Hey meiden Ik heb eindelijk mijn favo boek gevonden! ZWANGERSCHAP het beste voor jou en je baby (door jane symons) Ik was het al kwijt Je kan dan zien hoe groot je beeb is als de berekening klopt is mijn beeb nu een nagel groot hihi Ow en ik had wat vreemds:Hubbie vraagt:"Hey bestaat er een forum voor papa's?" Hij zit net te zoeken en zoeken,maar gaat nu zelf een forum site maken Lief he?
Even wat anders mijn puzzbeeb banner gaat niet op de normale manier mee Bleef steken op 5 weken en 1 dag Ik neem gewoon mijn oude vertrouwde zw.pag banner
Hey meid 8) Tis rustig hier Hoop dat iedereen het ervan neemt en lekker uitslaapt! Ik kan het niet meer namelijk whaha
ik heb echt rot nachten whahaha eerste paar uur lekker geslapen en toen 1 uur wakker en daarna elk uur wakker en 3 x na de wc en vanaf half 5 alleen maar liggen draaien en toen begon ik te twijfelen of ik niet te weinig voelde hop weer een test whahaha en hop zo weer een streep
hahahha leuk een papa forum! zal manlief er heen sturen ik heb 2 problemen mn banner doet raar en hun site doet niet wat ie moet doen en het grootste probleem ik moet onze november mama lijst gaan verhuizen want die klote server ligt ook plat
Hahahah ja je leeft naar de ruimte die je hebt he? Volstouwen die zooi en nu maar opruimen, ken het?!
@ claire heb t gevonden ! @ de rest . mag ik erbij ? heb gister posi getest met een ovu test en een paar uur later met een cb dig ZIE ALBUM !
Goedemorgen meiden, Wat is het toch iedere dag heerlijk wakker worden hè, met het besef dat je zwanger bent @ Flex, ik wilde toevallig vragen wat voor vitamines jullie slikken! Ik nog alleen foliumzuur, maar wil morgen andere kopen. Volgens mij zijn die van Gravitamon en Visolie voldoende hoor! @ Mariska, leuk dat jullie de woonkamer gaan uitbouwen! Wel een hele onderneming, maar wel leuk natuurlijk! Scheelt heel veel in een woonkamer natuurlijk! @ Lynnes, oke, door jouw berichtje wordt het dus gravitamon, als daar het minste chemicaliën inzitten Ik eet nu ook extra veel fruit en groenten. Ook drink ik extra veel water. @ Bruisje, gefeliciteerd! Is één van je kinderen jarig? @ Puzzcat, wat lief van je mannetje dat hij nu zelf een forum gaat maken Ik heb het boek zwangerschapsbijbel voor jou (geloof ik) gekocht, daar staat ook de ontwikkeling van week tot week in. Ook met foto's. In de 5e en 6e week is het een soort kikkervisje @ Slaap, gisteren lagen we om half 4 op bed, maar toch was ik om 6 uur wakker Ook weer helemaal bezweet. Gelukkig kon ik daarna nog wel even slapen, maar ik hoop wel dat ik binnenkort beter doorslaap. @ Lisa, welkom en gefeliciteerd @ Geluk, jij natuurlijk ook geefeliciteerd @ All, aangezien het vandaag koopzondag is, ga ik straks even kijken of er een babywinkel in de buurt open is Dan gaan we een beetje rondneuzen, ik ben nog nooit in zo'n winkel geweest. Ik heb er nu al zin in!
welkom! en proficiat! zie mijn banner voor de link naar onze website met onze bevallingslijst en andere leuke dingen stuur me een pb met je gegevens en ik zet je erop!
@ Claire, leuk dat je de zwangerschapsweken aan het toevoegen bent! Ik ga later vandaag kijken! Fijne dag allemaal!