wat leuk jessica die buikband! ik heb na de positieve test van manlief een babyshirtje met die tekst erop gekregen 8) @ miracles & andere gelukkig dat dat niets uit maakt zat er wel effe over in hier kan ik ook moorden plegen voor milkshakes en ijs
@debie Superrrrrrrrr *smak smak* @princi Joh dus als je een darm prob hebt is het juist beter? Hmm moet mijn artsen echt even aan de mouw trekken voor wat nou beter is @claire joh ik ben ook steeds aan het kokhalzen... Ik leef met je mee @miracles hey das leuk! Het lijkt echt bijna opelkaar Ik heb een tijd terug een gratis buikband besteld een roze Ik zal even zoeken naar de link misschien is die er nog Ships...Nee het is afgelopen...
@Puzzcat, dat had ik 2 jaar terug besteld, maar nooit kunnen gebruiken. Nu heb ik er 2 thuis liggen, wel afwachten of het een meisje gaat worden hihi
@ claire ja zou wil ik het de rest van de familie het vertellen me schoonouders geven als het goed is eind april begin mei een feestje nog voor hun verjaardag en dan loop ik gewoon naar binnen met die buikband hahhah dan zeg ik lekker niks niemand weet et daar namelijk en bij mijn ouders precies hetzelfde daar geeft me broertje een feest voor zijn verjaardag dus ben benieuwd naar de koppen dan hihih maar goed eerst maar het bloedonderzoek enz afwachten het komt nu wel dichtbij allemaal.... kus
Ja Puzz, dat is mij verteld. Dat BV beter is voor de darmpjes en zoiezo natuurlijke weerstand. Maareh dat was wel door de borstvoedingmaffia....
he bah, heb een hekel aan dat woord, borstvoedingsmaffia, hier werd ik juist gek na de 12 weken van mensen die de fles gaven en het belachelijk vonden dat ik de borst nog gaf. Heb zoiets van doen wat je wilt, heeft allebei voordelen
@ surf ja hij is weg en ook al was ik verdrietig ben nu erg opgelucht! huis is meteen stuk schoner hihi maare hij viel esmay aan als ze aan zijn staart trok of aan zijn poten zat en heb strax nog een hummel lopen heb ik strax helemaal geen aand8 meer voor hem
Zit iedereen soms op terrasjes? We hebben hier net even twee klimplanten tegen het huis geplant. Leuk leuk! En ook ik ga zo even een ijsje halen...eindelijk....
geen terassje maar in de tuin aan het werk geweest. Zo lekker onderuitzakken voor de tv fijne avond meiden
Heej hi.. Puzz mooi buikje hoor... en misselijk..dat had ik dus vorige week.. ineens heel erg.. een week lang.. is nu weer over.. alleen als ik ga hoesten dan kokhals ik meteen weer.. heel handig.. NOT.. @Debie.. ja nog maar steeds met 2 namen. was de reacties kwijt op de vraag of iemand t erg vind als ik met ICHTUS verder ga.. dus dames.. nog een keer dan maar..
ik heb lekker de hele middag niks gedaan.. ijsje gehaald in de stad.. lekker ff gewandeld en verder he-le-maal NIKS..heerlijk.. lekker buiten gegeten.. sla met rosti rondjes..en hamburgertje.. YAM.. lekker makkelijk en fris.. Ben wel moe...errug moe..
Ik hoopte dat die misselijkheid te maken had met die appelsap,of dat ik weinig at Maar niks is minder waar! De hele dag met een volle buik of een minder volle buik Maakt niks uit... Arrggh... Ik hoopte dat ik geen last zou hebben...
hola ladies, Hier even een klein berichtje van ons. Maandag hebben we onze termijn echo gehad en hebben we het hartje zien kloppen! Heel bijzonder! Alles is in orde. We zijn super blij. Grtjs, Aleida
Hier ook nog even een berichtje.. Nogsteeds bloedverlies. Vandaag bloedgeprikt, dus nog even de uitslag afwachten. A.s. donderdag dan eindelijk de eerste afspraak bij de VK (intake + termijnecho). Spannend!! Groet, MamaT
Jee MamaT , wat vervelend. Hoe lang heb je dat nu al? En maak je je zorgen of valt het wal mee? Verder...kan ik eindelijk lekker uitslapen....ben ik kei vroeg wakker . Wat is dat toch?! Donderdag toen ik zo moe as de hele dag, was 's avonds mijn buik ineens groter. Is ook zo gebleven. Leuk leuk! En ik weet natuurlijk dat het gaat gebeuren en toch ben ik er steeds verbaasd over. Haha! Fijne zaterdag alvast
@Bruisje, geen probleem hoor!!! @MamaT, jij donderdag ook een fijne echo! @Aleida, gefeliciteerd met je mooie echo! VANDAAG 9 WEKEN!!! JIPPIEEEE Volgende week zondag vieren we mn verjaardag, dan zou ik dus 10 weekjes zijn en dan willen we t aan de familie gaan vertellen! Wil dan eigenlijk roze met blauwe ballonnen ophangen, kijken of t kwartje valt en dan de taart versieren met roze en blauwe muisjes, als ze er dan nog niet achter zijn, dan moet t dan toch wel duidelijk zijn denk ik! Ben donderdag de 16e trouwens jarig, vind t wel erg leuk dat ik dan alweer mn 3e echo krijg!
morgen, hier ook vroeg wakker maar dat heb je met een dame die 6:30 uitslapen vind miracles leuk idee zo met een taart, mag aannemen dat ieder de hint snapt Vandaag lekker in de tuin verder en zo eerst ff de boodschappen bij de ah halen. Dat is het voordeelalsje vroeg wakker bent, is het bij de winkels lekker rustig