Jeee goed nieuws dus! Heel goed meis. Zet je de echo wel in je album? Ik wil jullie kleine purk even bewonderen.
Miracles -> Wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Ik weet niet wat voor zetpillen je hebt gekregen? Maar primperan helpt ook tegen die misselijkheid. Of heb je emafsen?
nou gister eerste echo gehad,en ik ben 5 weken zwanger wat ik dus zelf ook al vermoede,volgende week donderdag mag ik weer terug voor de 2e echo kijken als het kindje al iets groter is geworden. alleen balen ik heb nu al weer een te hogen bloeddruk dus ik zit weer aan de medicijnen ik word nu extra in de gaten gehouden want ik had ook een t e hogen bloeddruk bij britt en toen was het bijna mis gegaan.maar wel een voordeel ik krijg nu extra veel echo's
Dank voor de felicitatie's allemaal! Wat lief en leuk dat jullie zo met me meeleven! Een fotootje staat in mn album. Jessica, als ze niets had gezien zelf, dan zou ze een vaginale echo doen. Maar ze zag het zelf goed en ik vond het wel prima zo. Als ze niets had gezien dan had ik wel een vaginale echo willen hebben maar nu vond ik het zelf niet zo nodig. Over drie weken zien we vast veel meer!
@Princi, heb inderdaad emesafene gekregen. Maar mag ze eigenlijk alleen maar nemen als ik echt niks binnen hou en dat is eigenlijk niet t geval... Ben wel de hele tijd kotsmisselijk en moet wel s overgeven, maar het is dus meer de misselijkheid zelf en de braakneigingen waar ik last van heb! Weet gewoon ff niet meer wat ik nu moet doen, moet morgen ook naar mn baas bellen, om te kijken of ik weer kom werken, weet ook niet wat ik daarmee aanmoet...
Miracles.... Ik zou zeggen niet gaan werken morgen.Als het je zoveel energie en concentratie kost om niet de hele tijd over te geven dan zou ik zeggen blijf lekker thuis. Bovendien worden dagen dat je niet komt werken gewoon helemaal vergoed aan de werkgever als je zwanger bent! Heb je al thee met gember geprobeerd? Ik vind dat lekker om te drinken als ik misselijk ben. Ik drink dan thee van celestial seasonings en dan de smaak, sugar plum spice. Ze hebben het vaak in een natuurwinkel of in de drogisterij 'de tuinen'. Gewoon gemberwortel in de theepot doen en andere thee zetten kan ook. Ik hoop dat het je iets kan helpen! Liefs princi
@Bruisje, is goed ben benieuwd! @Inbetween: thanks voor je berichtje! Was benieuwd of je nog eens zou meelezen Al een datumpje geprikt? Alle meiden met een mooie echo gefeliciteerd! @ All op dit moment he klinkt weer een btje vies.. als ik ongesteld was dan had ik altijd heel heftig de eerste dag zo'n druk onder bij je vagina net alsof je je eierstokken via de voorkant eruit moest poepen haha sorry voor de omschrijving.. Dat heb ik nu ook.. is dat raar? Groetjes Mo
Hier ook een hoge bloeddruk, ben al eerder begonnen met medicatie die geschikt is om te gebruiken tijdens de zwangerschap. Wat een mooie echo's zie ik toch voorbij komen. Ik ben jaloers. Nog een week en 2 dagen wachten en dan mogen wij ook. Begin toch wel wat meer symptomen te krijgen, eindelijk. Nu zit ik in de nachtdienst en slaap slecht. Zoon is ook ziek dus dat schiet niet op. Nog 1 nachtje en dan lekker een paar dagen vrij en genieten van het mooie weer!
@ princi gelfeliciteerd! Fijn dat alles goed is. 24 ste mag ik ook voor 12 weken echo!we gaan leuk gelijk op. hebben ze nog gemeten hoe groot de kleine nu is? @ thasmo maak je je zorgen? geen idee wat het kan zijn anders mail je verloskundige even op deze site geven best snel antwoord volgens mij. @yihaa nog even geduld voor jouw echo..jammer he
Lieve november mama's Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik kom net van de gyn, hij heeft de foto van het vruchtje bekeken en nam alle tijd voor ons verhaal. Naar aanleiding van de foto en de cyclussen die ik had na de mislukte IVF's 19 en 20 dagen, moet ik volgens hem zo'n 8 weken zwanger zijn geweest Toen hij de foto had bekeken zei hij al dat hij dacht dat alles er vanzelf uit was gekomen, zeker ook omdat ik vandaag alleen nog maar bruin verlies heb en de echo bevestigde dit. Er zit nog een klein beetje achtergebleven weefsel in mijn baarmoeder, maar hij verwacht dat dit er vanzelf uit zal komen. We hebben nu 3 maanden verplichte rust gekregen, we moeten dit nu eerst een plekje gaan geven. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en voor straks een wolk van een baby! Liefs Naatje
Hey meis wat vervelend allemaal maar hoop dat je het alleemaal even tijd en rust kan geven en dat we je over 3 maanden absoluut weer terug zien op het forum meis doe rustig aan en je ventje ook dikke kus
@naatje, ik zeg nog maar eens sterkte voor je! Het helpt je misschien niets maar toch. Tis maar goed dat je lichaam het zelf heeft opgeruimd toch? En fijn dat ze in het ziekenhuis goed de tijd voor je namen. @suus, ja dat is geinig, jij ook de 24ste. dan gaan we dubbel gelijk op. En ik hoefde dus niet meteen bloed te laten prikken. Dat was eerst een opluchting. Later bedacht ik dat ik maar beter meteen naar het ziekenhuis kon gaan. Nu ben ik blij dat het weer gebeurd is en viel het wederom mee. Bedankt voor de gezellige klets vanmorgen. O, had jij nou gisteren ook een uitwendige echo gehad? En nee, ze hebben niet gemeten maar zoals ze het nu kon zien, klopte de grootte wel met de 8 weken. Ze kijken hier de eerste echo echt alleen of het hartje klopt en of het ukkie op de goede plek zit.
zooof zxoof ben ik eindelijk wat een chaotische dagen zeg gisteraaf ik had zon trek in een milkshake ik hop op de fiets 1 gehaald kom ik thuis Huis vol mannen Was helemaal afgedraaid gisteraaf vonochten bij de eertste client telefoontje dat ik inene een client er voorlopig bij heb op de dinsdag middag en of ik er vanmiddag al na toe kon Huis is een bende moet douchen en mn benen nodig scheeren ziet er niet uit ben dooooodmoe nou donderdag de echo spannend! T is hier trouwens rustig geweest vandaag @ princi gefeli met je goeie echo!
Hey all Thasmo? Ik had toevallig gisteravond een soort rondom ongi pijn die doortrok naar mijn rug... Ik was even schijtsbenauwd Ik dacht:"NEEEEEEEEEEEEEE" Dus ik steeds kijken of ik bloedverlies had Gelukkig niks Maar wat is dat eng zeg!
@Naatje... nogmaal heel veel sterkte met dit grote verlies... Neem de tijd om het allemaal een plaatsje te kunnen geven! @Claire, dan heb jij ook een lekkere drukke dag achter de rug, vanavond maar fijn (met geschoren) beentjes de lucht in!