November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    awww kan ik me voorstellen puzz
    zou er niet aan moeten denken dat ik 1 van de 4 kwijt zou raken :oops:

2. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Hey Ladies!

Vandaag de hele dag gewerkt!

Ben blij voor iedereen die vandaag een mooie echo heeft gehad.

Ik moet nog even wachten. A.s. dinsdag mag eindelijk ik ook eens! :)

3. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi Dames,

Wat geweldig dat jullie allemaal van die mooie echo's hebben, gefeliciteerd.

Ik ben even niet online geweest dus het is ff moeilijk om alles terug te lezen en te reageren. Moppie heb ik al een pb gestuurd, erg he?!

Nu even een ego bericht: Ik ben zoooo onzeker... Ik voel echt al 2 weken helemaal niets meer. Mijn eerste echo was goed, hartje klopte. Maar nu duurt het nog 2 weken voor de volgende echo, pff. Ik ben op de een of andere manier zo bang dat het niet goed zit. Waarom? Geen idee, gewoon een gevoel. En die gedachte laat me ook niet meer los, snik.

Meer dames die hier last van hebben of wat opbeurende woorden hebben?

XXX

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Allemaal nog bedankt voor de lieve en geruststellende woorden na mijn vraag over symptomen. Helaas ben ik heel onzeker en bang dat het weer mis gaat. Ik moet positief blijven!
    Ik hoorde altijd dat de symptomen niet mochten af nemen, maar aan de andere kant moet je lichaam ook af en toe rust nemen.
    Vanmorgen werd ik toch weer met gevoelige borsten wakker. Dit is dan wel een geruststelling voor mij.
    Vrijdag is voor mij een spannende dag, hier ging het vorige keer mis.

Hoe is het verder hier? Al weer meiden voor een echo geweest?

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

Ik ben nu ook wel zenuwachtig. Morgenvroeg mag ik voor mijn eerste echo...IK voel me zwanger en het gevoel zit goed maar ben toch echt wel wat nerveus...Het blijft zoiets fragiels, zo spannend...

@ trieske, Ik weet nog dat ik de eerste keer voor mijn NOD veel krampen had, na een week of twee, drie waren die bijna helemaal weg. Dan ga je toch denken, mmm zou het wel goed zijn? Maar je lijf werkt denk ik niet elke dag even hard. De ene dag ben je misschien gevoeliger dan andere. Absoluut niet meteen vanuit gaan dat er iets is. Het is een gegeven dat je lijf op een gegeven moment gewend raakt aan het HCG en er niet meer heftig op reageert. Wanneer dit moment is is bij een ieder verschillend. Misschien s dat bij jou nu al zo. Misschien moet je gewoon meer vertrouwen op je gevoel over je beebje dan op het voelen van dingen. Zolang je je beebje niet voelt focus je je daar op, maar het zegt niet alles! Anders zou iedereen wel last hebben van kwaaltjes, toch? En er zijn zelfs vrouwen die 9 maanden niks merken!

@annie, jeetje spannend dat je dat moment weer nadert...Maar probeer [positief te blijven he? geen zwamgerschap hetzelfde, dus ook bij jou niet...Laat je beebje maar voelen dat je het vertrouwd...Heel veel succes in elk geval

Alle dames dikke kus en ik laat morgen weten hoe mijn echo was, hoop echt enorm dat alles goed is, maar daar ga ik vanuit!

xx

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Lieve annie,

we zijn vandaag alweer 6 weken alles komt goed met onze frummelkes
    ook hier is het soms wel spannend hoor maar we moeten toch van het goede uitgaan
    en ik wil me maatje waar ik precies gelijk mee loop niet kwijt hoor alles komt goed lieverd

(((((((((((((((dikke knuffel)))))))))))

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hallo dames,

Hoe is het met iedereen vandaag? Ik heb zoooooooooooooooooo een drukke dag gehad op werk, eigenlijk zoals altijd, maar als zwangere zou je het toch graag iets rustiger willen doen. Het liefst wil ik ook vertellen dat ik zwanger ben, zodat ze er een beetje rekening mee kunnen houden. Krijg de hele dag zeikmail van klanten dat ze vinden dat ze nie tijdig antwoord krijgen of vervelende brieven van de Belastingdienst met herinneringen of vragenbrieven. En dan nog verschillende managers die denken dat hun opdrachten voor gaan. Kortom, iedereen trekt aan me. Ik moet niet te veel stressen op dit moment.. maar lijkt erop dat ik dat toch doe onbewust. IK WIL RUSTTTTTTTTTTT...

Zo, hier kan ik het even kwijt..

Verders merk ik niet veel verschil met mijn eerste zwangerschap... lekker genieten, want voor je het weet dan ligt het in je armen.. en het zwanger zijn is OOOOOOOOOOOOOOK zo leuk..

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Magnum, pizza... yak! Kan echt geen eten zien, verschrikkelijk...

@Puzzz, zal wel schrikken zijn geweest dat je ineens denkt je poes ziet die al een jaar weg is!

@Was me net toch effe flink pissig...
    Hebben jullie ook t nieuws van Katja Schuurman gehoord, dat ze een miskraam heeft gehad!
    Vind t echt te erg voor woorden dat ze dat op de nederlandse televisie naar buiten brengen!
    Schandalig, aslof t niet al erg genoeg is voor hun zelf!

Nou, ik duik vroeg mn bedje in vanavond, tot morgen!

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ah, wat een lieve woorden weer! :cry: Daar kan ik nou echt een traan voor wegpinken. Emo?!?!
    En Knippy, we lopen inderdaad gelijk op en wil dit ook zeker vol blijven houden de komende maanden!

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Annie, je moet proberen te genieten.. want het zou jammer zijn wanneer je door alle angst niet geniet....

11. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Dit gaan we zeker doen ik hou je in de gaten ;)

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames, mijn avondeten ligt eruit:( (sorry voor de details).

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Wat een zenuwgedoe hè. Kwaaltjes blijven maar rare dingen....dan weer wel...dan weer niet...pffff.
    Annie ik duim voor je vrijdag! Komt goed. Trieske, het hartje klopte toch al? Dan is het vast ook bij jou goed. Als je je te druk maakt dan bel je toch wel even de VK toch? Misschien kan ze je een beetje gerust stellen.
    Miracles...oh wel vervelend zeg dat je maar zo misselijk blijft de hele tijd! Ik zou je zo graag de tip geven waardoor je af en toe een beetje verlichting zou krijgen!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hey mensen even gauw een vraagje:

Ik zit bij een sportschool waar ze alleen maar lessen hebben dus niet gewoon fitness maar echt alleen maar groepslessen...
    Nu ben ik gewoon te moe om te sporten, ik probeer het iedere keer maar ik lig dan gewoon knock out op de bank en kan dan gewoon echt niet meer! Heb dan geen puf om ook nog eens te sporten....
    Ik heb gebeld en ze zeiden dat je een medische verklaring nodig hebt van de verloskundige wil je je abbonement even op non actief zetten...
    Maar zal een verloskundige dat wel doen? Alleen maar om de reden dat ik te moe ben en gewoon geen energie heb om te sporten?
    Iemand ervaring?

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja joh, je krijgt een zwangerschapsverklaring zonder te zeggen waarvoor. Ik heb het toen voor UWV nodig gehad toen ik ergens op detachering werkte..

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik vind jullie trouwens nie lief.. ik word gewoon elke keer genegeerd als ik hier kom.

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh mammat...ja? Sorry daarvoor! Ik ken het gevoel (ook wel van hier) en dat is niet leuk. Ik doe het in elk geval niet bewust. Ik probeer op iedereen wel te reageren maar vaak lukt het me gewoon niet door duffigheid of doordat ik ergens niets van denk. Snappie? Maar goed dat je het ff zegt! Ik zal aan je denken!

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dankjewel! Ik heb het hier echt bijna altijd. Dan heb je zoiets van.. ja, wat kom ik hier doen.. kan net zo goed met niet zwangeren on me heen praten, want die reageren tenminste.

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja snap ik. Ik had in het begin hier ook. Maareh blijf wel lekker bij ons hoor!

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zal ik doen. Het is hier wel rustig. Denk dat ik ff een uurtje ga slapen nu mijn zoontje ook slaapt. Hij wordt vanavond nog wel wakker dus dan heb ik ook weer energie nodig.

Deel Deze Pagina