Heerlijk fl3xie bij jouw ook in het mooie west-friesland hier in leerdam wel hoor zit met me laptoppie op me balkon in het zonnetje hahhaha
ik ben ook lui hoor moet zo me slaapkamer opruimen ze komen straks nieuw matras brengen die andere was nog geen jaar oud en allerlei kuilen erin dus die matras was niet goed dus maar heb nog geen zin hihih ff half uurtje bankhangen nu maar ff en dan opruimen
mag best wel eens een keer.. Ik vind nu het eindelijk mooi weer is, dat ik met dochterlief lekker op pad moet gaan! dus dat hebben we gedaan. Gisteren lekker gefietst, nu lekker gewandeld en misschien vanmiddag wel weer ff fietsen! Tis echt super lekker weer.. dadelijk de was buiten.. HEEEEERLIJK!
ik heb nu lekker 2 baguettes in de oven liggen. hawai.. die zag ik net liggen in de winkel en die moesten echt mee... (verschrikklijk die hormonen...) En dochterlief zit nu naast me 2 boterhammen met kipfilet naar binnen te werken.. wat zeg ik.. proppen!
willen jullie trouwens allemaal weten of het een jongen of een meisje word? wij willen het niet weten. blijft een verrassing! manlief is er trouwens van overtuigd dat het een meid is nu.. (had het de vorige keer van begin af aan goed.. ) Hij zei ook dat ik zwanger was een week voordat ik kon testen.. grappig!
of ik jaag iedereen weg.. of ze zijn bang van me.. of ik ben te lelijk.. of ik ben niet aardig.. maar iets is er met me aan de hand... whahahahaha... grapje..
Ik had het toevallig gisteren over met mensen Ja ik wel! Ik doe het meer om de kleding want tja de uni sex kleertjes zijn creme en bruin beige Jekkie bah!
spannend! ga je naar een echo-centre? is wel heel gaaf.. wij hebben ook een 3d echo laten maken en vond het echt geweldig!