November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

JA verse mag ook je moet het dan wel gelijk dezelfde dag opeten en niet bv 1 dag in de koelkast laten liggen heeft de VK mij vertelt...

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh dan vind ik hem nooit lekker. Ik haal het en eet het gelijk op. Kan niet wachten tot ze er weer zijn. Helaas nog tot mei wachten. Oei, heb honger nu. Als ik over eten praat dan loopt het water in mijn mond.

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Meiden met de goed echo's, geweldig!!!

@ zure haring... geen flauw idee...

Verder hier niet zo veel nieuws vandaag, ga zometeen lekker op de bank hangen!

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik ga even lekker een salade maken met zure haring hahaha, helemaal zin in =P~

eet smakelijk allemaal

5. Jessica26i

hihih ik zal je zeggen ik lus dus echt geen haring hihiihi weet je waar ik nu super trek in heb........... CHOCOLADE waren bij de makro lekker m&m's dacht ik maar ze waren mij te duur zon zak hahahha dan morgen maar met de boodschappen een lekkere reep halen...
    Oh had je het gelezen annie vandaag hebben we bloedonderzoek gehad en hopelijk donderdag of vrijdag de uitslag van ons frummeltje...........

6. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Zo me kleine jongen ligt lekker in zijn bedje.
    Zucht ben best moe.Zo maar lekker in de tuin zitten als het nog niet te koud is.
    Vanavond wil ik lekker vroeg naar bed.Me man is pas om 19:00 vrij en ben nu vlees aan het bakken.OWWW wat vind ik die geur nou vies van vlees bakken :rolleyes:
    Meiden tot morgen
    en iedereen die morgen een echo hebben heel veel plezier.

@haring geen idee.Ik lus dat echt niet :D

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dank je wel ichtus!
    Ik heb veel aan je berichtje
    Het is ook gezonder om met open raam te slapen en zonder verwarming aan
    Daarom was ik in twijfel of het voor een beebke ook goed was ivm temperatuur
    Bedankt!

@Jess meid mijn duimen draaien voor jou!

@Chasmi Welkom en gefeli meid

@Miss Moneypenny super meid !

@Fl3xie meid wat sneu
    Ging het voor de rest wel goed dan?
    Werkte de verdoving nu wel dan meid?

@mamaflower ohhh super meid!

Ikke: Ik word steeds aggressiever misselijk,ik hoop echt niet dat ik bij die vrouwen hoor die vanaf week 11 misselijk beginnen te worden :( :(
    OEEHHH morgen ik ook een echo!
    Echo nr 2!

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja had het gelezen. Spannend meis! Ik duim voor je! Jij voor mijn echo morgen?

9. Jessica26i

tuurlijk duim ik voor je echo..........morgen zie je een kloppend hartje ;)

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx! Jij hoopt op een meid toch? Of heb ik het nou verkeerd?
    Oh, wat is dit zenuwslopend voor jou! Hoe hou je het vol?

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ga nu even op de bank liggen. Kan nu al niet meer. Net 1 dag gewerkt. Bah!
    Kom vanavond nog wel even gluren.

13. Jessica26i

JA het maakt me eigenlijk nietzoveel uit hoor als het maar gezond is en niet die klote ziekte van mij heeft het is 75% om 25% dus nou zenuwslopend is het niet zo heel errug denk er niet veel aan heb me hubbie ook de hele dag om me heen momenteel omdat hij zijnn ribben heeft gekneusd dus dan heb je toch afleiding.....

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jessica, oeh toch wel spannend allemaal. Fijn dat je hubbie thuis is en je flink wat afleiding bezorgd!! We duimen!

En ook voor jou Annie natuurlijk!

Trieske, bedankt voor de linkjes. Leuke babysite trouwens. Son en Breughel is jammer genoeg niet zo handig voor ons. We hebben geen auto namelijk. Misschien een keertje met de bus. Ach we zien wel.

Ja en er was nog meer.....maar wat....kweet ut nie meer...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Claire.. gaat niet om de Dees. uit onze lijst ,maar van de feb2008 mama's.. had een terugplaatsing gehad.. laatste kans op een brusje voor Luuk.. helaas vanmiddag ongesteld geworden.. bijna een week te vroeg..:( Sizz en ik en debie horen alledrie bij de feb2008 mama's vandaar dat ik t ff meldde.. had sizz daar nog niet gezien toen Dees t meldde..

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb nergens zin in.. vind niks meer leuk.. kan nergens naar uitkijken.. bah bah bah..

DEPRI!!!!!!!......k*t hormonen..

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Annie.. ook hier duimen draaien hoor...ik denk aan je meis.. hoop dat je een beetje slaapt..dikke knuff

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou het lukte me de net trouwens uitstekend om even te tukken. Zal straks ook wel weer lukken hoor. Jeetje, wat ben ik moe!
    Heb je zo'n last joh van de hormonen? Vervelend!

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ehm, iets leuks om naar uit te kijken voor Ichtus (ik vertaal in mijn hoofd nog steeds naar Bruisje...haha).....

ja, ik weet iets:

Morgen mag je een lekker chocolade-ijsje voor jezelf kopen waar je heeeeel langzaam van gaat genieten....ofeh
    Je gaat een mooi babykleertjeding kopen...dat je ff weet waarvoor het ook alweer allemaal is...
    Of lekker naar de kapper voor een lentekapsel?
    Lekker de hele dag zingen morgen met gitaar en liedjes....?
    Of alle overgebleven chocoladepaaseitjes opeten?
    Jezelf tracteren op een mooie 3Decho?
    Mooie nieuwe positiekleding voor jezelf kopen?
    ja of gewoon een jankbaalfilm kijken morgen en ff lekker sacherijnig zijn. Haha, dat helpt mij altijd wel goed :)

eh....meer weet ik ff niet....

Annie, ja hier ook zo ontzettend moe. Zelfs maar een halve dag gewerkt en ben alweer stikmoe. Ik duim voor je morgen en zal op mijn werk steeds ff stiekem komen kijken of je al terug bent!

Trusten allemaal

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx Princi. Ik denk dat ik rond 15.30 uur weer thuis ben. Bij goed nieuws ben ik snel te vinden denk ik. En misschien ga ik wel even de echofoto aan mijn moeder showen, dus ben ik later.

Deel Deze Pagina