hee meiden,rustig hier! nog 1 nachtje ben ik 10 weken, voelt als weer een mijlpaal en dan op naar de 12! Novemberhyves geen idee.. mijn vk maakte bij intake wel een echo. Ligt er idd aan of vk een eigen echo apparaat heeft staan volgens mij. Hartje laten horen doen ze nog niet.. verder geen idee wat er nog geschreven is. Ga ff afwassen en wat in de tuin doen..morgen kom ik nog wel ff bijlezen! Groetjes
en grotere auto.. wij gaan voor een toyota picnic.. 7 persoons...(vind alleen de naam zo sneu) maar goed... wel erg praktische auto..en toyota gaat gewoon nooit stuk...heerlijke auto's.. schoonouders hebben toyota Verso..heerlijk groot en rijdt geweldig.. is alleen niet te betalen.. en tweedehands zijn ze er bijna nog niet...hij wil vast niet ruilen nu..hmmm...
Wat verveel ik me... Echt zo erg... Hubbie zit Call of duty te spelen en pffttt stom spel... Dood en verderf op het menu... En mijn WoW card is op... Ik wou dat wij een auto hadden was ik gelijk naar het strand gegaan! Even uitwaaien!
Over auto's en tips gesproken.... Vertel eens deskundigen....welke kinderwagen moeten we kopen? Onze beide ouders willen er ons een geven dus we dachten we gooien het bij elkaar en kopen een mooie nieuwe....
Ik ben nog geen deskundige op dat gebied, maar heb wel een voorkeur. De bugaboo cameleon. Daar gaan wij voor.
Ja Annie, die heb ik ook gezien en wordt erg aangeprezen door vrienden van ons die nu in verwachting zijn van hun eerste... Ik vind het toch best lastig want er is zoveeeeeel.... Hoe is het met jou verder? Ben je al iets geruster?
Haha, nee nog niet geruster. Helaas nog een aantal dagen wachten en dan hopen dat de onzekerheid af neemt door een goede echo! Is het jouw tweede kindje? Mijn schoonzusje heeft hem klaar staan voor ons neefje. Ik vind hem geweldig en handig. Mocht er ooit nog een tweede komen, dan kunnen we een nieuw kleurtje erop gooien. Hij rijdt heerlijk in ieder geval.
Ha Annie, Nee eerste kindje. Oja woensdag heb je echo toch? Spannend en leuk! Komt vast goed. We gaan vast binnenkort wel eens proefrit maken met de bugaboo Zo ik ga f hangen en dan weer lekker slapen. Ben jij ook zo moe? Tot morgen en welterusten alvast!
Ja dat is een van de weinige kwaaltjes van mij. Heel moe! Vanmiddag al even op bed gelegen en ga zo ook weer. Hoop dat woensdag alles goed is. Weltrusten meid!
morgen meiden, sorry dat ik er gisteren verder niet was maar was zoooo ziek! hoop dat vandaag beter gaat... @ hier morgen middag naar de tandarts krijg gelukkig wel verdoving brrrr als ik al aan gaatjes vullen denk krijg ik al de rillingen.... en 15 April komt erg dichtbij das voor mij toch nog wel een hele spannende datum mijn eerst zwschap kreeg ik dus 15 april een mk (MA) maar gelukkig heb ik al eerder het hartje zien kloppen was toen niet zo. en 17 April weer een echo!! =D>
Goeiemorgen! Hier nog eentje, was zo ontzettend moe gisteren, was al om 19 uur in slaap gevallen op de bank! Daarna maar gelijk mn bedje op gezocht! Ik las iets over kinderwagens, ik wil graag de Quinny buzz 4, vind t echt een mooie handige wagen, ben er alleen nog niet uit welke kleur t word! @Puzz, WoW? heb ik ook gespeeld, is wel al een tijdje geleden maar toch, mn hubbie speelt t nog regelmatig! @Fl3x, hoop dat je je vandaag wat beter voelt! Enne tandarts? Ik krijg ook al de kriebels, heb ook sinds 2 dagen wat last van een tand, maar wacht nog tot ik over de 12 weken ben met naar de tandarts gaan, want die stress wat ik daarvoor heb, wil ik mn frummelke nu niet aandoen! Nog 3 nachtjes slapen, dan ben ik jarig en krijgen we weer een echo + intake van vk \/
Wij hebben heel even een bugaboo gehad. Wij vonden het een ramp!Past niet mooi in de auto.rij niet goed. In de winkel rijd hij perfect maar op lange afstanden nee dank je wel [-X Wij zijn helemaal quinny fan.Ik heb zelf voor onse zoon een quinny buzz.en voor in de auto hebben we een speedi.Maar dit word onse 2e kindje dus we hebben nu een nieuwe duowagen van topmark.Kan niet wachten tot de kleine er in ligt bij zijn broertje. Morgen hebben wij weer een echo zo spannend. nou meiden wij hebben zo een rond vaart van 2 uurtjes.en daarna moet mijn man aan het werk.fijne dag iedereen =D>
Wagens? Ja daar zit ik ook een beetje mee in dubio.. Ik vind de joolz erg leuk en ook handig inklapbaar voor een kleine auto en de mutsy slider vind ik ook super, erg luxe. Bugaboo vind ik persoonlijk niets, kindje ligt zo laag en mijn vriend is zo'n 2 meter vind ik niet zo'n leuk gezicht... De buzz 4 heb ik ook naar gekeken, maar schijnt dat de bekleding, die juist zo lekker zacht is, snel gaat pillen. dat is natuurlijk minder mooi. Maarvind ik verder een erg leuke wagen.
Hey dames! Zo wat kletsen jullie veel!!! Hier weinig nieuws. Gister drukke dag want en het was pasen en onze zoon werd 7 dus een hok vol visite. Nu gaan we lekker met het gezin paasontijten. Voor het laatst met zn vieren. Ik lees morgen even bij. Liefs
Hallo Allemaal, Bedankt alvast voor alle kinderwagentips. Hanidg ook voor dit soort dingen vind ik. Ik hoor graag nog meer tips. Zo ben weer eens bekaf zeg. Ik heb de hele nacht gedroomd over kinderwagens en over Texel waar we waarschijnlijk op vakantie gaan in de zomer. Echt uitgerust vannacht ben ik dus niet. Dadelijk paasbrunch met mijn familie. Dat wordt vast gezellig. En dan vanmiddag maar weer crashen op de bank of in bed. Hoe is het verder met jullie? Fl3x, wat verevelend dat je je weer zo beroerd voelde zeg. Elliesje, gefelciteerd met je zoon.... Er was nog meer waar ik op wilde reageren...maar weet het niet meer...
Ik heb een pik zwarte x-adventure met 4 wielen Weet nog niks van de wagen heb het bijna 2 jaar geleden gekocht