en ik ben weer ichy omdat ik het in en uitloggen erg zat begon te worden... maar ik moet vliegen... bye bye
Hallo meiden. Wat een heerlijk weertje vandaag. Nou vandaag me echo gehad.wat was het weer mooi WAUW. En wat is hij of zij groeit.Zal binnen kort de foto;s in me album zetten geweldige dag gehad.Nou ik ga de was even doen.weer een hele berg BAH. GROETJES
mamaflower! Gefeliciteerd met je goede echo!! Lekker genieten nu!! Ben benieuwd naar de foto's!! Flex.... Tandartsen.. stelletje beulen zijn het...
ben ff aan t bijlezen en zie allemaal echoberichten langs komen, fijn dat alles goed is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lekker genieten ervan allemaal!! Raam open of een kiertje/ventilatierooster is wel een verschil..hier staat ventilatierooster ook dag en nacht open. Ook bij zoon toen hij klein was enne verwarming boven staat eigenlijk altijd uit..
bedankt allemaal, Ik moest al een afspraak maken voor de 20 weken echo. En de kraamzorg regelen. de kraamzorg is bijna rond gelukkig. fijne avond iedereen!
Hey allemaal, Ik kan het echt niet meer volgen alles hoor maar goed ik kom zo af en toe dan maar even langs.... @ degene met een goede echo: gefeliciteerd en nu weet ik het niet meer Hier gaat het eigenlijk wel goed... Gisteren alleen ineens de auto aan de kant moeten laten zetten omdat ik zo misselijk werd maar waarschijnlijk komt dat omdat ik achterin zat (zit ik normaal nooit) we op een bochtige weg reden, de airco aanstond (kan daar schijnbaar ook niet zo goed tegen) en doordat we ontiegelijk ver hadden gelopen (we waren met vrienden van ons verdwaald op de veluwe :S ) toen ik thuis was en even gelegen had ging het wel weer zeker nadat we gegeten hadden! Donderdag komt de kinderwagen en donderdagmiddag mag ik voor de 2de echo bij het echobureau omdat de eerste niet goed genoeg te zien was, nu mag ik dus gratis terug komen hopen dat alles goed is!
Hahaha dat was ik die van die week korter!! Absoluut hoor. Het belangrijkste is dat het allemaal goed is. Alleen is het voor mijn gevoel nog al een verschil of je zegt" Ben morgen 9 weken, of ben vandaag 7 weken en 4 dagen" hahahha stom he... #-o ...Maar goed tikken deed het hartje als de beste!!
Hoi meiden, Hoe is het hier? Jeetje, zie ineens zoveel meiden die rond de tiende week zitten. Lekker meiden! Super dat de echo's goed waren. Ik ben nu al onwijs zenuwachtig. Ik mag morgen om 14 uur eindelijk voor de eerste echo. Ik ben zo bang meiden. Zie alleen maar de echo van vorige keer voor me. Maarja, moet positief blijven.
kom eve snel voorbij ik verga van de hoofdpijn t wordt alleen maar erger dus ik ga zometeen met de beentjes omhoog in een dinkere koele kamer Ik las dat het niet goed is met dees??