November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Jessica, succes meid, zal een zware week worden! We hopen op een goede uitslag!

Ik vertrek zo ook naar mn werk, had vanmorgen ook weer problemen met de misselijkheid, maar heb boterham toch binnen gehouden gelukkig!

Tot straks!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal!

Afspraken voor 14 april!

14-04-09
    10.10
    Brenda1122
    1e echo

14-04-09
    10.40
    miss moneypenny
    1e echo + intake verloskundige

14-04-09
    ?
    Zeepbel83
    intake verloskundige

14-04-09
    ?
    Jessica26i
    Bloedonderzoek

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik had mijn box 2 mnd van te voren staan en er zilverfolie ingelegd nou mooi niet dat meneer chico daar in ging! totdat ik het weg had gehaalt om te kijken wat hij zou doen nou kom de volgende ochtend beneden wie ligt er in die box??? whahahaha die stomme kat hahaha ze hebben echt gewoon door wanneer iuets niet en wel kan pffft :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ iedereen met echo of afpraak Succes!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mijn dametje houdt wel erg van klimmen en nauwe ruimtes hihi

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha, fl3x, een acrobate...

Ja zilverfolie heb ik ook gehoord ja.
    katten zijn alleen idd best slim. En weten dan precies wanneer ze wel en niet erin mogen. Ben benieuwd hoe dat met onze kat zal gaan. Ze is wel bangig aangelegd en dat maakt het dan vaak wel weer iets makkelijker.

Misselijke dames, succes

Jessica, jij ook natuurlijk!

Echo dames....veul plezier!

7. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Goede morgen!!

Na een druk en uitputtend paasweekend ben ik er weer. Zondag 11 uur gewerkt en gister was ik dus uitgeteld... :( Maar ja las het zo mooi weer is kan ik het voor mijn zoon luuc (4jaar) niet maken om de heledag binnen te blijven. Dus de brommer gepakt en lekker naar de kinderboederij geweest...ijsje gegeten, luuc dan en ik een heerlijk stuk apfelsturdel met slagroom! =P~ ..

VANDAAG DE DAG!! De eerste echo!! Vind het wel erg spannend hoor...vanacht er over gedroomt..en ja hoor er was niet 1 frummel te zien maar 2 :confused: :confused: ...Hopen maar dta het geen voor teken is....

Ev :confused: n een vraagje, ik zie dat sommige van jullie al snel een 2de echo hebben..is dat om dat jullie "medisch" zijn...Want ik krijg pas met 20 weken een echo...Ben benieuwd waarom ik hier dat dus regelmatig lees??? :rolleyes:

Ok ga even wat doen hier..tot later!!

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha fl3x, die tafel staat hier ook..alleen ligt daaronder helemaal vol met tijdschriften,kranten ed..hier moet je heel veel weg schuiven wil je er zo door kunnen..
    maarre lekker zo'n meid met zo'n klim en klauterbehoefte!!
    Meiden wat schijnt de zon alweer lekker he?!
    Boodschappen zijn binnen, zo ff door mijn huis..
    Zoon net op school gebracht, helemaal sip. Was zo lekker om thuis te zijn een lang weekend dat ie helmaal geen zin had in rekenen etc. Toen ik zei joh zie je je vrienden weer kreeg ik te horen: ik heb geen vrienden..waarna hij zelf ook wel hard moest lachen..zo stom maar al 8 jaar en nog vind ik t zo vervelend als hij niet huppelend naar school gaat..
    maar goed, zal straks wel weer over zijn die bui!
    Verder voel ik me vandaag niet echt zwanger, geen misselijkheid enzo..
    Hopen maar dat ik dat gehad heb..

Meiden met echo vandaag, succes en laten jullie weten hoe t was.
    Jessica pfffffffffffffffff wat een spannende week. Sterkte meid!!

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ maaike. ik heb bij VK een echo bij intake gehad (8 weken) en nu afspraak met 12 weken termijnecho..
    de andere echos zijn voor een universitair onderzoek waar ik vrijblijvend aan meedoe..

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Goedemorgen dames...

@ Echo's: Veel plezier, wat zal het weer een bijzonder dag worden voor jullie!!! Ik moet zometeen gaan werken maar ik kom vanavond ff naar jullie wondertjes kijken hoor...
    @Jessica: Vandaag dus de eerste stap van een moeilijke week?! Veel succes vandaag en we slepen je wel door deze week heen hoor :)
    @Poezen: Daar kan ik helaas niet over meepraten maar wel erg leuk jullie verhalen en trucjes hier te lezen. We hadden wel een hond maar die hebben in jan in moeten laten slapen, snik.
    @ Hier: Alles okidokie. Voel me goed en donderdag weer een echo... Ben weer zo benieuwd!!!

Nou ik ga maar eens douchen en werken dan kom ik vanavond weer even neuzen.

Fijne dag allemaal,
    XXX

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@ maaike: Mijn eerste echo was zo snel omdat ik verging van de buikpijn en ze wilde een bbz uitsluiten. 2.5 weken daarna was ik zo onzeker dat ik er gewoon niet meer van kon slapen en heb ik een echo laten maken bij een echobureau. Kost maar €35,- en je krijgt dan ook leuke filmpjes enzo. Komende donderdag heb ik dus al mijn 3e echo maar eigenlijk had dat ook de eerste moeten zijn, hihi.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MOGGEL

@Maaike.. dat sommigen meerdere echo's hebben is of medisch of bijv. (zoals bij mij).. omdat de eerste keer (bij 8.6 wk) de meting niet echt duidelijk ging dus wil ze nog een keer meten.. MOOIIIII.. anders was hte bij mij ook pas bij de 20 wk echo.... mijn echo was wel vroeger ivm mk inn nov 08

@Iedereen met afspraak SUCCES.

@Jessica.. jij ontzettend veel suces (gun iedereen evenveel succes) wordt voor jullie nu wel heel erg spannend...knuff

@Puzz.. alufolie werkt e hier idd goed..

@Hardebuiken.. harde buiken zijn helemaal niet erg.. in de hele zwangerschap niet.. maar als je idd.. rond de 20 wk zit en je harde buiken zijn behoorlijk en met regelmaat is het wel zaak dat je rustig aan doet zodat de harde buiken niet omslaan in weeen.. dat wil je nl niet..vandaar dat t tegenstrijdig lijkt..maar is t niet.. als je 3 x een harde buik op een hele dag hebt.. is er niets aan de hand.. maar heb je ze om de 5 of 10 minuten constant.. dan is t wel wat anders...

@Kinderwagens.. wij hebben nog een oudje.. maxi taxi ist geloof ik.. geen idee eigenlijk..
    3-wieler iig..

TIP.. koop er 1 met zwekwiel(en) voor... dat heb ik niet en daar heb ik vanaf dag 1 spijt van gehad.. nu hebben ze dat volgens miju allemaal wel hoor.. maar toch..

En een maxicosi op de wagen klikken is misischien niet zo mooi, maar wel ontzettend handig.. als je even de stad in wilt. of boodschappen gaat doen met de auto hoef je niet altijd je bak mee tenemen.. het scheelt een boel stress, gesjouw en in ons geval gehuil.. Jur wilde echt niet liggen in de bak.. dus die lag standaard in zijn maxicosi.. Lisa net zo.. Marijn heeft wel in de bak gelegen... ook wel een keer leuk...

@euh euh... kattenstront.. wij hebben alleen tegels achter dus geen last van andere strontkanonnen.. die van ons doet t in de bosjes of de kattebak..

en toen was ik t kwijt..

Gister naar verkeerspark Assen geweest.. heerlijke dag gehad.. kinderen vonden t geweldig.. mooi weer.. (ben zelfs verbrand) en niet te druk.. echt super...was wel gesloopt gisteravond...maar t was t waard...

hubbie is vandaag vrij..kiddies weer naar school..en ik.. ik heb zat te doen in huis.. hele weekend gerelaxed dus wordt t nu weer poetstijd.. en laat ik daar nou geen zin in hebben....

Kom zo nu en dan wel spieken vandaag...

KNUFF

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@maaike1977 Ja meid ik ben "medisch" hihi
    Ik heb crohn en moet zoiezo altijd in de gaten worden gehouden ivm ontstekingen

@ichtus Ohh die theorie over hoever je moet zijn voor "knuffel harde buiken" klopt voor 50%
    20 weken voor en 20 weken na dus
    Mooi dan weet ik het meid

Ohh en alu is goed?Moet ik dat maar even doen dan
    Maar ik heb al wat bedacht voor de box ik ga dus de kleed er elke avond en elke keer uithalen als het kindje er niet in ligt en schoonmaken voor de kleed erin ligt

Ik heb een vraag voor onze oude rotten in het vak ;)":
    Ik heb altijd de raam open voor ventilatie anders krijg ik luchtwegen infectie
    Nu heb ik een vraag ik wil graag onze beeb in onze slaapkamer laten slapen en is dat mogelijk?
    Kindje word geboren in okt/nov de koude maanden,en dat lijkt me niet goed voor de weerstand of heb ik het fout ?

14. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Hallo allemaal,

bij deze meld ik me ook aan voor dit forum. Ik had het al gedaan, maar blijkbaar is mijn bericht weg of kan ik het niet meer vinden. Lang leve de hormonen....

Even in het kort mijn verhaal. We zijn in juli 2008 gestopt met de pil. Werd maar niet ongi. Een inwendige echo gehad in November. Alles zag er normaal uit. Als ik in januari nog niet ongi was, zou ik contact opnemen met de huisarts. Dat heb ik dus gedaan. Werd ik doorgestuurd naar de fertiliteitsarts. Daar kon ik afgelopen 19 maart terecht. Na een lang gesprek over het 'proces' dat we in zouden gaan (van bloedprikken tot echo's etc.) omdat het waarschijnlijk iets hormonaals moest zijn wilden ze toch nog even een inwendige echo doen net zoals in november. Bij de echo bleek ik 5 weken zwanger te zijn. Een grote schok natuurlijk maar we zijn er echt superblij mee. Ook de fertiliteitsarts zei dat dit eigenlijk nooit voorkomt.

We hadden het voor de eerst komende tijd uit ons hoofd gezet en dan is het ineens toch zo. Twee weken later hebben we weer een echo gehad en daar hebben dan ook het hartje al horen kloppen. Echt te gek!!!

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @thegirl1980 wat een leuk wonder!!
    En hoe ver ben je nu??

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    The Girl...wat een mooi verhaal en welkom!

Maaike...mijn vk maakt een echo bij 8 weken om te kijken of het hartje klopt en om te zien of 'het' op de goede plek zit en maakt bij 11 weken een termijnecho. Dat was voor mij dan ook een van de redenen om voor deze praktijk te kiezen.

Trieske, wil je me laten weten waar jij die 3d echo hebt laten maken?

Vanmiddag werken en dan met trein en gewone fiets erheen. Normaal ga ik met de vouwfiets maar dat vind ik nu toch niet meer zo heel handig. Gedoe en tillen en t fietst minder goed. Dus dan maar met de gewone fiets in de trein en dan daar verder stallen. Kan ik toch nog blijven fietsen en dat vind ik wel fijn. Is goed voor me en lekker. Bovendien is de busverbinding naar mijn werk echt belabberd.
    Verder moets ik vanmorgen toch goed mijn kledingkast uitproberen. Kijken wat ik aan kan trekken zodat buikje toch nog niet opvalt. Tis gelukt, maar niet heel lang meer denk ik...Leuk!

17. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ben nu 9 weken. Over 3 weken de echo! Spannend hoor.

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ff snel een bannercheck

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. hihi.. ook wel makkelijk... Kom ik nu aan met mijn "echte" forumnaam..
    Ik ben dus Sizzel.. alias mommyagain.. Zal hier nu ook verder voortaan schrijven als sizzel.. Familie gisteren ingelicht, allemaals super enthousiast gelukkig! Maar nu kan ik met mijn eigen profiel weer lekker verder kletsen hier..

(*sizzel schaamt zich wel heeeeeeeel erg dat ze zo lang al niet geweest is hier...* )
    Ik ga er echt proberen verandering in te brengen ok??

Kussie voor iedereen die er 1 nodig heeft!

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden,

moet straks de eerste keer naar de verloskundige. gaan ze me iets laten horen of misschien een vlugge echo maken of is dat puur alleen een gesprekje?

xxx

Deel Deze Pagina