nou die hier ook hoor ben ook benieuwd hoe hij gaat reageren als er straks een kleintje is....die van ons heet mika mar is vreselijk eenkennig en echt afhankelijk van hubbie hihihi
Hey dames @Moppie sterkte meid... Gaan ze nu meer onderzoeken? @fl3xie Fryslan boppe!En de rest yn a groppe!
Ik was me net aan t bedenken, dat ik t wel heel moeilijk vind om een jongensnaam te vinden! Wij zijn er al een hele tijd over aan t nadenken, maar hebben er tot nog toe, geen gevonden! Een meisjesnaam trouwens weer wel, dat was een stuk makkelijker! Heb natuurlijk ook niet zo'n makkelijke eisen, t moet een korte maar niet alledaagse naam zijn... Hebben jullie wel al beide namen?
Ja We hebben zelfs dubbele namen 2 namen meisje 2 namen jongen Want ik vind het leuk dat het kindje zelf kan kiezen welke hij/zij mooier vind hihi
hahaha PUZZCAT West-friesland is niet het zelfde als FRIESLAND hoor hihihih het is een regio in noordholland en dit heet zo omdat het vroeger met de zuiderzee te maken heeft omdat die regio ten westen van friesland lag daarom hebben ze het zo genoemt maar niks met Friesland te maken hihih
Ik moet wel zeggen dat anderhalf jaar geleden we de namen al hadden bedacht En een half jaar geleden dat we de meisjes namen hebben veranderd hihi
hey miracles wij zijn er ook aluit voor beide wij houden niet van hollandsche namen zoals klaas piet jan bij ons beginnen beide namen met een D hihhhhiih
Uhm wie zegt dat ik het over west friesland had? Mevr fl3xie had het over drenthe Wat denk je,dat ik stupid ben?
euh drenthe ligt volgens mij ook niet in friesland euh duh nou als je zon reactie neer zet van deze zin hier boven ja dan vind ik je stupid!!! ik gaf alleen ff reactie over westfriesland je moet je niet gelijk aangevallen voelen!!!! en Flexie en ik hadden het over west friesland enz...
Ok even alles erbijhalen: Fl3xie zegt dat ze uit drenthe komt oorspronkelijk! Ik ben een fries! Dus ik zeg tegen FL3XIE: Fryslan boppe de rest yn e groppe Snappie het nu?!?!
hhaha nou hier valt het wel mee hoor FL3xie iemand voelde zich aangevallen hahha omdat ik iets uitlegde over west friesland dat het niks te maken heeft met frieslandh hahahh
Niet zeggen IEMAND je had het tegen mij Als je wat wil uitleggen doe dat dan vanaf nu zonder namen AUB Ik reageer niet op jou en jij niet op mij dan zijn we allemaal happy!
Zij snapt ook wel dat ik het over jouw had hoor zet dan voortaan geen domme berichten meer neer KLAAR met de discussie