@TJB, kan me voorstellen dat je zo zenuwachtig bent hoor, had ik ook! Ik hoop dat je vanmiddag gerustgesteld bent, en dat je een mooi kloppend hartje zult zien van jullie beebje! @Mamavan Jordy, jij ook succes met je echo vandaag!
gaat zeker hard nu helemaal nu ik esmay ook nog heb @ meiden met echo vandaag succes en geniet ervan!
Goedemorgen, Alle meiden met een goede echo gefeliciteerd... Iedereen die last heeft van misselijkheid en andere vervelende kwaaltjes sterkte, het hoort erbij zullen we maar zeggen... Hier gaat het redelijk, heb de hele dag een leeg gevoel in m n maag moet dan ook steeds iets eten en s avonds word het erger vooral met eten koken... Meiden die vandaag een echo hebben succes.... @Moppie sterkte meid...
Ja, dat geloof ik ja! Dan heb je helemaal niet zoveel tijd om er bij stil te staan, kan ik me wel voorstellen! Hier net 2 crackertjes gegeten en heb ze nog binnen weten te houden!
OH meid wat vervelend zeg weer eentje die we hier moeten missen rustig aan en heel veel sterkte dikke kus
oh flex als ik het woord west-friesland hoort denk hihiihih dat heb ik verlaten maar daar liggen toch mijn roets hoor ik heb 23 jaar in bovenkarspel gewoont en anderhalf jaar in enkhuizen toen ik hubbie leerde kennen en toen heb ik het verlaten maar mijn fam woont er nog wel allemaal en trouwens mijn broertje werk in hoorn bij de block hihiih............
moppie heel veel sterkte.. verschrikkelijk.... hier lekker ziek zwak en misselijk vandaag.. pfff.. alles is teveel.. maar toch moet er veel gebeuren.. ik ga ff snel de was weg strijken, maandag word hier een grote dakkapel geplaatst op het huis dus de zolder moet opgeruimd zijn..... (geen zin in!)
weer veel zuiderlingen dus. wel gezellig! hahaha.. (niet dat de rest niet gezellig is! ) Ik werk in brabant maar woon in Noord-Limburg! Kom oorspronkelijk wel uit brabant!
Das wel grappig ik woon nu in leerdam zuid-holland en bevalt me echt goed hoor ik mis west friesland niet echt hoor...........
ik mis drenthe wel haha daar woont mijn familie nog zit hier een beetje alleen te wezen whahahaha naja heb hier schoonfamilie
Ja dat heb ik hier ook hoor maar ik heb hier ook wel wat vrienden gekregen hihihi me beste vriendin woont hier nu hihihi ken haar nu al 3 jaar bijna mis alleen me schoonzus en zwager die wonen wel in de buurt maar half uurtje rijden die zien we soms wel eens te weinig en de kids van hun... maar goed is niet andrs.........en ik heb hier me kat hahahahaha