wat een onzekerheid toch, als het goed is kunnen we er over een week of 5-6 heel hard om lachen. suusje; dat is idd een dilemma lilage; hoor toch geregeld dat ze zo vroeg verkeerd meten, als het ff verkeerd ligt zitten ze er zo een paar dagen naast. Wanneer mocht je nou weer? stemmen heb ik al gedaan op een feb baby, sorry mommyagain ben zo benieuwd naar je echo, waar blijf je nou? bruisje; verfwerk inmiddels af
Ik heb gestemt op esmay! Ik zag ook een beeb met een rode kop en de vader had de handen om het nekje leek net alsof het kindje werd gewurgt haha
Hey meis geweldig goeie echo maar het kan wel kloppen hoor meis dat je korter ben als de bevruchting wat later heeft plaats gevonden was bij mij ook 1 dag hihih hij lijkt ook errug op mijn echo kijk maar maak je eigen niet druk meis
Oh zie nu pas ben vandaag 8 wkn yeahhhhhhhhhhhhhhhhh en dan het mooie weer erbij vanmiddag maar ff lekker op de galerij zitten in het zonnetje heerlijk...........
ja ik hoop dat alles bij mij ook zo blijft na dat wel alle onderzoeken hebben gehad en dat ons frummeltje kan blijven zitten.....pffffffffffff nou me ontbijt lag er al weer uit brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoest bij jou met de misselijkheid
JA ik ga maar ff me huis stofzuigen en dweilen en dan maar ff een stoel pakken en op de galerij zitten in het zonnetje denk ik ihihihihi
vond eerst de 6 weken een punt om naar uit te kijken, toen de 8 en nu op naar de 12! Oej als t nu nog fout gaat ben ik echt helemaal kapot denk ik...tsss niet aan denken. Meiden iets anders net zomerkleren aan t passen, gelukkig 2 rokjes met elastieck kan ik de hele zomer dragen maar verder...allemaal bloesjes en shirtjes die nu al te strak zitten, dat wordt nog ff shoppen want over 3 weken gaan we 2 weken op vakantie (enne hopenlijk schijnt de zon daar ook) hoe is t met jullie kleding? Al hoop gekocht?
ja ik heb al 2 positiebroeken en 3 nieuwe shirtjes lekker wijd want ik kan me broeken amper nog aan...........