Zal ik doen. Het is hier wel rustig. Denk dat ik ff een uurtje ga slapen nu mijn zoontje ook slaapt. Hij wordt vanavond nog wel wakker dus dan heb ik ook weer energie nodig.
Ja maar ze moeten een medische verklaring afgeven over waarom ik niet kan sporten... en ik vraag me af of moeheid daar een goede reden voor is?
Net trouwens een belediging gehad Kwam een jongen aan de deur jaar of 13 - 14 denk ik en die vroeg: "Is je vader of moeder thuis?" :S Dus ik zo tegen hem: Ehummm ik woon hier samen met mijn vriend en mijn ouders wonen 100 km verderop maar ik kan je het adres wel geven? Dus hij: ow sorry sorry sorry ik dacht dat je jonger was :S Ik voelde me echt beledigd hoor Mijn moeder zei: ach joh is toch een compliment als je jonger wordt geschat... Ja jonger ja maar niet zo jong dat ze vragen: is je vader of moeder thuis?
Ha Kleintje, ik vind van wel! De goede reden dus! Gewoon even met de VK overleggen. Nee heb je en ja kun je krijgen toch (zegt de held hier...hahaha...ik zou dat ook moeilijk vinden...)?
he meiden hoe gata het hier? @ hier nie zo best me kleine meid heeft nu al 2 dagen dunne luiers en sinds vandaag mega rode billen dat ze het bij verschonen uitgilt van de pijn... ik kan er niet meer tegen *stomme hormonen!* hoop dat de tandjes de reden zijn anders weet ik het ook niet meer
Thanx voor je berichtje. Wat je zegt is natuurlijk hartstikke waar en eigenlijk weet ik het zelf ook eigenlijk wel maar als een ander het dan zegt lijk ik er meer waarde aan te hechten. Ach, nog twee weekjes wachten, dan weten we weer meer. Heel veel plezier morgen met je echo! XXX
Goede avond.. veeeel gelezen.. s kijken wat is blijven hangen.. @MamaT.. begin speciaal met jou.. want negerern dat is natuurlijk niet de bedoeling.. komt ook vanzelf goed hoor.. gewoon blijven posten..!.. en je hebt wel gelijk ja.. een zwangerschap is zooo leuk (uitzonderingen daargelaten) en de uk ligt idd snel in t bedje.. das natuurlijk ook genieten, maar die lege buik vind ik dan zo rot.. nu zijn we echt met z'n tweetjes.. en dat vind ik zooo heerlijk.. zo voelt t gewoon ook echt al.. kan echt in gedachten hele verhalen vertellen aan onze uk.. *best sneu eigenlijk*...hihihi.. heb je nog een toetje gegeten of durfde je t niet aan? @Annie en er was nog iemand die ontzettend onzeker was.. ik had t al geschreven, maar die kwalen ben ik ook een dikke week kwijt geweest.. geloof me.. zo komen echt terug.. .. @Debie.. succes morgen bij je echo.. @Lilage.. jij ook toch? nog meer echo's morgen? @Puzz.. jemig.. das ook schrikken als je je kat ineens bij een ander ziet zitten (tenminste dat dacht je dan...)... kan me voorstellen dat je er ff van onderste boven bent.. @Flex.. heb je al sudocreme geprobeerd? heele dikke klodders op de billen doen en dan een droge luier.. werkt echt super hier.. succes meis... en hopelijk snel weer mooie babybollebilletjes bij esmay... @Claire.. wat een eikel die je mobiel komt brengen zeg.. pfff.. nou en nu? ga je m nu ophlaen bij postkantoor? Nu heb ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer gelezen.. trieske en kleintje en miracles.. en en en .. oh ja.. @TJB.. super dat je een kloppend hartje hebt gezien.. en iets korter.. ahc.. kun je langer genieten zullen we maar zeggen.. toch? euh euh...sorry als ik dames vergeet.. geen onwil.. gewoon dood en dood moe... koppijn...bah Heb de hele dag geschuurd en geschilderd en kinderen vermaakt.. boodschappen gedaan.. naar de prenatal met vriendin ff snel om positiejeans en rokje te halen.. + buikband en kort vestje.. daarna met de bus (auto nog niet terug) met zoonlief naar de stad verderop voor nieuwe schoenen en een nieuwe zomerjas.. errug leuk.. hij is dol op de bus en natuurlijk gegeten bij de mac.. en dat allemaal in 1,5 uur tijd... vanavond naar koor geweest en nu ben ik doodmoe... ik ga mijn bed in.. morgen weer een drukke dag.. loop mezelf voorbij.. bah... toedels... kuzzz
@ mamaT kan je nog niet vertellen aan leidinggevende dat je zwanger bent? misschien wordt er dan rekening me gehouden? weet niet meer wie t zei maar dat van katja schuurman op NL tv vind ik ook afschuwelijk! Wat betreft kwaaltjes: bij zwangerschapzoon voelde ik me beter dan in real life: echt superenergiek, positief etc.. De eerste weekies vond ik zwaar maar merk nu dat ik sinds dit weekend ook in zo'n positieve flow zit..net heerlijk een uur groepsles meegedaan in sportschool.. wat ik wil zeggen ieder lichaam reageerd anders op een zwangerschap en kwaaltjes kunnen zeker veranderen of helemaal weggaan!
alle meiden met echo morgen: succes! Ik mag morgen ook in ziekenhuis een echo maken (de derde!) t wordt bijna overdreven..haha maar wel heel prettig om te zien of alles goed gaat, scheelt me een hoop gepieker!
vind het super! ben echt blij met het onderzoek waar t ziekenhuis mee bezig is, houdt voor mij toch 6 x een gratis echo in en superveel uitleg! Helemaal blij mee.
Hey hoi, Als alles goed blijft gaan komt onze kleine eind november. Hebben jullie ook dat je nauwelijks naar het toilet durft te gaan omdat je dan bang bent dat het misgaat? Ik heb dat nl wel.