@MamaT.. jemig lees dat je nog steeds bloedverlies hebt.. zal geen geruststelling zijn zeg.. hopen dat de uitslag goed is en dat je echo een pracht beeb laat zien...knuffie
meiden kom alleen ff dag zeggen, stond vamorgen om half 8 bij voetbal en zo naar verjaardag zus. Wordt al 40!! Dusse missch.vanavond weer. Heb links aan zijkant beetje trekkend gevoel, kan dat bandenpijn zijn?? mamat:sterkte ichthus: leuk zingen maarre tjee..lange avond!! heerlijk sommige al week 12 in..hier bijna 10!!
Leuk ichtus. lekker is dat hè zingen. Ik doe het ook erg graag en heb nu dan zangles. Erg leuk! ik heb muziektherapie gestudeerd (werk helaas op het moment niet als muziektherapuete, maar dat komt wel weer). Speel ook verschillende instrumenten. Heerlijk vind ik dat, lekker gitaar spelen en zingen erbij...hmmm Ja ik ga zo eens kijken naar positiemode. Ben denk ik hier vooral op de Miss Etam aangewezen. Ik heb grotere maten (46) nodig namelijk. Duseh Bruis, jij bruist van energie...Dus dan kan er wel een vierde kindje bij. Leuk zeg. Zou ik denk ik niet trekken. Succes en veel plezier vanavond in elk geval! Suus, ja dat kan wel bandenpijn zijn denk ik! Zo nu de stad in.
ach vier kids.. je groeit er letterlijk in.. na jur zei ik ook.. dat doe ik NOOOIT weer.. veel te druk en jemig wat een omschakeling.. en na lisa zeiden we ook.. 2 is wel genoeg.. en ook na marijn heb ik heeeeeel lang gezegd.. nu zijn we compleet, maar na de mk in november(was ongeplande zw.schap) kwam de wens bij mij wel heel erg terug....ook dit gaan we wel redden hoor.. En leuk je zingt ook.. gaan we bij een meeting een keer lekker lallen..whahahahaha
Hier weinig nieuws... Heb nergens zin in en ben kapot! Gisteren tijdens de fotoshoot voor vriendin wel een zwangerschapsbroek aangehad ondanks dat hij wat los zat zat hij wel heeerrlllliijkkk!!! ga hem denk ik binnenkort maar zelf kopen....
bedoel je het blad Vriendin kleintje?? zo ja.. wanneer komt ie uit?? ga ik m natuurlijk wel aanschaffen..whahaha
goeiemorgen allemaal! behoorlijk wat gebabbelt net lekker uitgebreid gedouchet en nu een maskertje We zijn een beeetje vroegggggggggggg Maar gister aaf hebben we het geboortekaartje al gemaakt 8) met een ingewikkelt tekenprogramma. Langleve de man nu wachten wat het wordt hoef alleen nog speciaal papier te kopen en te drukken @ ichtusbruisje... effe wenne hoor! @ suusje... hier ook al behoorlijk last van bandenpijn vooral wanneer ik moe ben of teveel doe
Ja voor het blad... maar dan voor een speciale editie vriendin XL Edit: en hij komt naar verwachting pas eind mei of ergens in juni....
pffffffffff wat een lekker weertje hier zeg buiten maar oh wat ben ik misselijk zeg pffff me ontbijt lag er al weer uit nu als een zombie op de bank hangen maar......... kan ook geen kant op aangezien hubbie gekneusde ribben heeft anders zou ik zeggen we gaan lekker ff uitwaaien op het strand niet dus jammer genoeg..............
Ja het komt al aaridig deze kant op hoor word al donkerder hier bahhhhhhhhhhhhh zeg He je moet een keertje gezellig langs komen in het mooie Leerdam joh
Oh Ja waar was je in leerdam???? en dan kom je niet ff bakkie bij mij halen whhahahhahah heb altijd de koffie klaar hoor of een sappie
waren in de binnenstad aan t shoppe was daar al eeuwen niet meer geweest manlief geslaagd voor paar schoenen en daarna met zn alle broodje en thee genomen bij bakker bart
in de stad zelf ik was nogal doodmoei al voor dat we gingen dus... was zelfs helemaal vergeten dat we belooft hadden mee te gaan
oke hihiihh ben je langs bij de wibra gelopen dan heb je daar verder op dat grote plein ken je dat bij de rabobank???? daar woon ik vlakbij namelijk aan de linker kant bij grote flats......... kom een keertje gezellig bakkie halen woon tegen over het station