November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh super meid wat een wonder!
    Ze zouden in april bij mij beginnen met iui en ze zeiden dat de kans op zwangerschap klein was (door het zaad van hubbie) en toch in feb zwanger
    Wat een wonder dan niet?
    Geniet ervan meid!

2. puzzcat24

Nou toen ik er was gewoon een gesprekje maar als je ver genoeg bent kunnen ze ook het hartje laten horen
    Ik heb nog niet gehoort bij mijn vk dat ik ook een echo kan maken bij hun

3. puzzcat24

Ohh ik heb nog wat leuks!
    Vanavond om half 8 hebben we hier in de buurt een zwangerschaps avond hihi
    Heb net nog even gebeld voor het programma en het lijkt me superrrrrrr

Ahhh heb er zin in!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

ben weer trug van zwemmen en boodschapjes doen er zijn weer onderwaterfoto's gemaakt!
    moet zo naar de tandarts gaatjes vullen HELLUP!!! wil nie :cry:

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedemiddag meiden

@ aan alle dames die me succes wensen met de moeilijke week heerlijk fijn jullie lieve reacties doet me goed hoor.... en wel allemaal duimen draaien tot ze blauw zijn ****gnif gnif****

nou het eerste achter de rug 4 buisjes bloed minder van mij en 1tje van hubbie hahah en die moest 2 keer geprikt worden de eene ader kwam niks uit hahhaa deed nog zeer ook bij hem.....

Ze hopen aan het eind van de week de uitslag te hebben.... dus ben errug benieuwd had vandaag ook andere gynocoloog en die zei zelf ook al er is een grotere kans dat het kindje gezond is dan niet gezond nou dat waren weer ff fijne woorden om te horen natuurlijk.......nou donderdag weer een echo en eigenlijk hoop ik dan al uitslag te hebben.... probeer er maar niet teveel aan te denken en me hoofd op andere dingen te zetten gelukkig is hubbie deze week nog thuis want met zijn ribben gaat het nog niet lekker....... dus heb ik in ieder geval afleiding...... zenuwen gieren nu wel door me lijf zeg pfffffffffffffffff

@ princi ik probeer het zo snel mogelijk op de bus te doen..............ik doe me uiterste best hoor....

dikke kus

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jessica fijn dat de bloed test erop zit nu komt het ergste deel w88 op de uitslag.
    Gaat dat heel lang duren denk je? wel fijn dat ze nog zeiden dat het kindje een grotere kans heeft om gezond te zijn!

7. Jessica26i

nou ze hopen dat de uitslag voor het weekend binnen is bestaat een grote kans.....ja het w88ten is het ergste maar goed heb me hubbie voor afleiding lekker thuis dus die houd me wel bezig hoor, filmpje kijken enz de hele dag hahhaaha

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow wel fijn dat je afleiding hebt! hoop dat met je hubbie ook snel wer beter gaat

9. Jessica26i

Ja die loopt nog beetje te rommelen met zijn ribben hoop dat ie volgende week weer kan gaan werken hij is nu al bijna 2 wkn thuis ;) nou ga nu ff snel liggen ben kapot.... tot straks

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Daar ben ik weer!

@Echo's, veel plezier vandaag, hoop dat alles goed is! :thumup:

@Sizzel, "nogmaals" welkom! hihi ;)

@The girl, das mazzel hebben zeg, gefeliciteerd en welkom!

@fl3x, leuke foto! Lekker ondeugend!

@Puzzz, weet niet of dat kwaad kan hoor, luchten is normaal wel goed, maar s'nachts raam open laten in de winter als beebje er is, denk niet dat dat goed is, ze hebben meestal nog wel last van problemen om op temperatuur te blijven en zeker als t koud is...

Verder weet ik t ff niet meer, volgens mij heb ik t zo wel ver gehad!

Trouwens, storen jullie je er ook zo aan, dat het fotoalbum zo lastig aan te klikken is? En er niet een gewoon knopje voor is, zoals eerst? Is er niet ergens iets, waar je zulke dingen aan kan geven? Vind t behoorlijk irritant!!! :-s

11. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hallo allemaal!

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ook ik ben uitgerekend in november, om precies te zijn 1 november 2009:)

Erg spannend allemaal, ben nu dus in mijn 12de week bezig. Volgende week maandag 20 april moeten we naar de VK voor de combinatietest die we graag wilden. Dus dat is wel spannend. Ga er vanuit dat alles goed is hoor, maar het blijft toch altijd spannend. Ben zo benieuwd of het allemaal nog goed gaat met de kleine uk. Buikje groeit goed, pas mijn eigen broeken gewoon al niet meer! En normaal had ik echt een mooi plat buikje... Maar nu is er een mooie bolling te zien, en heb dus gewoon al positiebroeken aan...zit wel erg comfortabel kan ik zeggen. Beter dan je eigen broek met een elastiekje door het knoopsgat, en dan heel de dag de broek ophijsen.

Op dit moment nemen de klachten bij mij wat af sinds een paar dagen. Minder misselijk, af en toe van die vlagen, borsten zijn nog wel erg pijnlijk.. Is het normaal dat je in de 12de week minder last hebt van misselijkheid?? Iemand ervaring???

Liefs,
    Chan

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden,
    tjonge alweer hoop bijgeschreven!
    @jessica, bloed prikken zit erop! Nu genieten van man en zon enne hopen dat alles goed zit..

weet niet meer wie t zei maar raam open en dan kleine erbij?? denk niet dat dat een goed idee is..maarre tzt gewoon aan kraamzorg vragen!

Heb trouwens kraamzorg geregeld maar bedacht me vanmorgen dat ik er helemaal niet op zit te wachten, zo'n vrouw een aantal dagen in huis. Vond het vorige x ook echt vervelend..
    Is t eigenlijk verplicht, kraamhulp??

13. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Jeetje moet gewoon 2,5 pagina bijlezen sinds vanmorgen!! hahahaha

Nou echo gehad!! Toch wle weer bijzonder hoor! Heb een kloppend hartje gezien en gehoord. Maar ik ben dus minderver dan we dachten. Ben vandaag 7 weken en 4 dagen...als het goed is....over 2 weken krijg ik dus een 2de termijn echo om het nauwkeuriger te kunnen meten! Wel toevallig als je bedenkt dat ik vanmorgen nog vroeg van al die echo's! hahaha

Hier iig erg opgelucht, en ik kan nu wel denk ik gaan genieten!!

Eerst van de zon genieten!! Heerlijk in de tuin zitten!!

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

@Maaike, wat super dat je een goede echo hebt gehad! Op naar de 2de echo ;)

Ik heb vandaag mijn 3e echo, hoop op weer een goede echo..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @PUZZ.. het is juist WEL GOED om het raam open te zetten.. een kier (natuurlijk nie thelemaal open) of het ventilatierooster goed open.. tis beter om beebje een extra dekentje over te doen en wat warmer tekleden. bijv.. romper met lange mouw, mallootje, pyama en lekkere dikke slaapzak.. etc.. dan dat je het raam dicht doet.. Dicht raam verhoogd de kans op wiegendood ivm te weinig doorstroom van frisse lucht..Door de frisse lucht slapen de kleintjes ook beter..en ook makkelijker met mond dicht.. dat ook weer beter is... zeker in de winter staat de kachel aan en wordt het veel te droog.. Bij extreme koude zou ik het raam dichtdoen maar enkel het vent.rooster openzetten.. maar alles dicht.. ook in de winter is niet goed..

@Dames met goede echo's,.. GEGFELICITEERD...euh.. iemand een weekje korter..nou ja.. als alles maar goed is toch????

@Sizz.. heey daar was u dan.. tot snel meid.. knuff

@Miracles... fijn dat t beter gaat hoor..

@Girl...Welkom en had je idd al eerder voorbij zien schieten.. (ik ben bruisje..mijn oude profiel ook weer opgepakt)..lekker genieten nu...

@Chasmi (?).. Dat de kwalen nu afnemen is heel normaal hoor.. gebeurd niet bij iedereen, maar wel vaak..geen zorgen maken.. welkom en lekker genieten...

Zo.. nu wou ik Trieske nog wat vragen maar ik weet t niet meer.....

zag Princi ook voorbij vliegen...

@Jessica... meid.. ik hoop dat je donderdag meer weet.. knuff en duimen draaien hoor..

en toen was ik alles kwijt...

16. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hoi Ichtus,

Bedankt!

Ieder veranderingetje in mijn lichaam geeft een gevoel van "is dit wel goed?" Heb nu vlagen misselijkheid ipv heel de dag door.. Dus wat dat betreft, zwakt het iets af.. Ben dan ook blij dat ik me langzaam iets beter voel. Geheel gerustgesteld ben ik na maandag weer, dan gaan we de ik weer bekijken op de monitor en zullen we zien of het gegroeid is.. maar ondertussen genieten we tussen de misselijkheid door!

Thansk voor de geruststellende woorden!

Gr.
    Chantal

17. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Jess, wat fijn dat die bleodtest erop zit. ik hoop dat de uitslag er snel is!!! Hou je ons op de hoogte?

Wie begon er nou over die foto's? Ik vond dat uploadtopic zo leuk. Al die positieve testen en bollebuiken. Dat is er ook helemaal niet meer. :(

Voor degene die een goede echo hadden: =D>

18. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Maaike.. gefeliciteerd!!!

Ik zelf heb vandaag ook m'n intake en eerste echo gehad!!!! EINDELIJK!! Ze wou het inwendig doen, maar aangezien ik dat niet zo zag zitten (en me ook totaal niet op had ingesteld) heeft ze het uitwendig geprobeerd. En dat lukte!
    Wat was dat bijzonder!!! Een hartje... :D Ik zat helemaal gefocused naar dat schermpje te kijken... ik zei het nog eerder dan de VK... Het hartje klopt!!! :D M'n vriend ook zo huh waar dan? De VK zei nog, goh dat doe je goed (SCHAT van een mens trouwens) haha leve het internet... google is your friend.
    Het enige wat een beetje lastig was, was het goed kunnen meten van de grootte. Daarom mag ik over 2 wkn weer komen voor nog een echo :D VERVELEND!! :p NOT
    Maar verder was alles goed zei ze :D Altijd fijn om te weten.

Fijne dag nog allemaal.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @missmoneypenny.. SUPER MEID.. geniet ervan

@Eliesje.. die topics zijn er nog wel hoor.. testen en bollebuikjes kijken.. heten ook nog t zelfde en staan ook op de zelfde plaats..

@Chasmi... heel herkenbaar hoor dat al die veranderingen onzekerheid met zich mee brengen..maar vertrouw op je lijf.. komt helemaal goed...

ik moet er vandoor.. kiddies ophalen.. toedels..

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jessica, fijn dat je de bloedtest gehad hebt.. maar nu komt het moeilijke.. wachten... Meid.. mijn duimen draaien! Hoop dat je donderdag al iets met zekerheid weet!!

Ichy.. heeeeeeey.. jajaja.. nu hier in mijn "gewone gedaante" hahaha..
    alles goed meid? al weer bijna 12 weken.. gaat lekker!!!
    waarom heb jij je gedaanten van "bruisje" weg.. die wilde je toch houden?

chasmi, je kwaaltje nemen altijd af! (als het goed is ;) ) Helemaal normaal!! Meestal is het vanaf de 12 weken tot ongeveer de 30 weken super.. daarna last van maagzuur... dat is dan weer minder! Dus geniet er maar lekker van!

Oja.. raam open.. Hier ook zo goed als altijd! Heerlijk.. lekker fris en gezond!!

Suusje.. geen idee of kraamzorg verplicht is.. denk het niet. Tis jouw huis.. maar weet niet hoe het verzekeringtechnisch zit als er dan iets met jouw is of zo.. dat je teveel zelf doet e.d.. geen idee. Vraag het eens na zou ik zeggen.. (ik ben ook wel benieuwd!!)

Maaike! Super dat je een goede echo hebt gehad!! Nu lekker gaan genieten hoor!!

Deel Deze Pagina