Goede euh.. middag... Hier idd verjaardag van de jongste.. is donderdag 1 jr geworden.. tijd vliegt.. vanmiddag komt de meute taart halen...druk dus.. @Lisa en Geluk.. GEFELICITEERD en welkom natuurlijk.. gezellig meiden.. @Claire.. super hoor al die tijd in die lijst.. THNX.. @Puzz...je banner weer terug gezet zie ik.. Hier morgen eindelijk 5 wk. vind ik al een hele mijlpaal.. stom he... euh euuh euh....was dr verder nou nog wat.. pfff *zeef* ik ben er vanavond weer als de meute weer huiswaarts gaat.. vanmorgen ook al naar de kerk geweest dus echt rust in de kont heb ik niet.. Ladies.. tot vanavond.. en niet teveel beppen he.. anders moet ik zooooooooooveel bij lezen... dikke knuff
@Bruisje Ja banner bleef steken... Deed het niet goed Heb dan liever onze wel vertrouwde zw.pag bannertje hihi En gefeliciteerd!
Hallo Dames, ben nieuw hier, lijkt me fijn om met jullie mee te kletsen! Ben zwanger van 1e kindje en 3 november uitgerekend.... Spannend! Groetjes Charlie
Charlie.. WELKOM.. en GEFELICITEERD... @Puzz.. ja dan is deze wat prettiger..en vertrouwd natuurlijk...hihihi.... en een forum voor mannen.. goed zo.. zal manlief op de hoogte brengen als t af is... en thnx voor de feli...
heej mijn banner klopt ook niet.. gister stond ie ook op 4 wk 5 dgn.. k*t heb ik de tijd natuurlijk niet goed ingesteld.. nog een keer proberen...
goed teken die misselijkheid! ik voel nu helemaal niks alleen meer plassen, hoop wel dat nog komt want dan weet je dat je echt zwanger bent hahah
Whoeeeehoieeeeeee En OOK ik mag hierbij staaan gefeli allemaaaaaaaal ik ben zoo blij en verdrietig te gelijk .. Na mn miskraam 1 janu 09 meteen weer zwanger ... Pffff heerlijk, ik ga maar weer eens plassen,heb wel lichtelijke buikpijn,lijkt wel groeipijn,zo'n gevoel is het! kussieesss
Hoi meiden, @ Bruisje, gefeliciteerd dan met je jongste! Veel plezier vandaag! @ Charlie, gefeliciteerd Ik ben ook 3 november uitgerekend! @ Flex, vervelend van die misselijkheid! @ All, vandaag was het koopzondag dus wij zijn naar de meubelboulevard in Utrecht geweest. Daar heb je een Prenatal, een Baby-dump en een Babyplanet. We hebben rondgekeken, maar wat een hoop verschillende kamertjes en kinderwagens enzo heb je Over een tijdje maar eens goed in verdiepen! We hebben alleen een namenboekje gekocht, dat is altijd leuk natuurlijk!
Hoi meiden, @ Alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd en welkom! Geniet ervan! @ Iedereen, hoe is het ermee? Had gister een discussie over de kans van het nog kunnen misgaan van de zwangerschap. ben hier best veel mee bezig en ben zo bang dat de eerste echo niet goed zal zijn, hebben jullie dit ook of maak ik mezelf alleen maar zo gek? Hier verder nog helemaal geen teken van zwangerschap, alleen gevoelige liezen,onderbuik, moe. maar niets van misselijkheid enz. begon al te twijfelen en een kruidvat test gedaan, weer een stuk donkerder dan de vorige. dus dan zal t wel goed zitten Heb ff een onzekere bui..
@ Lynnes, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Het is natuurlijk ook erg spannend allemaal, maar de kans dat alles goed gaat is veel groter dan dat het niet goed zou zitten! Ook zeggen klachtjes helemaal niets! Ik heb dezelfde klachtjes als jij, maar ook niet misselijk maar bij sommige vrouwen komt dit later of juist helemaal niet. De meeste klachtjes komen ook pas na 6 weken.