Dat meen je niet Wat ben je dan verbitterd zeg! Dat snap je toch niet?! Ik denk dat ze voor ons ook wel blij zijn, maar voor hen is het natuurlijk erg moeilijk. Maar binnenkort gaan we erheen om het te vertellen. Ik heb dan liever dat ze het een beetje snel weten.
aye, las je het lang voor je houdt en anderen weten t al heb je alleen maar kans dat ze kwaad worden Mssn met een gedichtje op een kaart en ze dat eerst laten openen? Laten weten dat je heel blij bent maar t ook moeilijk voor hun vind ze is nogal mensen schuw, we horen en zien bijna niets van haar (34) En we verwachten ook dat t contact zero zal worden wanneer de kleine er is
pooh zat net te bedenken... 13 maart zou ik uitgerekend zijn van onze 3 ling wat gaat de tijd hard zeg!
@ Mosa1982 ja ik vind t zelf ook onwijs gaaf, we hebben t ledikantje, commode plus hangkast erboven, kledingkast en wieg plus box dus ja dat scheelt een hoop centjes. Ga de meubeltjes gebroken wit schilderen, weet alleen nog niet hoe we de muren gaan doen. t wordt zo en zo behang, en misschien een grote afbeelding van woezel en pip! ben ik echt helemaal gek van, zoooo lieff... En erg moeilijk lijkt t me om te vertellen tegen iemand die geen kinderen kan krijgen, maar idd wat claire dacht ik al zei, begrip tonen en ze kunnen moeilijk gaan verwachten dat iedereen stopt met zwanger worden omdat hun dat niet kunnen toch? @ vertellen aan mijn ouders en zusjes is al gebeurd, moeder is al druk bezig met sokjes haken enz hahaa Schoonouders na de eerste echo, die hebben we 23 maart, ben paar dagen erna jarig dus meteen een mooie gelegenheid om te vertellen. En de omgeving vertellen we rond de 11 weken. Werk moet ik volgende week al inlichten ivm werkzaamheden die ik niet meer mag uitvoeren tijdens zwangerschap dus dat kan helaas niet anders.
goede avond allemaal.. Nieuwe Zwangeren.. gefeli en welkom... @onzekerheden.. hier ook vlagen dat de kwaaltjes.. (zere boobies en trekkerig gevoel onder in mijn buik) minder worden dat ik dan heel onzeker wordt.. ook als ik naar de wc ga vind ik dat nog steeds erg eng...wat als ik bloed zie of bruinverlies.. tis steeds een opluchting als dat niet zo is.. @Echo.. hier is het ook zo dat de intake met 8 wk is en de termijn echo rond de 10/12 wken.. ik krijg m met 8 wk ivm mk @Banner.. ik ga straks s ff op zoek.. heb een mooie gezien, maar die kan alleen met HTML en dat kan dan weer niet op dit forum...grrrrr... @misselijkhied.. hier niet.. NOG niet.. gelukkig.. @Verjaardag.. zoonlief is schandalig verwend, vond de taart heerlijk en is moe maar voldaan op tijd gaan slapen.. andere 2 liggen er nu ook in en tis heeel heerlijk rustig hier.. Hier zat vandaag al sinds vanmorgen mijn broek niet lekker.. gaat snel dus.. hoop maar dat ik het stil kan houden tot na de echo iig..
Ik was eigenlijk van plan om het 'gewoon' te vertellen, dus niet met een kaart en al helemaal niet met een cadeautje. En ik denk dat ze wel weten dat wij het heel moeilijk voor hen vinden, maar we laten het ze dan nog maar een keer weten. Ik denk ook echt dat ze oprecht blij voor ons zijn, maar dan nog! @ Claire, wel raar hoor, maar als ze dan geen contact meer wil houden dan zou ik er ook niet te rouwig om zijn! @ Lynnes, leuk hè, fantaseren over hoe alles uit gaat zien Wat lief dat je moeder al druk is met sokjes maken enzo
Ik krijg ook een echo vroeger omdat ik zoiezo in de gaten gehouden moet worden ivm crohn En we zaten ook een hele lange tijd al in de MMM misschien heeft dat er ook mee temaken Ohh wat lief sokjes haken en breien !
Tante wil: ALLE NOVEMBER MAMA'S FELICITEREN MET HUN ZWANGERSCHAP Een paar dames wil ik ontzettend bedanken voor hun lieve woorden van de afgelopen maanden. Anders was ik er nooit weer boven opgekomen.. Ik mis jullie wel, en hoop me eind / halverwege de maand ong. hier aan te kunnen sluiten.. Liefs van Tante
Hallo allemaal .. even een vraagje Ik heb een soort van spierpijn in mijn buik ... het voelt als spierpijn maar is dat natuurlijk niet! Iemand enig idee wat het kan zijn eventueel en moet ik me zorgen maken? Thankss xx
Goedemorgen deze morgen .. Ik heb de sleutel onder de deurmat gehaald,en ben even binnen gekomen want ik had namelijk een vraag .. alweer ja alweer? Over de HCG .. hoe zit dat ? ik hoor verschillende verhalen ... kijk mijn hcg is nog laag anders kreeg ik niet een lichte streep,maar moet de hcg zich deze week verdubbelen? en als dat niet gebeurd is de kans op een mk groter? Liefs Mathilde xxx
en weer gaat mijn banner niet meer..grrrrr @Tante mars.. jaaaah.. ik hoop ook dat je je snel kunt melden hier.. zou deze maand wel compleet maken toch?
goeiemorgen! @ mars.... mag van mij altijd mee komen beppen hoor! maar wel zo gauw mogeleijk ons volgen heh
goede morgen meiden! @mutstefluts ja dat trekkerige gevoel had ik bij 4w 2d ook nu bijna niet meer,heb nu alleen zere tepels verder nergens last van! je zou bijna denke dat je helemaal niet zwanger bent. @fijn dat er zoveel zich aangemeld hebben bij MvM! @ nieuwe welkom en gefeliciteerd!
Goedemorgen allemaal, @Mathilde: Zoals Bruisje al zei verdubbeld je hcg iedere 2 dagen. Ik was ook erg onzeker tot ik met de digi van clear blue testte (met conceptieindicator) Eerst testte ik: Zwanger 2-3 en twee dagen later: Zwanger 3+. Hoe nauwkeurig die testen zijn weet ik niet maar mijn hcg was iig gestegen en dat stelt je dan toch gerust. Eigenlijk hoor ik te zeggen: Joh meid, een positieve test zegt toch echt: Zwanger dus vaker testen heeft geen zin... Maar ik snap het heel goed hoor. Ik weet het nu alweer bijna een week en wil nog steeds iedere dag een test doen om te kijken of het wel nog steeds zo is, hihi. Maar doe ik niet hoor, bewaar mijn geld liever voor ons ukkie. @Tante Mars: Ik hoop dat je je snel bij ons aan komt sluiten. We duimen voor je! XXX