lekker hoor..NOT.. nu kan ik die nieuwe banner van gister niet meer gebruiken want die mag maar 100 pixels hoog zijn en die van mij was 120 pixels hoog.. die van jullie zijn ook over de 100 pixels, maar dat scheelt maar een paar pixels.... pfff. baal hier goed van...sjonge...
Goh, wat een lekker weertje al, zonnetje schijnt al lekker! Hoop dat ik me straks s lekker genoeg voel om s ff lekker met manntje de stad in te lopen. Heb al bijna 2 weken niks meer kunnen ondernemen... nemen we voor de zekerheid maar een plastic zak mee, als t dan fout gaat, heb ik tenmiste iets bij de hand! Alle meiden met een echo vandaag, heel veel succes! @Suusje, fijn dat je echo goed was, beebje al goed gegroeid zeg!
Dames... Goede morgen. Kom me maar weer eens even melden. Tijdje niet actief geweest op dit forum vanwege privéomstandigheden. Kom je terug is alles VERANDERD.. Was ff puzzelen, maar heb alles gevonden. Heb de laatste paar dagen slapeloze nachten, zo zenuwachtig ben ik voor a.s dinsdag. Dan heb ik mijn 1e echo. Haal me echt van alles in m'n hoofd. Niemand kent me terug op het moment. De mensen die niet weten dat ik zwanger ben denken dat ik in een depressie zit. En degene die het wel weten, vinden me een enorme hormonenbak. Pfffffffffffffffffffff En ik heb totaal geen zin in eten, normaal, gezond eten. Het is echt dwangmatig dat ik het opeet. Maar wat er wel in gaat is vette hap... chips, patat noem maar op. Meer last van?? *einde zeur* Nou ladies... ga maar weer een fruitshake maken en dan richting werk. Dan lekker 4 dagen vrij Fijne paasdagen @ iedereen
Nou ik ben dus al mijn berichtjes kwijt...(3 stuks hahahha) Nou ja Goedemorgen allemaal! Vandaag om 11 uur naar de VK, ik ben erg benieuwd. Heb geen bloed meer met afvegen, dus ik ga er maar even vanuit dat het door de ontlasting kwam.....Straks wel even verslag! Nu even douchen! tot later
Ha fl3x, ik had vanmorgen meteen al even opnieuw gestemd . Mijn hotmail was ookal aan het etteren namelijk dus ik had ruim de tijd om alles opnieuw te installeren en bedacht dat stemmen dan ook wel weeeeeer opnieuw zou moeten. Zo het nuchter bloedprikken is ook alweer achter de rug. Gelukkig maar want was ik flink misselijk vanmorgen. Na het prikken hup meteen een boterham er achteraan. Haha. Miracles, ik hoop dat je een fijne dag zonder plastic zak zult hebben! Het wordt mooi weer vandaag zeggen ze, ik ben benieuwd en heb er zin in! Fijne dag allemaal alvast en tot later!
@Suus.. fijn dat de echo goed was meid.. @Maaike.. succes straks.. en volgens mij was claire jouw berichtje (pb met gegevens) ook kwijt.. ff opnieuw dan maar.. @Flex.. we stemmen gewoon weer opnieuw..hihihihi...zo blijft t wel spannend...whahahaha HIER.. een relaxdag.. gister veel gedaan dus ga vandaag van het mooie weer genieten.. als manlief vanmiddag thuis is gaan we lekker naar de stad wandelen met de kids om een ijsje te coren.. echt een feest voor de kids..en ook voor mij want een ijsje gaat er altijd wel in... @Miracles.. hoop dat je t zakje niet nodig hebt...hihihihi... Gister op mijn werk een email aan teamleidster gestuurd met de vraag hoe we mijn extra recht op pauze gaan indelen. is toch een half uur per dag extra waar ik als zwangere recht op heb (8% van je normale werktijd). daar weten ze nauturlijk niets van en ze zullen er wel niet blij mee zijn, maar ik sta er gewoon op.. klaaar.. dit kon nog wel s ugly gaan worden.. maar desnoods tot de rechter.. ik ben het omzeilen van de wet van hun wel zooo ontzettend zat.. ik ga vanaf nu staan voor mijn recht.. en zo ist en niet anders..
@ alle meiden thnx staat er bij jullie ook het plaatsen van losse berichten in dit forum is niet toegestaan. plaats je bericht in de maand van je bevalling ?????? @ iedereen met een afspraak succes!
JIJ BENT GOEEEED!!!! whahahaha.. Ik heb nu eindelijk de 9 wk buikfoto er ook bij gezet.. voor de liefhebbers.. inmiddels alweer bijna 11 wk.. pff.. zal vanavond weer nieuwe foto maken..moet t wel bijhouden natuurlijk.
Hey meiden Wat is er nou weer aan de hand hier? Jeetje dit is wel heel erg niet? Er staat zelfs bij mij "Het plaatsen van losse berichten in dit forum is niet toegestaan. Plaats je bericht in de maand van je bevalling" Jeetje.... En ook nog mijn banner weer opnieuw doen... Niet dat het veel tijd kost maar jeetje als we het elke dag moeten...
Bruis, je hebt GROOT gelijk!! Leuke banner, hihi! Enneh....ohhh......een ijsje! Dat wil ik ook vanmiddag. De zon schijnt hier nog niet overigens....stom!
@Flex.. ja staat er soms bij mij ook.. snap niet zo goed wat ze er mee bedoelen... ik denk dat ze bedoelen dat er in t bevallinglijst topics geen losse vragen topics geopend mogen worden, maar dat ze in de juiste maand gevraagd kunnen worden.. Je ziet bijvoorbeeld bij NOD veel dat dames veel test vragen ofzo los openen terwijl ze dat bij de jusite nod maand kunnen vragen.. die losse topics worden ook steeds gesloten..
@Puzz.. zie hierboven mijn uitleg van het losseberichten gedoe.. @Princi.. hier begint net de zon te schijnen.. twordt 20 graden vandaag dus daar ga ik van genieten..
bannercheck.. whahahaha.. sorry dat ik lach hoor.. maar vond t zo grappig staan zonder banner.. je moet alles opnieuw instellen meid...