Miracles.. Leuk idee die taart en balonnen.. dan moeten ze t wel snappen dacht ik!!! Ik ga dan verder onder ichtus!!!.... KNUF
@Ichtus, ik weet dat ik je naam ergens van ken, van eerder, toen we nog niet zwanger waren, maar weet toch ff niet meer waarvan hoor... *brein laat me in de steek*
Sja.. zou kunnen.. ik postte nog wel s bij nod.. en zat natuurlijk bij de Feb2008 mama's dus kan heel goed dat we elkaar wel s zijn tegengekomen hoor..
Ik ga dus verder met ICHTUS... Ichtus is dus Brruisje en andersom.. dit scheelt een boel in en uit gelog...whahahah
bah, net gegeten en voel me nu toch weer misselijk worden. Heb trouwens echt ontzettend veel moeite met drinken, koffie kan ik de geur nog steeds niet van verdragen, thee word ik alleen maar misselijk van voor mijn gevoel en prik smaakt me ook niet, moet mezelf echt verplichten om te drinken
Zooooo... fotoalbum ook weer aangepast.. ik ben er klaar voor.. @Debie.. ja die banner is wel vol je..whahahhaa en Ranja hielp mij heel goed...of dubbelfrissss..kleine slokjes... @Vroeg wakker.. hier was Marijn een uur of 8 wakker geloof ik.. misschien wel eerder, maar dan gaat ie spelen.. om 8 u is ie t dan echt zat en wil ie eruit.. De andere 2 zijn dan al beneden.. en met wat mazzel maakt jur dan ontbijt voor hun beide.. hoeft niet hoor, maar soms kunnen ze gewoon niet wachten..de ene keer maakt ie t vast..en de andere keer komt ie me halen.. en dan ga ik er ook uit...
Heey, Gisteren 2e echo gehad en het was goed gegroeid. Zag er allemaal goed uit. Hartje weer gehoord, weer zo bijzonder. x leeuwinnetje
Ha Ichtusbruisje, Ff wennen wel hoor...haha... Zo ik ga ff badderen met mijn duffe hoofd. Ben benieuwd of dat vandaag nog weg zal trekken!
Oh en Miracles, dat vind ik echt een leuk idee met die taart! Wat ze het spannend zijn! Ik vond het al zo spannend om het gewoon te vertellen op mijn werk!
Meiden, misschien dat jullie misschien een leuk ideetje hebben... Ik wil volgende week een kaartje versturen naar een vriendin, daarin wil ik haar laten weten dat ik weer zwanger ben. Nu wil ik een foto van ons hondje op de voorkant zetten, maar nu wil ik er eigenlijk nog een leuke tekst bij verzinnen om het leuk te brengen zeg maar, heeft iemand een ideetje?
@leeuwin... super dat je een goede echo had...geniet ervan @Princi..dufhoofd..hmmm.. nou hier een lange dag met een duffe kop..er is paaswake vanavond waar ik moet zingen.. leuk hoor, maar tis om 20.15 alles opzetten.. (apparatuur) en dan inzingen en van 22u tot 23u de paaswake.. dus t wordt een latertje hier...ga vandaag maar lekker rustig aan doen.. ik doe niet anders... Maar dan moet ik wel nu gaan douchen en aankleden en ff de boel opengooien.. nog ff bedden verschonen en de was aanzetten.. vanmiddag nog ff zuigen en dweilen en dan is de boel weer klaar.... ik ben er ff vandoor liefs BRUIS
@Aleida superrrrrrrr meid wat voelt dat goed he? @mamaT meid wanneer krijg je de uitslag? Vandaag nog? @miracles gefeli met je 9 weken! @leeuwin Awww superrr weer een leuke echo! @ichtus/bruisje ohh meid je zingt? Ik ken niemand die zingt Yay nu wel! En hier.... Ik heb een topic geopend viewtopic.php?f=38&t=147591 En ben helemaal geshocked,ik had niet gedacht dat je na de 12de week nog ziek kon zijn Al had ik wel van mijn schoonzus gehoort dat ze de hele 9 maand ziek was,maar ik dacht ohhh dat is zeldzaam Daar kom ik nu van terug!
bij esmay duurde het voor mij 14 weken ongeveer hoop nu eerder vandaf te zijn JEEEEEJ! puzzzz en ichtus 11 weken!!
Jij bent al vanaf de bevruchting al misselijk zowat meid Ik ga super hard voor je duimen dat je binnen deze week niet meer misselijk bent! *uch ik heb gesproken* En ja super niet 11 weken! Begin van de 12 week...oehhhh Ow en btw ik las wat grofs in de veronicagids "Katja schuurman is zwanger!" Maar ze heeft ja een mk gehad... Vind het zo sneu voor haar... Als ze ook maar 1 tijdschrijft opend word ze er mee geconfronteerd...
Ja dat vind ik ook sneu voor Katja, maar dat is wel een beetje t lot van een bn-er natuurlijk.. dat t nu na 12 wk nog fout is gegaan is dan wel extra zuur nu.. dan weet dus net iedereen dat je zwanger bent en ja dan komt ook het mk nieuws het hele land door.. De confrontatie iedere keer zal wel heel hard zijn ja.... en JEUH... IDD de 12e week is ingegaan... wat ik wel lekker vind nu is dat ik bij de eerste hoor die is uitgerekend zeg maar.. in feb.2008 was ik 1 van de laatste.. nou ja.. ikwas 12 feb uitgerekend, maar hij kwam pas de 26e.. dat vond ik wel moeilijk.. je wil dan zo graag bevallen en iedereen poept er 1 uit en zelf zit je maar te wachten en bij elke kramp te hopen...nu zal ik iig niet de laatste zijn..(niet naar bedoeld voor de laatste hoor...we blijven jullie steunen till the end!!!)
He Leuk, Bruis, dat je zingt! O ik bedoel Ichtus. Zing je solo of in een koor. En leuk dat jij rustig aan doen noemt en dan vervolgens alles gaat open gooien, bedden gaat verschonen, wassen gaat draaien... Miracles, tja voor op dat kaartje...kijk ik bedenk dan ook zoiets en roep het dan vervolgens gewoon heel hard omdat ik dan zo blij ben, aan mij heb je dus niet echt een goeie dan.... Katja...ik vind het echt heel vervelend voor haar. Wat lijkt me dat erg dat iedereen het gewoon weet en dat je er echt de hele tijd mee geconfronteerd wordt. Ik krijg langzaam een broekenprobleem. Maar ik vind een positiebroek nog zo overdreven....
whahaha PRINCi.. dat is voor mij rustig aan doen hoor..whahahah.. als ik echt bezig ga dan gaat er een emmer en sop mee naar boven en de stofzuiger ziet dan alle hoeken van t huis..nu is t puur voor t oog... en ik zing in een koortje en solo..ben vooral musicalfreak.. zat hier op de musicalschool maar toen ik zwnager raakte van Jur ben ik gestopt... kosten waren toen 800 euro per jaar en dat is me bij parttime werken en kids echt te duur.. buiten dat was het 2 volle avonden in de week en daarnaast nog je tourneetjes e.d. dus er gaat veel tijd in zitten.. ik mis dat wel hoor, maar zo met wat vrienden brallen we nog regelmatig samen ...SPeel een beetje piano , en gitaar.. maar hubbie is wel de pianist in huis..onze piano is alleen aan een stembeurt toe merk ik...zo weer genoeg over mezelf.. En princi.. gewoon een positiebroek halen.. die van noppies of mama-licious (bij prenatal te koop) zijn net gewone broeken.. alleen de band om je buik zit heerlijk en bij de knoop zit het niet zo strak.. als ik er een riem in doe is t net een heupbroek.. je zult zien dat t echt een verademing is..je verraad niets, en toch zit t stukken beter..