November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb onze forum mooi gepromote op de info avond haha
    Ik vertel de rest morgen voel me niet echt goed ga even matrix afkijken :D

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Bah, kan niet slapen, ben te misselijk... :pale:

Zit ik hier midden in de nacht, iedereen lekker aan t slapen... wil ook! :x

Zometeen nog maar s wat lichts eten, kijken of dat helpt...

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    miracles vreselijk he dat misselijk zijn en dan maar wakker liggen. hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

hier ook weer misselijk, gelukkig maar een halve dag werken en dan volgende wk drie en dan heerlijk meivakantie.

verder ff weinig reactie, beetje druk en weinig tijd, sorry.

sizzel is back, joepie

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik ben alweer op, heb nog een klein uurtje kunnen slapen, maar weer misselijk ... :(
    Wat een nacht zeg! En dan moet ik zometeen ook nog naar mn werk, jippie! :confused:

@Alle meiden met een echo vandaag, veel plezier!!!

Ik mag morgen eindelijk weer en dat nog wel op mn verjaardag! :D

Meiden, tot straks!

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jee Miracles en Debie, jullie slapen dus ook zo rommelig. Vervelend is dat hè! We slepen er ons vandaag maar weer doorheen!
    Vandaag wordt het nog lekker weer, dat helpt in elk geval wel!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen dames!

hier wel lekker geslapen maar in slaap komen was een ramp had mega last van me mond en ook nog eens hoofdpijn erbij en misselijk :rolleyes:

@ puzz omdat ik zwanger ben kreeg een een speciale verdoving en echt die wens ik niemand toe! ze gaan met een dikke spuit niet met een dun naaltje maar met wat dikker tussen je kies en tandvlees wrikken en drukken keihard! tot ze bij je wortel zijn en druppelen dan de verdoving deze werkt meteen en maar heel kort nou heb op die stoel de tandarts van vanalles uitgemaakt in gedachten nu voelt het net of ze een kies hebben getrokken :cry:

7. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik heb ook de halve nacht wakker gelegen. Je moet er wat voor over hebben, maar als je 40 uur werkt ben je het wel eens zat dat je zo slecht slaapt.

Voor iedereen die een echo heeft vandaag, veel succes! We horen wel hoe het gegaan is.

8. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Jeetje wat vervelend zeg dat er zoveel meiden zo slecht slapen. Ik had dat een paar weken geleden ook. Echt onwijs K*T is dat, ik kon wel de hele nacht janken omdat ik me zo ellendig voelde.

Alle meiden die voor een echo gaan vandaag: Veel plezier...

@Miracles: Jij mag dus ook morgen weer...ik ook. En ook voor mijn 3e echo, :) Hoe laat ga jij?

XXX

9. puzzcat24

Ohh fl3xie toch...
    Ik hoop dat jij je beter zal voelen vandaag...
    Je mag een paracetamol hebben toch?
    Of helpt het niet? :(

10. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedemorgen meiden...............

wat een strallende dag weer vandaag........zo eerste slopende dag is voorbij pfff nou heb gelukkig geen nachtmerries gehad en goed geslapen heerlijk tot half 10 samen met hubbie.....hier ook morgen 3e echo trieske hoelaat mag jij??? ikke om 4 uur heb er wel zin in ook met de gedachten achter in me hoofd dat het fout kan lopen allemaal...................

Dikke kus

11. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen allemaal!

Enigzins fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die de halve nacht wakker heeft gelegen... Zit nu op werk met de wallen onder mijn ogen, misselijk als maar zijn kan en een humeur wat op zijn zachts gezegd niet zo stralend is als de zon buiten....helaas...

Iedereen die vandaag en echo heeft ontzettend veel succes en plezier gewenst!

Groeten,
    Chantal

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

Fijn om te horen dat er meerdere zijn die niet tot weinig geslapen hebben..
    gisteren naar de babybeurs geweest in Boekel... plaatsje vlak bij mijn werk.. Heb voor onze kleine meid leuke mexx en esprit kleertjes gekocht.. (2e-hands... voor jajaja.. bij elkaar 10,-..!!) Geweldig die beurzen!!

Voor iedereen die een vandaag een echo heeft.. SUCCES EN GENIETEN HOOR!!!

Hier dadelijk extra terug naar werk voor een bijeenkomst over de bezuinigingen.. ben benieuwd.. IK moet opkomen voor het team.. samen met mijn teamleider!! Ik ga me er hard voor maken!!

Debie: ben je al wat minder misselijk of is het nog steeds zo erg? Had je nou emasefene gekregen of niet?? sorry.. ben niet helemaal meer op de hoogte...

Ichy.. thanx nog voor het melden over dees.. vind het zooo erg voor haar....

flex... die tandarts is dus echt niet lief voor je geweest.. volgende keer toch maar eens ff een hartig woordje met de goede man uitwisselen.. hahaha.. Hoop dat je je snel beter voelt!!

euhm.... de rest weet ik al niet meer..
    ik ga dochterlief halen en dan tot 17.30 in overleg.. bah!!

Misschien tot vanavond!!!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Moggel..

en net als velen.. ook eenwaardeloze nacht gehad.. heb gewoon 3 uur wakker gelegen.. nu vond dochterlief het ook nodig om 3x wakker te worden en te huilen dus hubbie is er heel lief uitgegaan zodat ik kon blijven liggen.. zoonlief had een nachtmerrie en kwam brullend vragen of ie bij ons mocht liggen.. ja hoor.. als je maar stil ligt..en warm dat ik t had.. en benauwd..bah.. raam open.. hielp niets..nou ja.. toch nog in slaap gevallen en hubbie heeft me laten liggen tot half 10 das dan wel weer lekker.. alleen heeft hij de kids aangekleed...

Dan is er toch enige reden tot schaamte hoor.. hij heeft echt een mode gevoel van een visstick..

Maar goed.. t zonnetje schijnt en we gaan er weer voor.. ik ga mijn frustraties maar uiten met een poetslap.. genoeg te doen en een stralend zonnetje helpt dan wel...

kiddies zijn bij de buren aan t spelen..jongste slaapt.. manlief is naar t werk... RUST.. heerlijk..

@Sizz.. ja ik vind t ook vreselijk voor Dees zeg.. knap hoe ze er zelf onder is hoor.. de klap en t besef zal nog wel komen ben ik bang...

Succes bij je bespreking vanmiddag...

@ANNIE... SUCCES MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! denk aan je..

@Alle anderen met intake, echo etc afpraken geniet ervan..

@Princi.. lief hoor dat je zo meedenkt.. doet me goed..

@Flex.. hoop dat je jesnel beter voelt..

@Chasmi en Miracles.. zo misselijk weer. bah.. dan kun je iig wel een goede nachtrust gebruiken ja... hoop dat er snel verbetering komt...

@Puzz..ben beniuewd of we snel nieuwe zwangeren kunnen verwelkomen hier.. leuk dat je het naar je zinhebt gehad.. nog steeds zo misselijk????

@Jessica.. ik vind t prachtig om te lezen hoe ontzettend positief je iederee keer hier binnenkomt...er hangt nogal wat boven je hoofd en je energie is op z'n zachtst gezegd.. wonderbaarlijk mooi... GA ZO DOOR!!!!!

@Debie.. geniet van je uitzicht op een mooie meivakantie.. helpen de meds niet?? das wel balen..rustig aan meis...

en nu weet ik niks meer dus ik ga wat doen.. kom zo tussendoor wel spieken..

KNUFFF to ya ALL

14. Jessica26i

Wouw ichtus super lief je reactie weer een hart onder de riem voor me.......en vind het zo heerlijk dat hubbie thuis is kan ik lekker zeiken tegen hem hahahhahhah erover....en ja ik blijf gewoon positief maar zo ben ik ook altijd geweest het zelfde met me ziekte ja soms denk ik wel eens verdomme waarom ik maar dan denk ik daarna nou ja ik heb het en kom er niet meer vanaf laat ik er maar het beste van maken al hoewel dat soms wel eens moeilijk en frustreerend is als iemand ander van mijn leeftijd dingen nog wel kan en ik dus echt moet afhaken.................

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje wat vreselijk :(

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zo ben ik weer

gister na het eten echt vreselijke hoofdpijn
    dus had me opgesloten in mn slaapkamer lekker donker en koel
    nog een uur met dinnetje aan de lijn gelegen
    lag in diepe coma maar moest er elke keer uit om na de wc te gaan
    vraag me soms af waar al die liters vandaan komen

Poezebeest is ook weer op de been gelukkig!
    ik ben altijd hop in de stress als een beessie wat mankeert :oops:

heb net de verloskundige gebelt
    en mag 29 april komen
    had r niet gezegt dat ik 23ste ook al na de gyn moest
    dacht bekijk t maar die afspraak kan maar vast staan
    straks is de gyn weer zo vaag en zijn we nog niets wijzer
    kan ook uitgekookt zijn :evil:

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Lekker druk hier :) Heb gister mijn echo gehad. Alles was goed, de kleine was zo erg aan het bewegen dat je heel makkelijk de handjes en voetjes zag.

Ik blijk toch 4 dagen verder te zijn, dus mijn bevallingsdatum moet gewijzigd worden.

Claire, kan jij de datum aanpassen naar 9 november?
    En heb 20 april afspraak met gyn/verlos, kan je dat er ook bijzetten? Bedankt!!

Het is echt heeerlijk weer vandaag, helaas moet ik werken : (

18. puzzcat24

Kijk eens heb ik gevonden op het internet

een heel klein mensje
    van ons allebei
    ik had het niet durven dromen
    maar je groeit echt in mij

ik zal je beschermen en voor je zorgen
    ik zal van je houden
    ik zal van je genieten , elke nieuwe morgen

je bent zo klein
    maar maakt mij tot een geheel
    ik mag je bij me dragen
    het is een wonder dat ik nu met andere deel

een lief klein mensje
    van ons allebei
    ik had het nooit durven dromen
    maar jij, jij groeit in mij

19. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey hey,

Ik mag om 10:30 uur. Heb er ook super veel zin! Duim jij voor mij? Dan duim ik voor jou...maar dat doe ik toch al hoor. Morgenavond zitten we allebei op de bank met een goede echo!!!! Joehoe!!! (hoezo optimistisch, hihi)

20. Jessica26i

JA die echo daar maak ik me ook niet druk om hoor meer om de uitslag van het bloedonderzoek pffffffffffffffffff maar goed ik weet ook jullie duimen allemaal voor me en ik ook voor jullie dus het is nu gewoon ff afwachten maar goed we zijn al op de helft van de dag envanavond koffie drinken bij schoonouders dus dan gaat de ddag super snel hihihihh geniet ook van het weertje.......... en we blijven positief en optimistisch........

Deel Deze Pagina