hehmnmmm veel gebabbelt @ namen...... yap yap die staan hier al 100% zeker vast manlief had een top3 jongens namen en ik een top 3 meiden namen De vernoemingen hebben we samen gekozen en DE naam uit beide top3's hebben we ook samen gekozen bleek dat we dezelfde smaak hadden dus helemaal toppie hehmmmm ik had nog iets gelezen effe bladeren *zeeefffffffff*
o ja ja we willen weten wat knorretje is Weten nog niet of we het anderen ook vertellen (vertel het zoiezo aan mn opa, die wordt ook al 81 en is toch beetje stamhoofd ) maar de babykamer is gewoon unisex groen/creme en alle kleding ook hoef alleen nog tegen die tijd effe alles fris te wasen en te strijken
oh claire ik zie dat je morgen alweer voor 2de echo mag hihih leuk hoest met je buikie groeit ie nog zo geod hihihi
@ moppie heel veel sterkte! @ all pfoei hoop geschreven, kom net van werk, wel moe. Straks ook nog eters en sporten dusse ff dutje in de zon hier geen nekplooimeting..
niet groter wel ronder voel ook aardig rekken en strekken binnenin alleen effe litteken goed in de gaten houden bij mn navel die begint aardig mee te rekken en das een beetje ouwie ja morgen de 2de echo godzijdank al zit alweer helemaal in de zenuwen
hmmm denk dat ik zo de klamboe boven t ledikantje ga ophangen hmmm hmmmm doen niet doen doen niet doen hmmmm manlief schiet me af als ik op de trap ga marrrrrr wil zo graag zoo dat was hersenkronkel
ga overigens morgen direct effe vragen of mn schilklier extra gechecked kan woorden Aangezien het nogal van groot belang is voor de uk zelf dat dat in orde is
sorry.. ben ff aanwezig.. en weer afwezig.. ben de was buiten aan het ophangen en het huis ff een beetje aan het opruimen... dochterlief ligt op bed, en net daarvoor besloot ze om van het huis een slagveld te maken.. alsof er een bom ontploft is!
Grrmmbblll.... Belt net een assistent van de gyn,zegt ze:"De afspraak van 9 april kan niet doorgaan door bla bla bla..." Ik hoop dus dat ie eerder kan gemaakt worden... NEE dus! 15 april is de nieuwe afspraak... om 15:40... Maar 1 voordeel ik zit dan al in week 12
nou meiden hier hebben ze nieuwe matras gebracht ff het bed opmaken en dan ga ik toch ffies 2 uurtjes liggen begin misselijk te worden bahhhhhhhhhhh tot straks
goedemiddag Wij willen ook weten of het een meid of jongen wordt. Hier ook helemaal in de zenuwen voor morgen. Vreselijk. Ook omdat ik opeens vanaf 10 uur helemaal niet meer misselijk ben geweest, dat is echt al lang geleden. tot later, dochterlief vliegt de tuin in waar ik haar niet kan zien
@Moppie, meid wat vreselijk. Veel sterkte. Maar hebben ze onderzoek gedaan? Als dit al nummer 5 is? @Puzz, vervelend meid van je afspraak.
debie, kan me zo goed voorstellen dat je aan het stressen bent.. maar dat je geen klachten hebt wil niets zeggen meid.. echt niet.. heb vertrouwen in je eigen lichaam.. (zeg iemand die ook doodsbang is voor vrijdag.. )
@Moppie.. meid wat lees ik nu? Wat vreselijk zeg.. heeeel veel sterkte.. hoop dat jullie snel een gezonde zwangerschape mogen voldragen en een gezond beebje mogen krijgen.. Neem vooral je tijd en volg je hart.. heel veel sterkte en dikke knuff
@Puzzz balen zeg van je afspraak.. weer een week verder... @Annie.. ik herken het zeker meid.. ik heb een week voor mijn echo helemaal niets meer gevoeld.. alleen mijn borsten voel ik nog licht.. maar niet meer misselijk, geen krampjes, steekjes e.d... helemaal niks.. ik zat ook helemaal in de streess, maar er was niets aan de hand...vraag maar s aan Aylin.. die had t zelfde.. ook bij haar zit t helemaal goed..dikke knuf meid.. en wanneer heb je precies je echo? @TJB en MVJ.. succes met de echo vandaag @WAT WORDT "HET"? hier blijft t een verassing.. voor de verandering... @Namen.. THasmo.. we hebben voor een meid al een evt eerste naam met een D.. b egint al goed..hihihihhi @Mommy en Debie.. snap jullie angst voor morgen en vrijdag hoor... probeer gereserveerd positief te blijven.. dat probeerde ik ook en dat heeft toch wel geholpen..Debs..hoe laat mag je morgen en Momm.hoe laat moet jij vrijdag? *kan natuurlijk ook gewoon ff in de agenda kijken.. * euh euh.. Claire.. NIET OP DE TRAP.. wil hier ook de bovenramen schuren op de later, maar mag ook niet.. nou ja..niet de ramen maar de kozijnen, maar jullie snappen m wel... @en toen was ik t kwijt en was de accu van mijn laptop bijna leeg, is manlief bijna terug met verf en ga ik dus weer aan de slag.. Hier gaat t trouwens goed...al ben ik wel weer veel misselijk vandaag..voor t eerst dat geen enkele bak koffie me smaakt..YAK! tot later...
klopt.. ik had ook een week voor de echo helemaal geen klachten meer.. en toch zit alles goed..dus GO FOR IT GIRLS!