Ja kan ern u echt van genieten maar moet zo oppassen ik ben namelijk degene waar de bloeddruk al iets te hoog is maar kan ook te maken hebben met mijn spierziekte...........
oh.. ok.. dat wist ik niet.. maar joh. dan mag je nog wel lekker snoepen hoor! Drop moet je mee opletten.. en 1 cup a soup maakt niet uit joh. Maar snap je bezorgdheid wel hoor.. Goed dat je zo op je eigen lichaam let!
Ja vooral door me spierziekte moet ik momenteel wel op veel dingen letten en ja die dropjes vind ik juist zo lekker nou toch maar laten staan.... hihihi lekker wat ga je drinken??? ik heb net koffie op hihihiih
ik zit heel veilig en safe aan een glas water dat ik nog had staan.. ga zo over op appelsap denk ik! Mannetje zit aan een latte hazelnut.. Jammie!
maar appelsap is ook niet goed toch tenminste dat heb ik ergens gelezen kan je heel errug het zuur van krijgen dat heb ik dus dat mis ik ook wel hihhihi
daar heb ik nog nooit last van gehad. En ja.. zuur.. dat kreeg ik gisteren van water.. dus dat schiet niet op! whahahaha..
Ja heerlijk he dat is zo lekke voor me spiertjes heerlijk kan ik me weer ontspannen want in de winter staat alles zo stijf en stram.........
zaterdag 20 graden! Wauwie! Dan hebben we een vrijgezellenfeest! Heerlijk! ben vandaag al met dochterlief 45 min gaan fietsen over de hei en in het bos... echt heeeeeeeeeeeerlijk
BRUIIIIIISSSSSSSJE......: nou ben ik er eindelijk is bruis er niet... Miss ya girl.. spreken snel af!
oh.. ik krijg ineens ontzettende zin in een stroopwafel.. ja.. daar kan ik even geen nee tegen zeggen..
dat is balen zeg.. dat gaat dus niet meer ivm je spierziekte? Welke ziekte heb je dan, (als ik vragen mag...) Ik heb dat niet helemaal mee gekregen.. sorry..
IK heb voor mij doen een zeldzame ik heb de ziekte van duchenne en normaal krijgen alleen jongens dat en daarom lopen we nog in de medische molen om te kijken of we ons wondertje mogen houden...... en nee fietsen gaat al 2 jaar niet meer ..................