Jeetje... suc6 meid. Denk maar gewoon aan de 3 dagen die je daarna vrij bent. Heb je geen last van de geuren in het restaurant? Als ik sommige eten zie/ruik begin ik te kokhalzen.... Goede morgen verder... Ben echt te vroeg wakker, kan ineens niet meer uitslapen. *domper* Gisteren was het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer. En nu schijnt het zonnetje hier ook al... hoop dat het weer zo wordt als gisteren @ Positiebroeken.. Ik pas gelukkig nog steeds mijn "Low waist" modelletjes Buikje begint hier eindelijk te zien in strakke shirts Gisteren kwamen we een vage kennis tegen tijdens boodschappen doen, en die keek naar m'n buikje en zei meteen... leukkkkkk gefeliciteerd hoor!!!!! ( en die kon het echt niet weten...) ik ook nog flauw doen... waarmee?? ben niet zwanger... bedankt... Hij wist niet waar die kijken moest... haha me vriend maar gauw zeggen dat het wel zo was. Flauw... Gaan jullie verder nog wat leuks doen?? Ik vanmiddag saai alleen thuis. Vriendlief gaat naar voetbal... Yeej fijn zo'n seizoenskaart Morgen gaan we auto's kijken, dit hebben we gister middag ook gedaan. Meer family sized. We hebben nu een Peugeot 206 3 drs... incl. bijbehorende geluidsinstallaties in de kofferbak, waar nu dus maar 1 boodschappentas bij in past...en da's niet zo handig. En geluidsinstallatie weg is GEEN optie vind m'n vriend. Dan maar grotere auto, met meer kofferbakruimte voor én geluidsinstallatie én kinderwagen én boodschappentas... Gelukkig duurt de zwangerschap nog even... want als het op auto's komt is ie zo kritisch en z'n eisen pakket is behoorlijk.... 8) Ik ga maar eens richting douche... Fijne dag allemaal
Goeiemorgen allemaal! Hier nog eentje die al om 7 uur naast t bed stond! Droom de laatste tijd toch zo vreemd en akelig, brrr... was blij dat ik op kon staan! @Kiwi, welkom en gefeliciteerd natuurlijk! En iedereen natuurlijk een fijn pasen!!!
goeiemorgen allemaal! hier rot nacht gehad kat heeft blaasontsteking kon de dierenarts niet bereiken maar toen dacht ik blondje je hebt nog peniciline ervoor liggen van de vorige keer voor iedereen
goede morgen.... Hier ook wakker, maar vraag niet hoe.. @Princi.. zingen ging goed hoor.. was wel laat.. was doodop!! Hubbie is aan t pianospelen in de bajes en is om 11.30 weer terug...dan gaan we uitgebreid paaslunchen.. Maar eerst maar s de ontbijtresten opruimen.. dan de haren van ons allen in de plooi zetten en dan ben ik er weer..... Allemaal VROLIJK PASEN!!!
Ik heb hetzelfde prob hier,onze stippie heeft weer een ontstoken oogje ik heb gelukkig nog prednison druppels liggen van de vorige keer En dromen?Pffttt breek me de bek niet open! Ik moest in mijn droom snorrie weg doen en wel aan mijn schoonzus haar zoon Je zou denken das niet erg,maar die jongen heeft geen geweten of sympatie Hij heeft 3 stoornissen en is zeer sadistisch tegenover dieren... Geloof mij in mijn droom werd ik panisch en janken! Pfftt werd moe wakker...
Valt mee, heel afentoe maar. Met Luuc had ik er helemaal geen last van. Ik had toen wel snel last van moeie benen toen ik over de helf was. En nu is dat dus in de zomer, dus ik hoop eigenlijk dat het niet al te erg wordt....In de zomer is het altijd topdrukte bij ons. Maar goed we wachten het maar af!
Inderdaad afwachten maar, wil je toch succes wensen vandaag met zo'n lange dag. Ikzelf ben nu al weer moe... Ben blij dat ik 4 dagen vrij ben.
ik hoef gelukkig zaterdag pas weer te werken... @meiden met zieke kittys..balen zeg.. hier alleen stresskat, maar das weer aan t bijtrekken.. t beesie was helemaal kaal..zag er werkelijk niet uit..maar er zit weer haar op!!! volgens de dierenarts moest ik maar met m naar een dieren psycholoog om er achter te komen waar de stresss vandaan kwam.. JA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAG.. hij kon nl zelfs bang zijn voor een boom in de buurt bijvoorbeeld.. nou dan loopt ie daar maar niet langs.. begrijp me niet verkeerd.. tis een lief dier hoor, maar wel een dramkont.. tis niet echt een schoothuiskat.. komt eten thuis en slaapt snachts binnen, maar verder zie je m weinig...
Goedemorgen dames, VROLIJK PASEN!!!! Even een vraagje. Wij zijn ook een beetje aan het rondneuzen voor een grotere auto maar ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken. Mijn vriend heeft het over een Kia Sorento, helemaal gaaf maar zo duur. Hebben jullie nog tips??? Verders alles goed met iedereen? Hier alles prima gelukkig. Donderdag weer een echo, ben benieuwd of ons ukkie weer flink gegroeid is. Tot snel, XXX
trieske wij hebben een kia carens, vonden de sorento ook mooi maar hele stugge vering. Weet niet of je al eerder kia hebt gehad, wij wel, maar zijn wel auto's die aardig wat herrie maken en vind dat hij redelijk vaak bij de garage staat. Bij ons is het de zaken wagen dus al die reparaties maken me niet uit maar prive zou ik er niet snel voor gaan, zou dan liever een tweedehands auto willen van een wat beter merk. Zelf heb ik net een nieuwe yaris, toyota ben ik weg van, heerlijke auto's alleen zijn de grotere wel duur
seat altea xl ook een erg mooie wagen en beetje in dezelfde prijsklasse als de sorento meen ik, vrienden hebben hem en rijd goed zeggen ze
Fijne paasdagen allemaal!! Draag nu ook sinds 2 dagen mn positiebroeken en voel me direct veel meer zwanger nog twee weekjes en dan kunnen we het eindelijk aan iedereen vertellen, kijk ik naar uit!! Verder hier weinig nieuws. Voel me goed, niet misselijk, beetje moe 's avonds, alleen eigenlijk gevoelige tepels, dus mag niet klagen als ik sommigen van jullie lees. Dinsdag voor het eerst naar de verloskundige (intake) en dan een afspraak voor de 12 weken echo. Heb al wat echo's gehad bij de gyn, maar omdat nu alles goed is ga ik nu over naar de vk. Krijg je bij een eerste intake bij de vk ook het hartje te horen of is het alleen een gesprekje?? liefs loezz
Iedereen die zwanger is gefeliciteerd Ik ben 12 november uitgerekend.. :d dus nu ruim 9 weken zwanger
Loezz, ik kreeg bij mijn eerste vk afspraak meteen een echo en zag ik het hartje knipperen, horen nog niet, is volgens mij pas na 12 weken ofzo?! Maar bij sommige hoor ik dat ze alleen een gesprek hebben en daarna een echo plannen,dus ligt eigenlijk aan je vk! Spannend he?!
Heey, Allemaal fijne paasdagen. Vanochtend had ik een paar eitjes verstopt in de tuin en ons zoontje van 16 maanden vondt het helemaal geweldig. Echt grappig om te zien. @ Miracles, ik had ook een kaartje gestuurd naar de familie. Met: WAUW WAT STOER IK WORD GROTE BROER MAAR MIJN BROERTJE OF ZUSJE IS NOG HEEL ERG KLEIN DUS HOU HET NOG EVEN GEHEIM. Had dus een foto van ons zoontje voorop gezet. Ze vonden het helemaal geweldig
@Leeuwin, das inderdaad erg leuk, jammer dat ik er niets mee kan, t word ons 1e kindje! Dus denk dat ik er een versie van maak met onze hond, kijken of ik daar iets mee kan!
Hey hey, Weet iemand nog die link van de hyves van de nov mama's??? Ik kan 'm op hyves niet vinden... XXX