November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iedereen die een goede echo heeft gehad: gefeliciteerd :D

Me = Happy :D
    Werd namelijk rond 17.00 gebeld door iemand van de redactie van vriendin of ik mee wilde werken aan een XL productie van de vriendin!
    Aangezien ik toch al regelmatig modellenwerk doe zeg ik hier geen nee tegen :p Al had ik me voorgenomen om geen fotoshoots te doen totdat ik echt een dikke buik heb en ik daar mooie foto's mee kan maken maar ach voor een publicatie maken we maar een uitzondering he ;) :p
    Volgende week de shoot dus ben benieuwd :)

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Sorry voor de late reactie, maar ik wilde gisteravond even een uurtje slapen en toen werd ik om 00.45 door manlief wakker gemaakt.

Ik heb eind april mijn beoordeling. Normaliter krijg je die na 1.5 jaar, maar bij de arbeidsvoorwaarden zijn we overeengekomen dat hij, gezien mijn werkervaring, na een half jaar zal plaatsvinden. Ik wil dus eerst bevorderd worden met de bijbehorende loonsverhoging. Dit maakt 700 euro verschil (bruto)! Ik wil daarom het zekere voor het onzekere nemen en het dus nog even laten tot na mijn beoordeling. Vind dat dat geen rol mag spelen bij de beoordeling, het gaat immers om de kwaliteit.

We moeten dus nog even doorzetten.

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames, hoe is het met jullie vandaag? Ik ben nogsteeds niet lekker. Is best raar, want op mijn werk zit ik vol energie en wanneer ik eenmaal thuis ben dan kan ik zowat niet meer lopen.

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Debie...oh die granules, ik zal ze eens bekijken... En ja die baas is geweldig.

Het ging verder best lekker, het werken vandaag. De jongeren en ik hebben erg hard gelachen. Ze moesten elkaar vla voeren terwijl ze een blinddoek ophadden. dat was erg grappig! Toch erg blij dat ik thuis ben nu. Lekker op de bank dadelijk. En dan morgen een lekker weekendje weg! We zijn nl een half jaar getrouwd. We gaan naar Groningen, leuk leuk leuk!

Mini....dat is een verrassing. Gezellig dat je er bij komt hier.

Thasmo...vanish oxy action...? Ik vind dat wel sterk spul.

Miracles at cake....JOEHOE!

Bloempjuh (en er was nog iemand maar ik weet even niet meer wie)...tussen je oren...neejoh...het zit in je hele lijf. Gewoon hormonen en daar kun je je gewoon flink beroerd (op wat voor manier dan ook) door voelen. Ik denk dat je er alleen maar aan toe kunt geven. Afleiding zoeken helpt misschien ook wel. Misschien de VK bellen? Misschien heeft ze ook wel tips. Ze maakt het vast vaker mee! Ik wens je sterkte en ik zal aan je denken. Ik snap trouwens heel goed dat je het dan even gehad hebt. dat mag ook best vind ik! Gewoon ff helemaal van balen en dan kun je daarna waarschijnlijk wel weer blij zijn. Misschien ook alvast eens iets kopen voor het baby-tje? Dat is leuk en dan weet je misschien weer iets beter waar je het ook alweer voor doet?

Debie....HOERAAA

Oh kleintje, Leuk!

Mammat dat is herkenbaar, zie maar hierboven. Hoewel vol energie dan kan ik in elk geval iets en dan thuis...pfffff....echt kei moe!
    Jij das ook met een uurtje slapen ;)

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden ik heb echt zo'n mooie echofoto!
    ga hem vanavond proberen in mijn album te zetten een 3 d foto van 8.3 week met echt alles erop en eraan (tot vingertjes aan toe)
    de kleine was nu 2 cm..nog helemaal gemiddeld!
    ben echt weer superblij!

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey fijn dat ie zo goed was joh waarom heb je een 3d foto joh of had je die extra laten maken die echo??

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zoooof ben ik weer, heb nog niet alles bijgelezen

hele dag moeten werken en het liep zo enorm uit bij de gyn!
    :baby: we zijn helemaal flieft op knorretje
    wat een heerlijk geluid dat hartje!
    alles was perfect
    je zag de navelstreng, beentjes en noem maar op!
    iets groter dan gemiddeld voor de zwangerschapsduur
    (vraag me niet precies want dat weten we dus niet)
    Gyn wilde nogal snel van ons af zijn omdat het enorm uitliep

maar ja dat ging dus niet
    heb verwijzing voor neuroloog ivm epileptie
    verwijzing voor de internist ivm schildklier (liep hiervoor eerst bij de ha)
    Verder aantal formulieren om bloed te prikken betreft medicatie gebruik en al

maar owwwwwwwwwwww alles was goed met onze knorrie! :baby: :whistle:

Echo in album!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suusje ben benieuwd naar je foto

claire fijn dat het goed was.

en die gevoelens horen er denk ik een beetje bij, zijn de hormonen, zeker als je je niet goed voelt. Zal alleen wel de vk of de ha bellen als het aanblijft.

over een kladblaadje gebruiken om te antwoorden,je kan makkelijker twee schermen openen en dan een teruglezen en een posten. (weet niet meer wie het schreef, doe het nu dus zelf ff niet) :oops:

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    grr stekkertje ff kwijt om foto op comp te zetten maar foto echo volgt!

Claire en Debie fijn een hartje en alles goed!
    Gefeliciteerd!

Princi fijn dat werken wel lekker ging en dat je lol hebt gehad (altijd belangrijk)

mamat zo te lezen geef je jezelf helemaal op je werk en is t thuis over..kaarsje uit. geef er lekker aan toe

jessica 3d echo omdat ik mee doe aan een medisch onderzoek, had vorige week ook al een 3d plaatje maarre die was van slechte kwaliteit nu waren t suoer fotos. Onderzoekster heeft meer dan een kwartier fotos gemaakt, gemeten etc. erg interessant! Hartje sloeg 170x pm en 2 cm lang, verder ook net als jij claire alles erop en eraan

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zoooooooo gelukt, meiden 3d foto in album

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mooi suus!'

ik duik bed in ben echt afgedraaid
    slaaplekker!

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Afspraken morgen 3 april!

03-04-09
    09.10
    mommyagain
    1e echo

03-04-09
    18.45
    kleintje88
    1e echo

03-04-09
    ?
    lara1
    1e echo

succes damens!!

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon

Echt leuk he, ik ben ook gister geweest ik was er om 4 uur. volgende week ben ik op donderdag voor de 3e keer.

Vandaag voor het eerst naar de VK, vond het een beetje tegen vallen wat vragen over de gezondheid, bloedruk meten en wegen. niet eens geprobeerd om te kijken of we het hartje konden horen. :(

Ik had me er meer bij voor gesteld.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoe wisten jullie dat van het erasmus?

Suusje echt een gave echo

en idd vk stelt niet veel voor, met 12 wk gaan ze hartje luisteren, ik wilde dus ook dan pas maar dat hadden ze liever niet, dus ook maar volgende week

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb net twee broeken en een bloesje bij esprit besteld, heb nog veel kleding van ilse maar wil wel wat nieuws erbij

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hallo eventjes...

helemaal afgedraaid....maar produktief geweest...bijna klaar met schilderen.. morgen nog 1 dag en dan is t af...jeuh.. kan nu al geen kwast meer zien..

@DEBIE.. kwam ff spieken snel hoe je echo was gegaan.. SUPERRRRRRR.. GEFELICITEERD....

@SUUS.. wat een mooie foto zeg..

@MAMAT.. ja dan zou ik ook wachten met vertellen in die situatie.. vind idd ook dat ze niet moeten beoordelen met een zwangerschap in hun achterhoofd...

@Bloempjuh.. meid.. lieve meis.. hormonen hormonen.. tis echt een fase.. en t wordt weer beter.. nog even volhouden en voor nu.. geef er maar gewoon aan toe.....KNUF

@euh...Hartje luisteren...doen ze idd pas vanaf 12 wk.. normaal dan.. soms iets eerder.. maar de dopler schijnt ook niet zo heel goed te zijn voor de beeb de eerste 3 maanden dus doen ze t liever niet...

@Claire.. JEUH.. ook weer mooi klppend hartje.. en t ziekenhuis ga je nog wel vaak zien ben ik bang...maar knorretje doet t goed...

Sorry meiden.. heb alleen de laatste 3 pagina's bekeken.. ben doodmoe en ga nu op de bankhangen..

@MORGEN ECHO DAMES... SUCCES.......

koes koes

17. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik heb het gehoort bij het maken van mijn 1e afspraak bij de vk, ze vroeg of ze informatie erover mocht op sturen. nou zo gezegd zo gedaan.

@ alle andere misselijke meiden veel sterkte, ik ben er voor het grotste gedeelte van de dag al 2 dagen vanaf.

@ meiden met een afspraak morgen veel suc6 en geniet !

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    trouwens heeft iemand hier ervaring met een kraamhotel ?

Wij zijn heel benieuwd want het klinkt goed.

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ zonnetje wat raar ik zit bij zelfde praktijk en bij mij hebben ze afgelopen maandag een echo gemaakt (vrij uitgebreid, met foto) en juist niet gewogen en niet bloeddruk gemeten

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @debie ik ook via verloskundigepraktijk...ze waren op zoek naar mensen dus dat waren ze flink aan t promoten!

Deel Deze Pagina