November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    de dokter zei dat het wrs wel een blaasontsteking is, maar dat de antibiotica daarvoor ook moeten helpen, dus ik hoefde niet langs te komen... in de gaten houden dus en als het blijft volgende week weer even langs...
    zo kom je nooooooit bij de dokter en dan heb je een kind en dan heb je een abonnement op de dokter...

tandjes... das makkelijk gezegd, zou kunnen natuurlijk, maar bij TV was het toch echt een virus/bacterie... hou het in de gaten hoor!
    lekker van het mooie weer genieten!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

het zou goed kunnen dat het tandjes zijn wordt wel weer eens tijd dat ze er weer 1 krijgt esmay ligt nu lekker te slapen :) hoop dat tv gauw weer beter wordt gaan denk ik maar niet zwemmen maandag of dinsdag ik ga zoiezo niet als esmay diaree blijft houden

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Dames,

vanmorgen de eerste echo gehad , en alles was goed , we hebben het hartje zien kloppen, wat een fijn gevoel is dat zeg.

Ik ben wel 3 dagen minder ver, maar had daar al wel rekening mee gehouden, ik ben vandaag precies 8 weken zwanger !

Ik zal zo proberen een foto in mijn album te zetten.

4. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

yeahhhhhhhh nog iemand precies 8 wkn hiihhi tegelijk met mij en enise ;)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd met je mooie echo!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ahhhhh wat kruipt de tijd toch langzaam voorbij :(

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee denmk t niet... hij heeft zichzelf net weer onder gekotst, en toen ie was omgekleed weer onder gepoept... konik weer opnieuw beginnen pfff...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow arm mannetje :(

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Helaas geen foto erop, ivm met verhuizing zwangerschapspagina kan ik er geen foto op zetten, probeer het na het weekend weer een keer

10. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ja meiden ik lees het ook net vanaf vanavond 22.00 tot 23.00 gaan ze de site erafgooien en pas na het weekend weer terug....................oh wat zal het saai zijn een heel weekend geen zwpagina.................

11. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dat word afkicken!

12. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Dat word dan afkicken :) ach als het zulk weer is als vandaag kan iedereen van het mooie weer gaan genieten...

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ja, lekker weertje he!

Heb net ff heerlijk in t zonnetje gezeten!

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Lees ook net dat we dicht gaan dit weekend.. nou dat wordt idd afkicken zeg.. nou ja.. ik heb t retedruk dus eigenlijk komt t wel goed uit..hihihihi....

De kozijnen zijn klaar.. nog 1tje, maar die zit boven dus die doet manlief..

Auto is ook klaar dus die wordt nu opgehaald.. wat een gedoe zonder auto zeg..pfff

Moet nog wel wat schilderen binnen, maar dat kan tussendoor wel...t belangrijkste is gedaan..
    Ik ben er doodmoe van.. zit er helemaal doorheen..en wil alleen maar slapen..

Morgen en zondag moet ik werken van 18.30 tot 01.00..weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, maar tis niet anders..

We gaan lekker chinezen straks.. dat is dn wel weer lekker.. niet koken..ideaal..

@Dames met goede echo.. SUPERRRRSSZZZ...geniet ervan..

@Flex.. en SURF beterschap met jullie kiddies..

Wilde er vanavond weer 2 buikfoto's inzetten.. nog 1 can 9 wk en 1 van vandaag (bijna 10 wk) maar dat wordt dan maandag..

sorry dat ik nu zo weinig op anderen reageer, maar ben er gewoon te druk voor..lees wel globaal mee zodat ik op de hoogte blijf en laat dus zo af en toe ff een update van hier weten.. (niet dat het ook maar iemand hoeft te boeien hoeveel kozijnen ik geschilderd heb hoor..whahaha) maar goed..

ik ga een poging doen tot opruimen...

dikke knufff

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    oei is dat zo, een weekend geen zw.pagina. dat wordt zeker afkicken. Nu ben ik wel morgen en zondag overdag weg dus hopen dat we er daarna weer opkunnen.

Lara gefeliciteerd met echo!

bruisje al bijna 10 weken, ikke jaloers.
    hoorde trouwens dat na goede echo met kloppend hartje 97 procent van zwangerschappen goed gaan..vond dat wel optimistische cijfers voor alle onzekeren onder on s(incl.ik)

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wauw wat super al die echo's
    *zwijmel zwijmel*
    Was het maar 15 april!

En die 3d echo suus Johhhh die was superrrrrrrrrrrrr
    Armpjes en beentjes al...
    Awwww....

Ik heb vandaag al mijn poeskes weer naar buiten gelaten
    Wat een lol heb je dan
    De 1 rent achter een blaadje aan de ander springt tegen je fiets wiel aan haha
    Alle "oude" katten purren toen ze erachter kwamen dat de deur open stond
    Zoooooo lieff!

En ben blij dat mevr Amy nu mooi gewent is en dat ze met elke geluidje naar binnen schiet
    Klinkt apart maar was haar vorige jaar weken kwijt...

Nu zijn ze allemaal weer binnen ;)

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey hey allemaal, weer allemaal goeie echos! proficiat!

hier erg duizelig en niet lekker
    vanochtend bloed wezen laten prikken voor een hele waslijst
    ik ben er echt niet goed van
    das me nog nooit overkomen, zo duizelig erna!
    Verder 16 april afspraak bij de neuroloog
    dus das lekker snel

verder druk druk druk
    vanaaf nog weg effe kijke hoe dat gaat anders kan manlief me na huis dragen ;)

knuffs!

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    dit had mijn zoontje 3 weken geleden ook. Bleek dat hij een buikgriep in combinatie met een griepje had. Kwam er aan alle kanten uit.. OP een gegeven moment waren de kleren op.. en de rest nog nie droog. Dus ben ik maar weer pyamatjes gaan kopen..

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames,

Ik maak me beetje zorgen.. had vandaag bij het afvegen tot twee maal toe een ietsje-pietsje bloedverlies.. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook, maar maak me toch beetje zorgen. Wie herkent dit?

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee mamat vervelend is dat he! Is het helderrood of bruin enne de afgelopen dagen nog gekke bewegingen gehad? Ik heb t tot 2 x toe gehad, wel bruinig komt van doorbloede baarmoedermond. 1 x na sporten en 1x na ? ws zwaar tillen de dag ervoor..
    schrok er erg van, maar echos zijn goed dus onschuldig. De VK zei ook dat t vaak onschuldig is..dusse niet in paniek raken. Je hebt t bij vorige zwangerschap ook gehad dusse meid probeer je niet te druk te maken!

Deel Deze Pagina