@ puzzcat vind t niet heel erg hoor, maar vooral gewoon vreemd! en dat dat gewoon in je baarmoeder blijft zitten en op den duur verdwijnt... erg raar!
Ja jeetje... Je zal geen bloedverlies erdoor krijgen? Apart hoor hoe de natuur het andere beebke beschermt dan Maar ook erg super!
@Naatje.. Owh nee meis.... wat doet dit pijn om te lezen zeg...ik wist dat t niet makkelijk zou worden..maar had zoooooo gehoopt dat t goed zou gaan.. Ontzettend veel sterkte meis...neem je tijd, volg je hart...hele dikke knuffel.... kom vanavond ff verder reageren...ben nog veel te druk...
Om nog even terug te komen op de reacties van mensen: Ik vind het ook zo irritant als mensen na het horen van de lengte van de zwangerschap reageren alsof het nu allemaal nog niets voorstelt. Alsof het pas vanaf 12 weken belangrijk wordt. AARRGGHH, ik sta mezelf dan iedere keer te verdedigen wat ik eigenlijk ook helemaal niet wil.
Hier weet nog niemand het deze keer, wil eerst een goede echo hebben, vorige keer wisten alleen vrienden en familie het met 6 weken en die waren alleen maar positief gelukkig Vind het altijd beetje jaloers overkomen van die negatieve reacties. (al moet ik eerlijk bekennen dat alsiemand vertelt met 6 weken aan iedereen dat ze zwanger zijn het ook in mijn hoofd speelt van wacht eerst maar af, misschien ook door de mk)
breek in... even voor Fl3x: TV heeft nu 39,4 graden koorts, hij wil alleen maar liggen en huilen... hebben zo een afsrpaak bij de centrale huisartsenpost.... echt zielig hoor! was je op tijd voor je boodschapjes? breek uit!
HEy meiden ff een vraagje toen ik vorige week vrijdag bij de gynocoloog ben geweest ws mijn bloeddruk helaas al te hoog nog meer meiden die er al last van hebben? dikke kus
@jessica was vandaag bij vk en ze zou hem meten maar heeft t niet gedaan..heb ik t verleden wel af en toe hoge bloeddruk gehad (terwijl ik niet zwanger was) dus dat kan ook gewoon he, dat je daar aanleg voor hebt. Probeer rustig aan te doen, te ontspannen, te bewegen, niet te zout eten.. Zei de gyn. er wat van? Anders gewoon niet te druk om maken (dat is immers ook niet goed voor je bloeddruk)
Nou normaal is ie bij mij gewoon goed maar door dat ik ook natuurlijk spierziekte heb kan het dus ook zijn door de zwangerschap dat het dus nu wat hoger is... en ontspannen lukt me wel ik doe de hele dag niks hahahah en zout let ik ook echt wel op......ik ben wel benieuwd als ik volgende keer weer moet of ie nog hoog is en vorige week heb ik 2 dropjes op en toen al te hoog.....
hey hey, moeders voor moeders is net geweest en een super mooie test gehad stelt me nu dus wel weer even gerust zeg nu afwachten tot de 28e april voor de intake en de echo even kijken wat jullie gebept hebben vanmiddag @ naatje neee kom ik net met goed nieuws en lees ik dit vervelende bericht heel veel sterkte meid met dit verlies @ princi Spannend hoor morgen de echo hier gaat alles ook goed beetje moe maar hoort erbij en die buik die mag nog wel even weg blijven van mij heb al buik zat van me eigen @Miss Moneypenny wat een klote reactie van je vriendin zeg balen dikke knuf voor jou @ van der grijs spannend hoor en al snel zeg @ Puzz ja die reactie had ik van de week ook vertel ik het en zegt ze ow pas 5 weken kan nog van alles mis gaan ja halllo daar zit ik dus niet op te wachten he @ nathaliejanzen mooie echo hoor super
@ Naatje....Wat ontzettend vreselijk...Ik ben er even helemaal van ondersteboven...heb er ook geen woorden voor...ontzettend veel sterkte... dikke knuf x
@jessica.. ik had vrijdag een bloeddruk van 95/55 laag dus...maar dat heb ik normaalook..bij de andere zwangerschappen heb ik ook altijd een stabiele bloeddruk gehad..iig nooit te hoog.. eerder te laag.. @ Jemig.. de kids zijn hier echt van slag.. zijn al wel 100 keer naar beneden geweest.. Marijn kruipt nog steeds levendig door de kamer terwijl ie normaal om 17.30 in bed ligt..ik ben doodop en manlief is vanmorgen met kiespijn bij de tandarts geweest. flinke wortelkanaalbehandeling gehad maar heeft nu meer pijn dan daarvoor..dus dat schiet nu ook niet echt op...ik zelf ben strontverkouden en mijn keel doet een beetje pijn.. eerst alleen door t hoesten, maar nu begint t ook als keelontsteking te voelen dus morgen maar ff de ha bellen.. heb t vorig jaar juni ook gehad en dat was behoorlijk heftig.. nog 1 keer zei hij en dan gaan je amandelen eruit..dusss.. daar laat ik eht niet op aankomen.. hoop dat t bij t virus hoort waar ik iedereen over hoor.. Verder wat buikkrampjes/steekjes..echt bij bm onder schaambot..voelt niet verontrustend, maar prettig is anders... verder gewoon doodmoe van een drukke dag... ik duik dus zo mijn bed in... hoop mrgen wat meer te reageren.. ben er simpel te moe voor.. Dikke knuf
Even terug komen op mensen hun reacties: Dat mensen echt denken dat je na 12 weken "veilig" zwanger kan blijven,want uhm stomme mensen kijk eens naar onze forum vlindertjes... Het kan de hele zwangerschap fout gaan... Pfftt stom gedoe dat we ons moeten verdedigen dat we zwanger zijn...
Hallo allemaal, Sorry ben helemaal niet bijgelezen en hier ook een tijd niet geweest. Afgelopen woensdag moest ik naar de gyn. Na 2 uur wachten aan de beurt. Er was alleen een vruchtzakje te zien, terwijl ik dacht 6 weken zwanger te zijn. Nu blijkt dus 5 weken zwangerschap. Ik was dus een week minder ver dan ik dacht. Ik was echt even van de kaart en dacht ... o als het maar goed gaat. Nu 6 april weer voor echo. Voel me nu wel iets beter maar het blijft onzeker.
Hey dat had ik ook hoorr met 6 wkn ik d8 ook dat ik verder was volgend de gynoc was ik pas 5 wkn en 3 dgn later had ik echo bij vk en toen bleek dat ik wel 6 wkn en paar dagen was.... dus niks om je zorgen over te maken hoor
heb je een foto van die echo? ben benieuwd hoe het er bij jou uitzag! die van mij heb ik helaas niet meegekregen.