November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    pff heb mn trouwjurk nog in een koffer in de kelder
    vergeet hm steeds :rolleyes:
    weet nog niet wat ik ermee wil
    we zaten te denken als het een meid wordt een jurkje direct na de geboorte te laten maken en een jurkje voor 1 jaar
    aangezien wij het niet laten dopen, vonden we dit ook wel speciall en anderssssss lligt ie mij daar best

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga ook borstvoeding geven. Dit omdat ik heel erg last van eczeem heb. En een kindje wat borstvoeding krijgt heeft minder kans om eczeem te krijgen.

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey dat wist ik niet
    Hubby heeft namelijk erfelijk eczeem
    Dit heeft ie door genetische afweking alleen op armen en benen
    Onze kleine zou 25% kans hebben om t ook te krijgen

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
  6. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
  7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden
    Check me buik

Ohh en weten jullie wat ik ineens heb?
    Misselijkheid!!
    Niet normaal!
    Kokhals de heletijd nu...
    Hoe kan dat nou nog 1 week en ben over de "grens" heen

9. puzzcat24

Ja ik zie het
    Erg mooi!
    Ik ga er gewoon ook niet meer zoveel geld aan uitgeven
    Zit er zelfs aan te denken om op de gratis dag te trouwen 06-07-09
    Alleen voor onze beeb wil ik nog trouwen

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    clair er word gezegt bij allergie dat bv de kans daarop vermindert, ook zou het de kans op overgewicht later verminderen. Ook bij onstoken oogjes, drupje erin en het gaat snel over.
    Leuke bijkomstigheden zeg ik dan maar. haha

puzzycat mooie buik al. En wil je niet ontmoedigen maar hier tot 14 weken misselijk geweest bij de eerste dus verheug je niet al te op de 12 weken grens.

bruisje toch twee namen houden? En denk dat ik zo ook maar ff een ijsje ga halen. Heerlijk

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    mmmmmmmmmmm ijs! zoon is buiten aan t spelen maar als hij er weer is gaan wij ook lekker genieten van een ijsje. Is t weer voor!!

12. TJB

TJB Niet meer actief

Hoi,
    Even snel nog een berichtje van mij, probeer in de toekomst weer meer aanwezig te zijn. ben niet meer zo slecht te pas als eerst dus het gaat langzaam beter.
    Puzzcat: Ik ben vorig jaar met 23 weken zwangerschap getrouwd. Er zijn hele gave jurken. Ik had het boven en onderdeel apart zodat dat zo nodig kon worden bij gesteld. Als je foto wilt zien moet je maar even zeggen
    En over BV, ik ben net halve wege vorige maand gestopt omat ik het niet meer trok met deze nieuwe zwangerschap. Heb ook een moeilijke tijd gekend maar zouo het nooit willen missen

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh ijsje....goed idee!!! We hebben de vriezer vol waterijsjes!! Mjam

14. puzzcat24

:c:
    :sick:
    :pale:
    Ohh crap...
    Ik probeer het er de beste van te maken...

En jaaaaaaaa
    Ik wil ook ijsje!
    *loopt gelijk naar de c1000*

15. puzzcat24

Ohh ja super
    Ik zou de foto graag willen zien ;)

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha puzzycat. was je ijsje wel lekker?

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hoi over bruidsjurken:

http://www.assepoesterfeestkleding.nl/? ... 3godzWFTRg

Zij kunnen en willen wel meedenken met zwangere bruiden. Ik heb er vorig jaar (niet zwanger..) mijn bruidsjurk gekocht. Ze hebben veel in kleur maar ook gewoon wit, off-white en dat soort dingen. Ze kunnen jurken vermaken en alles wat in het rek hangt kun je meteen meenemen als het goed is zeg maar. Dus ze gaan niet bestellen. Ik was er erg tevreden over.

Over BV, ja het is ook goed tegen darmprobleempjes. En aangezien man en ik prikkelbare darm hebben, ga ik zeker proberen borstvoeding te geven....als het dus niet teveel problemen geeft. Als het te zeer gaat doen dan ben ik zo gestopt denk ik.

Suus, bedankt voor het medeleven voor vanochtend. Het viel natuurlijk weer best mee. Maar ik was wel behoorlijk misselijk en veel te vroeg wakker daar weer door...
    Ben jij al bloed gaan laten prikken?

En meiden, het eind van de spannende periode, de magische grens, is in zicht....pffffff

Oja, Ijs......

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mooi buikje puzz!!

---------------------
    bha ben vanmiddag vreselijk over mn nek gegaan
    yagh :(

19. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zo, net terug van de stad, ff lekker een terrasje gepikt en ook een JAAAAA... ijsje gegeten!!! Ik hang me nu op voor ijsjes en milkshakes! Heerlijk... ondanks dat ik zo misselijk ben!

T is trouwens wel redelijk goed gegaan, zakje niet hoeven te gebruiken gelukkig!

@Claire, ik heb zelf op de verloskamers en kraamafdeling gewerkt, kleine tepels is echt geen probleem, wel ingetrokken tepels! Maar daar zijn ook methodes voor, om de tepels voor de bevalling al naar "buiten" te krijgen.

@Debie, ik mag er zonodig 2 per dag, 1 sávonds/s'nacht en 1 s'morgens. Maar mn HA had liever niet dat ik ze consequent gebruikte, alleen als ik t heel erg nodig had...

@Puzzz, leuke datum, lijkt wel een beetje op die van mij, wij zijn namelijk op 07-09-07 getrouwd! Enne, mooi buikje al!

Hier is nog niet veel van buikje te bespeuren :(

Verder weet ik t ff niet meer... dus als ik iets vergeten ben...

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Zo daar ben ik weer even spieken hoor....ik kon het niet laten en toch is nog spannend bij ons om toch een buikband te bestellen met 50%papa 50% mama 100% ikke om straks de familie te verassen mocht ons wondertje mogen blijven...ik krijg hem morgen al binnen helemaal geweldig....hier is het lekker warm 23 graden op de meter......zo me soep al opstaan voor vanavond lekker met stokbrood heerlijk hier totaal niet meer misselijk momenteel *** klopt ff af******** oh claire vervelend dat je boven de pot heb gehangen.....

Deel Deze Pagina