November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @fl3xgirl, bedankt meid!

@Jessica, ik heb 1 x wat last van misselijkheid gehad. Dat was ook niet echt misselijk te noemen, maar voor de rest nergens last van. Lijkt mij niet echt prettig om misselijk te zijn. Nog afwachten hoor, weet niet wat de tijd met zich meebrengt :D

@Suusje, ik pas ook alles nog net, ik draag zelf altijd lange rokken. Weet niet hoe ik het met mijn zwangerschap ga doen. Heb wel genoeg wijde bloesjes, zal later nog wel nieuwe aanschaffen als ik wat verder ben.
    Anders ga ik zwangerschapsbroeken uitzoeken.

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    maar zit dat niet gek zonder echte buik? heb ook nooit echt wijde shirts aan eigenlijk..Haha je leest t al moet echt nog ff omschakelen. Zeker ook omdat ik mijn buikje nog ff verborgen wil houden (tot 12 weken op werk en moeders op school) daarna kan ik weer lekker strak als buikje er mooi in uit komt..

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Nee zit niet gek aangezien ik al een buik heb hoor....me darmen zijn zo uitgezet dat je het echt al kan zien hihiih en ik wil het nog klein beetje verborgen houwen tot ik zkr weet dat ons fummeltje lekker kan blijven zitten....

4. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Voel me vandaag al ietsjes beter in mijn vel maar ben wel nog lekker thuis. Heb al lekker alles gewassen en er hangt al een was buiten te drogen. Zal me straks eens op die berg strijk storten want die wordt ook alleen maar groter..

Ik zag dat een aantal meiden een mooie echo hebben gehad. Vooral die 3d echo vind ik toch wel erg bijzonder om te zien. Ik heb ook even op Esmay gestemd voor de baby v/d maand vind het echt zo'n grappige foto!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hier niet echt. Misschien dat we nog een lekker stuk op het strand gaan wandelen of langs het ijsselmeer.

Liefs, Bloempjuh

5. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    vanmorgen de echo gehad! En die was super! Het hartje zien en horen kloppen! Geweldig!
    Ben dus precies zover als ik dacht! 8w1dg! Wij zijn helemaal gelukkig!

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ suusje, volgens de meting was de kleine 1,24 cm.

Ontzettend friemeltje he:) haha, maar zo gaaf om dat hartje meteen te zien kloppen!

7. Jessica26i

Hey lilage dan klopt het wel dat ze rond de 7,5 week gemeten hebben kijk hier maar eens ;) bij 7 wkn ;) http://www.erishulp.nl/index.php?paginaID=14

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej jessica,

het klopt dat de grootte bij de tijd past, maar ik twijfel dus een beetje of ze de lengte goed hebben kunnen meten!

9. Jessica26i

Ja maar meis het kan ook te maken hebben dat je een latere bevruchting heb gehad hoor en je daardoor minder ver ben dan heb ik namelijk ook......kijk eens naar mijn echo hij lijkt er wel veel op ;)

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wouw mommyagain, super. Nu heerlijk genieten

suusje ik heb veel van die empire (geloof ik) shirtjes. Die lopen onder je borsten wijd uit, zijn er veel te koop, en die kun je een hele tijd aan.

Hier nog gewone broeken aan, bij ilse liep ik al met 11 weken in positiebroeken, nu geen idee, maar ben nog steeds 2 kilo lichter dan voordat ik zwanger werd, en ook lichter in vergelijking tot ilse, denk dat ik mijn broeken dus nog wel ff aankan.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gister trouwens een foto gemaild naar mijn ouders met ilse die bij een schoolbord staat met hoera, ik word een grote zus, mams sms gestuurd dat ik leuke foto had, 5 minuten later een mam in tranen aan de telefoon, zoo leuk, helemaal happy zijn ze.
    Ze krijgen op deze manier elk jaar een kleinkind, haha

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Kwam ff spieken (tussen de kwasten door)

@Mommyagain.. JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH.. super meid.. en nu GENIETEN!

morgen alweer 10 weken.. wat gaat dat superhard zeg.. komende week ben ik zoooo druk.. moet t weekend werken en dinsdag en donderdag ook.. daarnaast natuurlijk de kids die de nodige aandacht verdienen en anders wel opeisen en t achterstallig huishouden.. pfff.. daar wil ik niet eens over nadenken.. het lappen van de ramen wordt een drama...wat zijn t er ineens veel :( ...

Nu maar ff tafeldekken...t schilderen is nu echt bijna af.. nog 2 ramen en een groot raam achter..dan is t klaar.. ja de schutting nog, maar dat kan ook tussendoor en savonds volgende week.. heeft geen haast...*zucht*.. vind schilderen helemaal niet erg, maar er zijn grenzen..hihihihi...

oh ja.. binnen ook nog 2 deuren.. nou volgende week dan maar.. die lopen niet weg...

Hier gaat t verder goed.. last van mijndarmen, maar goed dat hoort erbij..verder mag ik absoluut niet klagen...

euh....heb niet echt iets bijgelezen dus dag ga ik dan vanavond ff doen..

DIKKE KNUF allemaal..

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vandaag is de dag wahhh ben nerveus :S vanavond echo pfff als alles maar goed zit!

@ meiden die een goede echo hebben gehad: gefeliciteerd :)

@ meiden die zich onzeker voelen: *knuffel*

En nu ga ik me maar gauw even douchen / aankleden en dan van het zonnentje genieten want zo lang in bed liggen is niet goed :p (al gaat voor mij de tijd dan wel sneller ;) )

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hallo meiden

Ik heb gisteren een goeie echo gehad. Ik was volgens de verloskundige 7 weken i.p.v 7w 3d en ben 18 november uitgerekend.

Foto staat in mijn album.

Voor alle meiden die vandaag moeten, heel veel sterkte.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

wauw wat super en nu lekker genieten :D

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd met je echo! :D

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland

heej fl3x, hoe is het met de kleine? nog diarree?

en hoe voel jij je?

@hier: kleine man heeft antibiotica, bleek gister aan twee oren ontsteking te hebben... en pilletjes gekregen tegen het overgeven, das wel fijn. Hij heeft vandaag wel weer wat gegeten, dus het lijkt erop dat hij zich beter voelt, hij slaapt nog wel heel veel en is nog hangerig.
    Ook had ie net wat bloed in zn urine (lees luier), dus de HA maar weer gebeld, die belt straks terug... mssn heeft ie dan ook nog wel een blaasontsteking...

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Sheann en mommyagain, gefeliciteerd met de echo!

@Surf, beterschap voor je kleine man!

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Sheann/ mommyagain, gefeliciteerd met de goede echo! lekker genieten nu

kleintje wat leuk jij vanavond! spannend hoor!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier esmay heeft nog steeds diaree de ha vanmorgen gebelt maar zei dat het van de tandjes kwam ik ben met vlagen beroerd

wat vervelend dat hij aan 2 oortjes nu ontsteking heeft hoop dat hij gauw beter wordt hoor het wel of ie ook nog een blaasontsteking heeft hoop het niet

Deel Deze Pagina