hoi meiden, Ik kom ook mijn neus weer eens laten zien.. Ik zit op het moment niet zo lekker in mijn vel. Ik wil alleen maar slapen en kan om het minste geringste verschrikkelijk hysterisch gaan huilen. Ik herken mezelf soms echt niet terug! Ik ben vandaag dan ook thuis gebleven van mijn werk. Het liefst blijf ik de hele dag in mijn pyama lopen en kruip ik vanavond zo mijn bed weer in. Mijn mannetje noemt ze al vriendelijk 'hormonstertjes' Ik wordt in ieder geval niet goed van mezelf en maak me ook druk om niks. Op dit moment verafschuw ik het echt om zwanger te zijn! Iemand misschien tips om dit tegen te gaan of te onderdrukken? Dan wordt het hier ook weer een stuk gezelliger.. Liefs, Bloempjuh ps sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd dat komt de volgende keer wel weer..
@minimuts gefeliciteerd en welkom @ BLOEMPJUH Meid vervelend dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig weet je hoe t komt en t is echt voor een goed doel, denk dat t beste is om eraan toe te geven, je lichaam wilt rust geef t, hang lekker op de bank, zit ff in dat zonnetje enne weet over een paar daagies (en misschien nog weekies) VOEL je je al stukken beter! STERKTE MEID
@Minimuts, gefeliciteerd en welkom bij de novembermama's! @Bloempjuh, ik zag t de afgelopen dagen ook niet echt zitten allemaal... Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Hoi meiden, vanmorgen naar de gyn geweest, het hartje klopt! Alleen deed de gyn nogal raar, ik heb geen echofoto meegekregen. Ik heb nog geen bloed moeten prikken. Ik heb nog geen bewijs van zwangerschap meegekregen. En die hebben ze op mijn werk nodig, maar meneer zei, ja ik weet de uitgerekende datum nog niet zeker, dus dan geven wij het niet. Ik heb 28 april nog een echo bij de gyn en ik mocht van hem gewoon een afspraak maken bij de VK, dus dat heb ik net gedaan en haar alles uitgelegd. Ik mag nu donderdag al op eerste gesprek komen, ze zegt dan maar dubbel even maar dit schiet niet op zo. Ik vind het wel prima, ik zit bij de VK toch lekkerder als bij de gyn moet ik zeggen. Hij zat alleen maar te vertellen over nekplooimetingen en over vlokkentesten, nou dat wil ik helemaal niet want ik ben wat dat betreft geen risicogroep, dat maakte volgens hem allemaal niet uit blablabla.. Maar goed, het belangrijkste is dat het hartje klopt!
Thanx meiden voor de lieve woorden. Zit er bijna weer om te huilen.. Ik wil zoveel maar ik heb echt ff geen puf en dan begint mijn mannetje ook van: Het zit tussen je oren bla bla je moet gewoon beginnen.. Goed bedoeld advies maar kon hem net wel ff wurgen door de telefoon heen.. Zal nu eerst wel een poging doen tot douchen en aankleden.. Dan zie ik daarna wel weer verder
@bloempje, ik zit zelf ook totaal niet lekker in mijn vel. Ik ben ook ziek gemeld op mijn werk, ik ben echt een draak, kan janken op niks af. Ben zo emotioneel als ik weet niet wat. Mijn baas weet er van, dus er is veel begrip waar ik heel blij mee ben. En dan nog zo'n ellendige gyn die het er niet beter op maakt. Dikke knuffel, ik weet ongeveer hoe je je voelt!
Heerlijk he die 'homonsters!' Ik hoop dat we snel allemaal weer wat beter in ons vel zitten! Dikke knuffel voor iedereen!
God alweer zon eikel van een gynocoloog wat is er toch met dat soort figuren zeg pfffffffffffff daar word je gewoon moedeloos van grrrrrrrrrrrr als je niet fijn voelt bij hem gewoon andere gynocoloog nemen hoor ......
Hij is er volgende week weer, dus dan meteen een afspraak maken. Mijn werk wilde het z.s.m hebben, maar goed hier kan ik dus ook niks aan doen. Ach of ze het nou morgen hebben of dinsdag, dat maakt ook niet meer uit.
nee idd maar je werk heeft het idd nodig voor als je je ziek meldt ivm zwangerschap. krijgen ze dat geld terug betaald mijn oude werk w8 ook nog steeds op zo'n verklaring maar die krijgen ze lekker nie haha was nog van esmay