist wel of niet moet eten, want word van beide kotsmisselijk...

8. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Goedemorgen,

Alle dames die vandaag voor een echo of naar de vk/gyn moeten succes...

iedereen die last heeft van misselijkheid sterkte en hopen dat het snel beter word...

Hier ook steeds missselijk de hele dag door een beetje, gisteren ochtend bijna flauw gevallen door de misselijkheid. Moet ook elke keer wat eten.

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    soms ben ik echt een leeghoofd..:(

10. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    @ naatje30 dank je wel, Wanneer mag jij voor de echo?

@Miracles ben jij al voor de echo geweest?
    Het was zo mooi.En gelukkig nam onze verloskundigen de tijd voor ons.

veel liefs

11. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    @bruisje wat heb jij al een mooien buik jo!

12. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    dames met een echo succes

hier verdr geen nieuws

13. Niet meer actief

mamaflower, ik heb de echo 9 april, kan niet wachten tot het zo ver is!

Miracles, bij onze jongste dochter was ik ook zo ziek dat ik me bijna niet kon bewegen...ik ben toen de eerste 9 weken van mijn zwangerschap 6kg afgevallen, ik kreeg toen zetpillen van de HA en daarna ging het gelukkig beter.

14. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Vandaag alweer 8 weken. Vind het ongelooflijk snel gaan! We weten alweer een maand dat er een kleintje onderweg is. Nog 7 maanden en er is al een beebje :)

Het is echt super lekker weer vandaag :D Ik krijg altijd meteen last van schoonmaakwoede ;) Er hangt al een was buiten en er moet zo nog 1 was bij. Er ligt alleen ook nog een stapel strijk op me te wachten en dat vind ik echt vreselijk!

Over het misselijk zijn: Ik heb nu geen medicijnen meer en zolang ik elk uur iets eet gaat het goed. Ik heb wel een beetje een weeig gevoel af en toe maar als het hier bij blijft vind ik het prima ;)
    Vervelend voor de meiden die er veel last van hebben. Ik heb helaas geen tip alleen een waarschuwing dat als het te lang aanhoudt en je echt niets binnenkrijgt contact op moet nemen met je vk of huisarts!

Liefs, Bloempjuh

15. Miss Mommy

Net terug gebeld naar de HA, heb zetpillen voorgeschreven gekregen en het advies het toch effe wat rustig aan te doen met werken...

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Miracles en er was toch nog iemand zo ziek....

Doe maar rustig aan. Eten en vocht binnen krijgen en houden is echt belangrijk. En laten we wel wezen, werken is toch nu lang niet zo belangrijk als het beebje toch?
    Sinds ik zwanger vind ik het een stuk makkelijker om werk werk te laten en eerder voor mezelf (en in dit geval het beebje) te kiezen. En ik moet zeggen...dat bevalt me goed.

Zo we gaan hier eens ff lunchen...jullie heel veel sterkte!

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Princi gefeli met je 8 weken!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

middag meiden :)

ik heb net een afspraak gemaakt met 3d4u heb 2 juni om 10 uur een 4d echo! :D

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

OHHH joh!
    Wat leuk!

(is het duur?ja zeker?)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb actie 2 echo met 18 en 28 weken voor 140 euro + nog extra 7,50 korting

Deel Deze Pagina