JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa daar aan de linkerkant achter het gemeentehuis staan flats van die rooie en daar wonen wij 1 hoog
wowie zeg hormonen in combo met boodschappen op zaterdag is levensgevaarlijk wat een idote drukte zeg en iedereen slof slof slof en midden in t gangpad met hele group kleppen en jij maar wachten dat je er langs kan WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo frustratie van de dag eventjes een paar boodschappies doen
Pfff... boodschappen, ben ik blij dat we die gisteren al gedaan hebben! Had echt geen zin in mensen die denken dat de eerste paar weken de winkel niet meer open gaat, vreselijk... Ik ben net ff naar de prenatal en babyplanet geweest, heb een leuk rokje van mamalicious gescoord! Moet al een beetje gaan inkopen, want als ik 14 weken ben, gaan we 2 weekjes op vakantie naar Kos!
ik heb ook een rokje van mama-licious.. (nu aan toevallig).. ideaal..hij is alleen langer dan ie in de winkel leek.. nou ja.. maakt ook niet uit..zit iig heerlijk..
Ha Ichtus, ja gaan we een keertje lekker lallen . Leuk! Ik heb nog een spijkerbroek gekocht bij Miss Etam en heb nu dan toch de linnenbroek aan die ik vorige week al bij Miss Etam kocht. Zit idd een stuk lekkerder al die positiekleding. Ik zit wel ineens de hele dag aan mijn buik. Haha. Valt niet op. Bandenpijn. Hier soms ja. Ik moest gisteren hoesten toen ik op mijn rug lag...poeh...toen voelde ik ze wel ja die banden. Net alweer anderhalf uur geslapen. Ineens was ik op. Nou dat blijkt. Zo lang slaap ik overdag normaal nooit. Vanavond komen vrienden van ons die al langer zwanger zijn. Leuk, kunnen we lekker bomen over babietjes samen....tot de mannen over computers beginnen natuurlijk....hahaha
Ja, Kos... ben aan t aftellen hoor, 17 mei vertrekken we! En bandenpijn, ik voel t zo nog niet, maar als ik moet niezen... AUWWIE Ik had trouwens de vorige keer toen ik zwanger was, al een positie spijkerbroek van mamalicious gekocht, maar moet m nog korter laten maken, voor als ik m binnenkort nodig heb! Buikje is zo namelijk nog niet veel van te zien, maar merk wel, dat ik mn broeken niet meer zo goed kan verdragen, drukt in mn buik, omdat t heupbroeken zijn, zit niet meer zo heel lekker moet ik eerlijk zeggen!
Nee Miracles, dat had ik ook. Dat mijn broeken nog wel dicht konden maar dan zat het te strak en dat was echt niet fijn. Nu deed ik het deze week met een elastiekje om de knoop, maar dat is niet echt goed voor de rits. Dus nu dan een positiebroek. Zit lekker moet ik zeggen en ik voel me nog zwangerder. Jaja ik zou ook aftellen als ik jou was. Ik hoop heel erg dat je je dan nog weer beter zult voelen!
Nou, moet eerlijk zeggen dat ik me vandaag eigenlijk wel redelijk voel! Heb nog niet 1x hoeven overgeven of zelfs kokhalzen! Das al heel wat, misselijk ben ik wel nog steeds, maar ben al blij dat mn klachten vandaag een stuk minder zijn! Ik hoop dat ik t ergste hiermee gehad heb en dat ik me wat dat betreft weer wat beter ga voelen! Kan ik ook eindelijk gaan genieten!!! Wat is t rustig hier vandaag zeg, iedereen lekker buiten met dit weertje???
zo wou ff de mooie foto met jullie delen meiden mijn 1ste buikband............en kon het niet laten om me foto te bewerken wat ik wel meer doe hihihi wat een lekker weertje nog zeg.............. *****oeps hij is al wel verkleind maar toch komt ie er groot op hahahaha*************
Hallo meiden nou ik heb bij miss etam zwangerschaps kleding gekocht. maar viel eigelijk achter over bij de kassa hoeveel ik kwijt was haha.Me eigen broeken kan ik niet meer aan.Nou me eigen ouders ook vertelt dat ik zwanger was en sprongen een gat in de lucht. @Jessica word dit jullie 2e kindje ook.ik heb ook al zo mooien buik
Corel paintshop 12 als je foto bewerkt wil hebben zeg et maar hoor ik maak het wel voor je hihi ik heb ook geboortekaartje voor me vriendin ontworpen
Hier ben ik ook weer even, gister gewerkt tot 23:00 uur en vandaag lekker genoten van de zon! HEERLIJK!! Ik ben vorige week naar de stad geweest om te kijken voor broeken, maar kon niet slagen, bovendien had ik het geduld niet om in de lange rijen voor de paskamers te wachten....Ik heb wel op marktplaats een spijkerbroek gekocht en die zit nu nog wel goed, maar ik denk niet dat ik hem mijn hele zwangerschap kan dragen. Het is nl zo'n heel laag model, en vrij strak om de bovenbenen....Ik kan 2 zomerbroeken nog aan die zitten ruim, maar ik denk dat ik over 2 weken ofzo even weer ga kijken, maar dan wle op een doordeweekse dag... Morgen noet ik werken al om 12:00 uur... tot sluit dat zal dan een uur of 23:00 uur zijn ben ik bang. Ik werk in een restaurant als restaurant gastvrouw ( bediening) En dan zijn deze dagen natuurlijk wel pittig....Maandag, t/m woensdag wel lekker vrij!!
Hoi Kiwi, Gezellig dat je mee komt kletsen. Als je Claire even een pb-tje stuurt zet ze je ook op de november mammasite als je dat wil dan dus. Onder haar berichtjes heeft zo ook een linkje naar die website. Zo ik wens jullie allemaal fijne paasdagen. Ik ben natuurlijk weer veul te vroeg wakker. wat een gedoe zeg, heb je vrij en dan... Hoe ging het Ichtus? Gister dus met zingen?
goedenmorgen allemaal, Hoe gaat het hier man o man wat was het lekker weer zeg gisteren vriendlief heeft net een nacht dienst achter de rug dus moet sssssst zijn en esmay ook whahaha