November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal even snel hier

kan pas vanaaf laten weten hoe de echo was, moet direct door naar werk ;)

--------------------------------------------------------------------------------

@ alle nieuwe mama's welkom & proficiat!!
    zie de link bij mijn banner voor de novembermama lijst
    pb mij je gegevens en ik zet je erop!

--------------------------------------------------------------------------------

Afspraken 2 april!

02-04-09
    09.50 Claire85
    2de echo

02-04-09
    10.40 Gepke1979
    2de echo

02-04-09
    20.30 Rel84
    intake verloskundige

02-04-09
    ? zonnetjE
    intake verloskundige

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

kleintje wel raar van de sportschool, meestal doen ze er niet moeilijk over een abbo tijdelijk op non-actief zetten, net alsof ze je niet vertrouwen. Zou geloof ik mijn abbo opzeggen.

flex; erg he, hier was ilse vorige week ziek en huilerig en kan er nu ook echt ff niet tegen. Vind het heel erg maar de hormonen maken soms echt een monster van me.

misselijk, hier is de emesafene op, gister en vandaag al 2 keer boven de pot gehangen. Heb dus net de dokter maar weer gebeld, hoor om 14 uur of ik weer een herhaal recept krijg, hoop het echt, anders ff echte afspraak maken.

Lees ook meer meiden die heel zenuwachtig zijn voor echo en of alles goed is, nou hier geen nagels meer over, heb vanmiddag 1e echo. Heb besloten dat als die goed is ik alleen nog maar positief ga zijn en mezelf ga verwennen met esprit.nl :) 8)

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    goedemorgen!
    @angelique: heel herkenbaar! Nu de weken wat vorderen begin ik t langzaam een beetje te vertrouwen..

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    :) lees net sterrenbeeldschorpioen op de site claire en staat er lekker omschreven ;) . Dat word nog wat met een mama die ook schorpioen is. (herken helaas mezelf wel in de omschrijving) :oops: :)

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suusje met wat doe jij mee dan dat je meerdere echo's hebt? Of begrijp ik het nou verkeerd?

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Goedemorgen allemaal,

Zo ik ben moe en misselijk. Zucht. En ja ik had idd een week met minder misselijk en moe, was daar ook even gestressed over, en nu is het weer volop terug. Ga zo maar werken en zie er tegenop. Gelukkig mocht ik al later beginnen en kan ik ook nog eerder weg. Ik bof maar met mijn collega's en manager dat weet ik wel. Toch bind ik het nietemin ook wel zwaar.
    En toch eronder ben ik nog steeds super vrolijk. Dat is dan wel weer fijn!

Jullie ook allemaal een fijne dag, veel plezier bij de echo's en sterkte voor de misselijke dames!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    prince weet niet of je al meds hebt maar je zou ook granules kunnen kopen van vsm mama, heb het idee dat ze wel wat helpen tegen de misselijkheid .Wel een fijne baas dus.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Goede morgen dames :)
    even gauw een berichtje voordat ik weer naar die saaie cursus ga :(

@ mensen met afspraken vandaag: Veel succes! En geniet ervan....

@ de zieke mensen: beterschap! hopelijk voelen jullie je snel beter....

Hier gaat het nog steeds eigenlijk wel goed! Alleen die weegschaal pfffffff weer wat kilo's erbij.... zit nu op 3,5 kg erbij! wist niet dat dat al zo snel zou zijn :S
    Terwijl ik niet eens zoveel eet ofzo!
    Maar goed het hoort erbij en is voor een goed doel ;)

Morgen eerste echo oeeehhh spannend :D

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ princi balen dat je niet lekker bent, rustig aan op werk enne daar alle begrip zo te lezen dus gewoon aangeven als t niet lukt.

@ debie ik doe mee aan een onderzoek van t erasmus mc in rotterdam (woon daar half uurtje rijden vandaan) ze brengen week 6/7 tot week 12 in kaart van de zwangerschap mbv 2d en 3d echo..
    vandaag dus voor de 2e keer daarheen..

@kleintje: tja die kilos ik was net een paar kilo afgevallen voor zwangerschap mbv sonja bakker en nu met normaal eten en af en toe (Ehm regelmatig) snaaien zit ik ook op t gewicht dat ik woog voor ik af ging vallen..hier ook 2 kilo erbij sinds begin zwangerschap
    tja..t hoort erbij..hoewel ik in schema las dat t normaal is dat je 1 kg aankomt in 1e acht weken maar tja wat is normaal?

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suusje; dat had ik eerder moeten weten, dat is wel erg leuk. Veel plezier iig

gewicht, hier ruim 3 kilo afgevallen en er nu 1 weer bij. Gekke is wel dat ik in gewicht minder weeg maar mijn buik echt een stuk dikker is.

11. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Voor de meiden die vandaag een afspraak hebben, veel plezier!

Hier nog wel regelmatig misselijk maar toch veel minder dan eerst. Ik heb vooral last van mn boobs.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ iedereen met een echo vandaag succes!

@ iedereen met misselijkheid sterkte

13. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    @moppie31: eh bah meisje, nou heel veel sterkte, ook aan je mannetje! :cry:

@Bruisje: nou schiet al op dan! Gaaf, ben benieuwd! Oh en over de zuidelingen.. kom zelf oorsponkelijk uit Breda, maar vanwege partner verhuisd naar Kruisland (dorpje met 2500inwoners) ong 5km van Roosendaal vandaan. Ben dus een Brabo! :D

@TJB: gefeliciteerd met je mooie echo! (en natuurlijk alle andere ook die ik nu weer vergeet..) ;)

@Robijntje: Dat lange wachten had ik ook met de wasmachinemonteur én de ketelmonteur.. wasmachine zou tussen 09:00u en 12.00u komen.. was er om 14.00u! :x En ketelmonteur, daar zouden we echt de eerste bij zijn volgens de muts aan de telefoon, ’s middags om 16.00u was ie dr nog niet! 20x gebeld ondertussen.. uiteindelijk had die domme muts de verkeerde monteur telkens gebeld die geen oproep weekend dienst had.. tja dan gaat het ook niet lukken he.. :( kan dan ook niet meer vriendelijk blijven aan de telefoon, én een klachtenbrief geschreven! :evil: Uiteindelijk belde de goede monteur terug en stond binnen een uur aan de deur en heeft het gelijk gefixt! ;)

@Puzzcat: oh erg van je poeske, dat is onze ergste nachtmerrie.. we hebben er zelf 2 (1 ‘geholpen’ kater van 7jr en 1 ‘geholpen’ poeske van bijna 2jr) en die mogen onder begeleiding buiten, dus binnenkatten. Zijn als de dood dat ze op een dag niet meer thuiskomen of doodgereden of vergiftigd of nog meer rare dingen wat je tegenwoordig hoort.. tis tegenwoordig blijkbaar ook normaal dat als je als jongere je verveelt dat je dan maar een kat in de fik steekt ofzo..sickko’s :evil:

@kleintje: ik zie er ook wel ‘jong’ uit maar dan nog haha mij is het ook wel eens overkomen hoor, meerdere keren zelfs, 1e x stond ik met mn bek vol met tanden en kon ik het niet geloven dat die ‘snotneus’ dat zei, heb toen nee gezegd en de deur dichtgedaan. :oops:
    2e keer toen dat gevraagd werd heb ik gezegd dat ik dat niet wist aangezien dat die inderdaad dus 50km verderop wonen, maar dat ik best even wilde bellen of ze er waren. :)
    Die van jou moet ik ook even onthouden! ;)

@Angelique: gefeliciteerd! :D

Iedereen succes met de echo/intake vandaag! :thumup:
    Allemaal duimen voor een mooie echo!

Oh over of dat je het wil weten wat het wordt.. ikke wel, vrouwtje niet haha, ik zo dan kijk je maar de andere kant uit whaha, :D maar goed na een paar weken verder wilde ze dan toch ook weten wat het wordt, maaaaar moest dan wel beloven niets te vertellen aan de anderen (vrienden/familie/collega’s enz..) We denken allebei een meid, maar je hoort het bakerpraatje dat als ‘de man’ veel broers heeft dat je meer kans op een jongetje hebt en meer zussen is meer kans op een meisje.. nja onze donor heeft alleen maar broers dus dan zou t een jongetje zijn whaha.. maar we denken een meid! :D :D

Groetjes Mo

PS, heb net weer wat doms gedaan… :oops: ik heb een wit shirt aan met lange mouwen.. net nieuw. Had ik een fijnschrijver open liggen (zonder dop) om op een kladblaadje te kunnen schrijven wat ik naar jullie terug zou typen. Ben ik met mijn witte mouw dus op die open fijnschrijver gaan liggen.. niet in de gaten (voor een minuutje ofzo) en nu 4 vlekken naast elkaar donkerblauw ter grote van een 20 euromuntstuk! Las op internet dat je melk in moet laten trekken en dan wassen.. mja zit nu op mn werk.. kan pas vanavond 17u, wel balen als er dat niet meer uitgaat zeg! Was net een nieuw shirtje! Iemand hier nog tips?:rolleyes:

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    oei thasmo wat zonde van je shirt! Ik ben niet zo'n vlekkenverwijderaar..hopen dat t nog eruit gaat!

ik ben inmiddels 35,mensen schatten me vaak 26..ik vind het nu niet erg meer! toen ik 25 was en 18 werd geschat vond ik t minder..

15. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey suusje hoelaat moet je naar het ziekenhuis???

@meiden hebben jullie ook van die rare dromen?

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    pas om 17.00 uur..dus lange dag......
    maarre nu aan t soppen en vanmiddag heerlijk de zon in!

JAAAAAAAAAA hele gekke dromen, soms heb ik opeens een heel gezinnetje andere keren gaat t hardstikke fout met die kleine in mijn buik

17. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Pffffffff JAaaa dat heb ik ook de gekste dingen joh word je niet goed van schrik iedere keer als ik wakker word en dan denk ik ben ik nog wel zwanger pffff en dan komt dat misselijke gevoel weer boven en dan denk ik pfff gelukkig zeg hihihi

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden
    Wie weet hoe het zit met melk die een nacht gestaan heeft (buiten de koelkast) of het erg is om op te drinken?
    Want met mijn slaperige kop pakte ik de beker en dronk het...

Hebben jullie ook een extreme droge mond sochtends?
    Ik las namelijk dat dat is omdat de beeb bloed aanmaakt en de vocht toevoer van jezelf afneemt
    Ben benieuwd of dat zo is ;)

19. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden!

@Kleintje, ik ben op een week tijd 2 kg afgevallen ipv bijgekomen...
    Hier is ook nog niet echt wat van een buikje te bespeuren, hoogstens dat ik t idee heb, dat t wat meer opgeblazen aanvoelt allemaal!

@Alle meiden met een echo/intake vandaag, heel veel succes, ben benieuwd!

@Verder heb ik een hoop gelezen, maar weet niet meer echt waar t over ging allemaal...

Hier heb ik t idee, dat ik me vandaag ietsiepietsie beter voel, heb net zelfs een klein stukje cake gegeten, had ik ineens zin in, terwijl de rest van t eten me echt nog niet smaakt...

Verder heb ik net mn eerste positietopje van Noppies binnen gekregen, had ik gekocht via marktplaats!

20. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ik ben er net achter dat ik al langer zwanger ben dan ik dacht. Ik ben ook een novembermama. Ik had geen idee wanneer en of ik nog zwanger was, maar met de echo vanochtend werd me verteld dat ik 8w2d zwanger ben!

Ik ga zo eens even mijn banner aanpassen!

Deel Deze Pagina