November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @mosa1982 dankjewel, dat moest ik even horen, ben alweer een stuk geruster.. heb de foto in album gezet van drie testen bij elkaar.. toch leuk om te zien! :D Laten we t maar als luxe zien dat we nog niet misselijk zijn dan he ;) Thanx!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Lynnes, dat zijn zeker mooie testen :)
    En ik denk dat het zeker een luxe is dat we (nog) niet misselijk zijn! Van mij mag het zo blijven hoor!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zie dat jij ook posi hebt getest met kv, heb je later nog meer getest om er nog zekerder van te zijn? ;)

Heb trouwens t boek, help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt voor vriendlief gekocht. En voor mezelf, zwangerschap voor dummies, hoor er veel goede berichten over!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    komt bekend voor hoor die onzekerheid!

zo voel ik mn borsten minder gister en vandaag :(
    vanochtend dus getest en streep was mooi donkerder

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Lynnes, ik heb twee positieve testen gehad, en de afgelopen maanden heb ik ook een paar negatieve testen gehad, dus nu er echte streepjes opstonden geloof ik het ook wel :)
    Ik ga dan ook niet meer testen, ik vind het wel goed zo.

Dat boek van Kluun moet heel erg leuk zijn, ik was ook nog van plan het te gaan kopen. Maar ikh oor er erg leuke dingen over!
    En zwangerschap voor dummies :) Nou, in de prenatal voelde ik me inderdaad een dummy ;)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik snap je onzekerheid heel goed, vooral in jouw geval, maar probeer de onzekerheid een beetje van je af te zetten!
    Volgens mij heb je ongeveer 10-15 % kans op een miskraam, dat betekent dus dat je 85-90% kans hebt dat alles goed gaat!

En klachtjes zeggen echt helemaal niets!
    Mijn moeder heeft nooit een miskraam gehad en twee gezonde kinderen gebaard en nooit overgegeven en verder had ze ook amper klachtjes. Het zegt dus echt niets!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ muts welkom en gefeliciteerd meid!
    :D :D

8. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    Alle november mama's gefeliciteerd! ik kom met jullie meedoen! :D

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd en welkom geniet ervan! :D

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @mosa1982 echt goed dat je gewoon lekker zeker van je zaak kunt zijn, mijn testen zijn nu ook op en ga er geen meer kopen igg, hoef ik ook een stuk minder te stressen. En idd ik weet goed dat je niet perse klachten hoeft te hebben, maar laat mij maar lekker zwangerziek wezen hoor :) heb ik er echt voor over ;)

En wat hebben ze idd veel bij de prenatal he, leuk om lekker rond te neuzen! wij hoeven alleen een kinderwagen plus maxi cosi te kopen en de kleinere spulletjes, kinderkamer, wieg, en box hebben we al. dus dat scheelt een hoop tijd aan getreuzel haha mij kennende :)

@Claire85 jij hebt die onzekerheid dus ook wel, ik denk iedere net zwangere vrouw volgens mij.. Maar je had dus ook weer een mooie donkere test! top!

@borntotry welkom en van harte gefeliciteerd!

11. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    wacht maar, wat niet is kan nog komen! ik heb een groot zwangerschapsboek waarin staat dat het tussen de 2e en de 7e week kan beginnen
    (natuurlijk verschilt dat per persoon)

12. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hi Allemaal,

@ alle nieuwe mama's: Gefeliciteerd! Geweldig he?!

@ Lynnes: Nou meid, ik begrijp je helemaal. De mensen die het weten zeggen tegen me, ach joh, maak je niet zo druk maar ik kan er echt niets aan doen. Ik zou zo blij zijn als ik op de echo ook echt iets heb gezien. Maar ja, daar moet ik nog wel even op wachten. Tot week 12, GRRR.

Maar hoe is het met de rest?

XXX

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Och meid krijg jij geen echo in de 7de week dan?
    Is dat voor speciale situaties dan ofzo?

14. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hi Meiden,

herken jullie verhalen zo! Heb vanochtend ook weer een testje gedaan en nog steeds zwanger JOEHOE!
    Ik heb ook niet echt veel klachtjes, behalve dat mijn buik enorm opgezwollen is en ook aanvoelt alsof ik spierpijn heb (maar dan anders als van sporten)...

Aan de andere kant, ben net in bad in slaap gevallen, hahahaha!

X Charlie

15. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Helaas moet ik nog heel lang wachten, snik. Waarom weet ik niet, dat is normaal zeggen ze. De vk zei dat ze anders misschien nog te weinig zouden zien en dat ik dan onzeker zou worden ofzo. Maar ja, van zo lang wachten wordt ik pas echt onzeker.

Is het bij 7 weken normaal dan? Anders ga ik gewoon doordrammen hoor.

XX

16. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Volgens mij heb je rond de 8 weken een intake bij de VK en rond 11 a 12 weken de 1e echo (maar dat heb ik van vriendinnen, zelf nog geen ervaring mee).... Je schijnt bij 8 weken niet altijd iets te zien, maar volgens mij luisteren ze wel t hartje!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    welkom en proficiat! onder bij mijn banner staat de link voor de november mama lijst
    Pb me je gegevens en dan zet ik je erop ;)

18. puzzcat24

Hmm ze hebben met mij gelijk een afspraak gemaakt
    Mijn gyn dan he
    17 maart (7 weken en 4 dagen)
    En de vk pas op 24 maart

En ze doen dan een inwendige echo

19. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Ze doen een inwendige echo bij de gyn, aha! Spannend hoor! Volgens mij (lees: internet ;)) kun je dna wel al wat zien! Moet je eerlijk zeggen dat ik de huisarts en VK nog niet gebeld heb.....

20. puzzcat24

Gewoon doen meid!
    Het voelt alleen al lekker die felicitaties haha
    Maar de ha en apotheek is erg belangrijk ;)

Deel Deze Pagina