nee nog niet jessica, ik verander pas als ik meerdere dingen in 1 keer kan veranderen aangezien je de site maar eens in de zoveel uur kan aanpassen
hallo allemaal ik weet niet meer of ik het al gedaan heb maar wil mij bij deze ook aanmelden als november mama tot nu toe 2 novenber uitgerekend van het eerste kindje en hoop thuis te bevallen
Even gauw berichtje ben gewoon te moe om alles te lezen en te reageren etc pfff dagje werken breekt op (gisteren ook al trouwens) en ik ga zo lekker mijn bed in! Ik lees trouwens iets over Gemert etc best grappig want mijn vriend komt oorspronkelijk uit Gemert en zijn vader woont er nog steeds
@Mommyagain.. snap zoo dat je in de stress zit.., maar t zit goed hoor.. T MOET! @Claire.. ga jij s lekker onderuitgezakt niks doen zeg.. THATS AN ORDER! @Milkshake home made.. dat klinkt goed.. ga ik morgen meteen uitproberen.. @Princi.. weet niet meer of ik het al gezegd heb, maar super.. je goede echo... @Hier..geen rare dingen...kozijnen zijn geschuurd door MOI.. morgen verf halen en schilderen.. dat doen we samen in de hoop dat t dan ook klaar is...zou mooi zijn.. Manlief voelt zich nog steeds bagger.. gister geholpen aan zijn zere kies (zenuwbehandeling) en kreeg vanmorgen een bult.. daar nu ab kuurtje voor gekregen...pfff. schiet niet op zo.. zonde van zijn vakantie...hoop dat t morgen een stuk beter is.. erg gezellig is ie niet zo, maar dat is wel heel begrijpelijk... Ik ben verkouden en savonds speelt dan mijn keel op.. dan is dat smorgens weer weg, maar door t hoesten is t savonds weer terug.. hoor t veel.. ook van moeders bij school dus zal er wel bijhoren.. ik kijk t ff aan.. wordt t erger sta ik zo bij de ha..
Ha Kleintje...nu ben ik natuurlijk kei nieuwsgierig. Misschien ken ik je vriend wel... Waar woon jij nu dan? Hm Bruisje, je zegt iets over zuiderlingen n prompt post niemand meer iets.... ... Zo weltrusten allemaal, ik duik mijn bed in na deze spannende en vrolijke dag...pfffffff
Is er nog iemand wakker? Voel me zo onzeker. Vannacht een nachtmerrie gehad over een miskraam. Vandaag zijn mijn borsten ineens minder gevoelig. Herkent iemand dit en zat het toch goed? Ze zeggen altijd dat de symptomen niet af mogen nemen. Voel wel nog kleine steekjes in buik en heb een opgezette buik, maar mijn borsten laten mij schrikken.
Ha Annie, Heel herkenbaar. Vannacht nog zelfs, droomde ik over drupjes bloed en toen moest ik, toen ik wakker werd tegen mezelf zeggen dat dat een droom geweest moest zijn. Dat was het gelukkig ook. Schijnt een symptoomtje te zijn, zulke dromen. bovendien is het zo dat als je veel van zulke dingen droomt dat je dan op die manier je angsten verwerkt en er buiten de droom uiteindelijk minder last van zult hebben. Maar als je net wakker wordt is dat nog niet zo hè. Ik moet altijd echt eerst loskomen van een droom. En over symptomen die komen en gaan. Dat hebben we hier allemaal. T schijnt dat je lichaam af en toe eens rust neemt en dan daarna keihard verder gaat. Zo voelt dat voor mij ook wel. Ineens worden die borsten groter en dan weer een tijdje voel ik er niets aan. Ineens zette mijn buik op van de darmen en nu is het weer een paar dagen hetzelfde. Zo ook met symptoomtjes. Wat overigens niet betekent dat ik me vorige week niet even heel druk maakte toen ik niet meer misselijk was. Bijna iedereen hier maakt zich wel eens druk als we even niets meer voelen. Dus ook dat is normaal. Fijn, hè! Zo een heel verhaal....en dat terwijl ik dus nauwelijks geslapen heb en er dus op mijn werk maar een half dagje van ga maken. Pfff Verder wens ik iedereen een fijne dag toe natuurlijk! Liefs Princi
je lichaam neemt af en toe even pauze annie ik had ook bijna een week geen symptonen vlak voor de echo en toch een goeie echo de gyneacoloog zei dat symptonene niets zeggen over het goed of fout gaan van de zwangerschap *dikke knuffs*
Princi wij wonen nu in Etten-leur.... Ik ga nu maar gauw opschieten want ik moet om 9.00 op een scholing zijn pfffffff gaat waarschijnlijk de hele dag duren en morgen ook :S
goeiemorgen allemaal zo weer naar mn werk zit lekker een vers stokbroodje weg te knabbelen 8) ------------------------------------------------------------------------------------- @ nnieuwe mama's .... Welkom en proficiat! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop! ------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken voor 1 April ! 01-04-09 08.00 MamavanJordy 1e echo + intake 01-04-09 13.45 TJB 1e echo Succes vandaag damens!
hallo meiden! Nou was gister naar het ziekenhuis voor een 2 echo( jaja..bedankt voor de interesse..)..maar blijkt niet goed..voor de zoveelste keer.. Vrijdag onderga ik curretage nr 5. meiden..het gaat jullie goed...heel veel liefde geluk en natuurlijk gezeondheid toegewenst! Dikke kuzzz
Hey dames, lang niet geweest maar echt giga slecht in orde...nog net niet spugen en oh zo moe. Heb vanmiddag 1e echo...ene ben heel zenuwachtig. Heb er een slecht gevoel over. Had ik de hele zwangerschap tot nu toe al. Heb ik totaal al 7 testen gedaan kun je nagaan. Nou ja, we kunnen alleen maar afwachten maar wat zal ik blij zijn als het vanmiddag gewoon goed blijkt...
Dat meen je niet... wat een vreselijk nieuws! Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte, dat kunnen jullie wel gebruiken...
@ moppie ow nee wat erg heel veel sterkte meid! @ hier woon in noordholland ze noemen het ook wel eens west friesland