November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo mijn eerste positiespijkerbroek gekocht via marktplaats..voor een tientje als t niets is verkoop ik m gewoon weer maar denk dat ie wel heel gaaf is..
    haha beetje ijdel, zelfs zwanger..

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    De eerste echo is geweest!
    Helaas lag het kleintje er niet helemaal goed voor en konden we de kleine niet goed in beeld krijgen :(
    Ook of het hartje klopte of niet konden we nog niet goed zien, ik en degene die de echo maakte dachten wel even het hartje te hebben gezien maar daarna kreeg ze het niet meer goed in beeld dus tja we weten het nog niet helemaal...
    Verder kon de kleine ook niet goed opgemeten worden omdat we het einde niet goed konden zien.... Dus hoever ik ben is ook nog niet duidelijk!
    Verder vond ik het wel een heel bijzonerde ervaring en mijn vriend was echt met grote ogen aan het kijken :p hij Zit nu ook regelmatig naar de foto te kijken hahaha
    over 13 dagen mag ik gratis terug komen om nog eens te kijken in de hoop dat er dan meer te zien is en de kleine niet zo eigenwijs is ;)
    Maandag naar de verloskundige...
    Nu hopen dat alles goed blijft gaan :)

Foto staat in mijn album....

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    @suusje ? je hoeft niet in het kraamhotel te bevallen hoor. Je kan bevallen waar je wilt en dan naar het Kraamhotel.

het kraamhotel is trouwens op het terrein van het Clara.

meiden voor dat de pagina eruit vliegt. een fijn weekend :thumup:

( op zich niet heel erg omdat ik de komende 2 dagen weg ben en me dan niet door 25 a 30 paginas moet worstelen ) ;)

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Kleintje.. balen dat t allemal niet zo duidelijk was.. maar euh.. heb ff die foto bekeken he.. maar wat is die tweede zwarte vlek rechts van je bm? tis dat ik er niets in zie, maar anders zou ik bijna denken aan een tweeling?!

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    En voor iedereen.. voordat straks de pagina eruit vliegt...

Allemaal FIJN WEEKEND EN TOT MAANDAG!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dat is mijn blaas ;)
    Op de een of andere manier lag mijn blaas net iets anders dan bij de meeste vrouwen ofzoiets :p Ja snapte hem ook niet helemaal maar het is in ieder geval mijn blaas.... Had van te voren al geplast en moest tijdens de echo van haar goed gaan uitplassen (wel op de w.c natuurlijk ;) haha) en daarna was alles beter te zien....

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Op het terrein van het Clara? Dacht bij het vliegveld.

8. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    daar zit er ook een maar onze verloskundige gaan daar niet naar toe alleen naar de vestiging bij het clara.

tik bij google maar kraamhotel rotterdam dan kan je er alles over lezen.

9. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Fijn weekend dames!

Tot na het weekend,

XXX

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    kleintje gefeliciteerd!

Dacht dat krmaamhotel ook bevallen was maarre bij mijn zoon was ik na t ziekenhuis zooooooooblij om thuis te zijn dus denk dat dat t beste is. Mijn zoon is wel erg gevoelig voor veranderingen dus denk wel dat ik t kraambezoek heel rustig ga houden..iedere avond visite wordt echt niets..

had net steken bij mijn onderbuik. Schrok er wel van maar zag net dat t door groeien baarmoeder komt, er maar vanuit gaan dat dat zo hoort..

fijn weekend!

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik las net plassen voor de echo?
    Ik moest juist mijn plas ophouden voor een betere echo?!
    Is zeker bij elke vk weer anders..
    Nog een weekje en dan heb ik mijn 2e echo, 10 weken, joehoe!

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    bij inwendige echo moet blaas leeg zijn, bij uitwendig juist vol..

13. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Nou meiden fijn om te lezen dat het weer lekker gaat vanavond hier hiihihi nou hier nog oh nog 11dgn slapen en dan krijgen we het spannende bloedonderzoek pffffffff als ik er nu al aan denk komen de zenuwen zeg....maar eerst heerlijk weekend hoop op lekker weer.............nou meiden voor dat alles eruit knalt een FIJN WEEKEND en toch maandag.......
    Dikke kus en knuffels en allemaal rustig an doen he........

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Das niet waar want ik heb een uitwendige echo gehad ;)
    Ik moest dus plassen van te voren omdat mijn blaas anders alleen maar te zien zou zijn, het kind was in ieder geval niet goed in beeld te brengen... de ligging was ook iets anders dan normaal dus waarschijnlijk is dat de reden....

15. Jessica26i

1ding snap ik niet waarom hebben ze dan geen inwendige echo gedaan als het allemaal zo slecht te zien en te meten was???????

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Omdat dit geen echo was via de verloskundige.... maar een echo die ik zelf heb geregeld...
    Vandaar dat ik terug mag komen over 13 dagen...
    Pas maandag kan ik een afspraak maken via de verloskundige om ergens een termijn echo te laten maken...

17. Jessica26i

mmmmm zonde evengoed van je geld ;) dan toch maar ff wachten tot bij de VK

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee ik vond het absoluut geen zonde van mijn geld! Heb de kleine gezien en bovendien mag ik over 13 dagen gratis terug komen dus nee geen zonde van mijn geld....
    Bovendien vond ik het ook niet duur.... 30 euro... maar ja is maar net wat je ervoor over hebt...

Heb weleens van meiden gehoord die tegen de verloskundige zeiden dat ze ineens bloedverlies hadden etc terwijl ze dat niet hadden in de hoop dat ze dan eerder een echo kregen, dat vind ik eigenlijk best triest :S

Ik wilde ook eerder een echo en heb dus daarom zelf geregeld en betaald en ik vond het het geld wel waard Nu weet ik in ieder geval dat ik echt zwanger ben en het in mijn baarmoeder zit... En over 13 dagen mag ik ook nog een gratis terug komen om het opnieuw te proberen...

19. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    hoi hoi,

hier weer even een kort bezoekje van mij. Alles nog goed hier? Nog ontwikkelingen? Zo ff terug lezen.

Ik ben er niet zoveel omdat ik deze maand wat happenings waar ik erg druk mee ben... Maar ik leef nog (en met beepje gaat alles goed volgens mij).

Liefs

20. Jessica26i

Ja daar heb je gelijk in als meiden zoiets zeggen terwijl ze niks hebben......ik mocht ook extra maar das ook omdat ze mij extra in de gaten houden ivm een spierziekte van mij en 30 euro is het geld ook niet daar heb je gelijk in hoor ik d8 dat het iets van 100 euro was hihih

Deel Deze Pagina